Gå til innhold

Lasselom/Lasse Matberg

Gjest Sunfl0wer

Anbefalte innlegg

bonsaijenta skrev (5 timer siden):

Jeg har aldri hatt sansen for Lasse. Ikke skjønner jeg hvorfor mange syns han er kjekk

Smurfii skrev (4 timer siden):

jeg synes ikke han er litt kjekk engang😝 skjønner virkelig ikke hypen rundt at han er så kjekkas

Selv om man selv ikke har sansen for ham, så burde det ikke være vanskelig å skjønne at et slikt utseende appellerer til ganske mange kvinner.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MiominMio skrev (1 time siden):

Altså ja han virker ut som en drittsekk, men er det virkelig slik at hele Norge trenger vite det? Jeg støtter ikke hans handlinger, men tenker at det er lov å tenke før man deler alt på nett og.  

Hvorfor skulle ikke hele Norge vite om det? 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (6 timer siden):

Det tror jeg vi generelt sett skal være glade for. Jeg vil påstå at det er et sunnhetstegn at ikke alt som blir postet på nett blir slukt uten en eneste kritisk tanke. For meg er denne damen totalt ukjent. Lasse har jeg sett i farmen og der fremsto han generelt sett som en sympatisk fyr. Hvordan han eller denne dama er privat har jeg ingen forutsetning for å vite, så jeg akter heller ikke sluke det som blir postet på en IG-konto rått.

Men skal jeg gjøre en overfladisk vurdering av folk basert på hva de selv poster på nett, så kan jeg si så mye som at IG-kontoen til denne eksdamen er noe av det mest overfladiske, innholdsløse og selvsentrerte jeg har snublet over på en stund. Så LITT paradoksalt er det når man peprer løs med ord som "narsissist" og andre mindre flatterende adjektiver som beskriver Lasse som en selvtilfreds jålebukk. Da har han iallfall funnet seg en passende match.

Nå er jo historien full av eksempler på menn som utad fremstod som sympatiske drømmemenn, men som mishandlet partnerne sine. De et jo gode på å manipulere og vet hvordan de skal fremstille seg for å bli beundret og likt. 

Lurt å være kritisk, men «har sett ham på TV» er ikke akkurat hardtslående bevis. 

• Liker 33
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (På 24.8.2022 den 16.36):

Har forståelse for at damene han har lurt er sinte, bitre og misliker han. Men hvordan han er som kjæreste er vel ikke et tema på Skal vi danse? Det er et tv-program, og de tar ikke opp folks privatliv der.

Jeg synes ikke det skal ha noe å si for tv-deltagelsene hans. For det er uansett ikke bare "snille" folk på tv.

Ja, han høres ut som en premietulling, men det får holde at dette nå blir spredd på SoMe, og vil skade ham på den måten.

En fyr som driver med psykisk vold har ingen ting å gjøre på et familieprogram. 

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (7 timer siden):

Det tror jeg vi generelt sett skal være glade for. Jeg vil påstå at det er et sunnhetstegn at ikke alt som blir postet på nett blir slukt uten en eneste kritisk tanke. For meg er denne damen totalt ukjent. Lasse har jeg sett i farmen og der fremsto han generelt sett som en sympatisk fyr. Hvordan han eller denne dama er privat har jeg ingen forutsetning for å vite, så jeg akter heller ikke sluke det som blir postet på en IG-konto rått.

Men skal jeg gjøre en overfladisk vurdering av folk basert på hva de selv poster på nett, så kan jeg si så mye som at IG-kontoen til denne eksdamen er noe av det mest overfladiske, innholdsløse og selvsentrerte jeg har snublet over på en stund. Så LITT paradoksalt er det når man peprer løs med ord som "narsissist" og andre mindre flatterende adjektiver som beskriver Lasse som en selvtilfreds jålebukk. Da har han iallfall funnet seg en passende match.

Om du har sett ham på Farmen, betyr vel ikke at han er hyggelig I virkeligheten?

Jimmy Savile jobbet for BBC i en mannsalder og han var jo SÅÅÅ  hyggelig! Mange fikk seg et sjokk da de fikk vite at han hadde misbrukt sårbare barn i flere tiår! 

Og hva med "søte" Michael Jackson? 

Man ser ikke den " ekte" personligheten til narsissister i et tvprogram, det er ganske naivt å tro. 

Endret av tirben
  • Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (1 time siden):

Dagbladet kan ikke trykke noen av de detaljene, uansett om hun hadde sagt dette direkte til dem. Det er private opplysninger og de skal ha veldig god dokumentasjon for å sette det på trykk, hvis ikke kan motparten stevne dem for brudd på privatlivets fred. 

Jo, det kan de nok. Særlig hvis han har gått rundt og sagt til folk at hun både var psykisk syk og kreftsyk. Det er et lovbrudd å lyve sånn om folk, og sånt hender det at også norske kjendiser kommer i media for.

Jeg tror bare avisene satser på at hvis de er skikkelig heldige, så får de en hel føljetong om dette - intervjuer med flere ekskjærester, med Viking-Fabio selv, og så til slutt en serie med intervjuer med kjendiser som har møtt ham i diverse realitykonsepter, som forteller om sine reaksjoner, der de enten ikke kan tro at han kan være sånn, eller forteller at de alltid har hatt en mistanke. Dette kan være en gullgruve for VG.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tirben skrev (34 minutter siden):

Om du har sett ham på Farmen, betyr vel ikke at han er hyggelig I virkeligheten?

Jimmy Savile jobbet for BBC i en mannsalder og han var jo SÅÅÅ  hyggelig! Mange fikk seg et sjokk da de fikk vite at han hadde misbrukt sårbare barn i flere tiår! 

Og hva med "søte" Michael Jackson? 

Man ser ikke den " ekte" personligheten til narsissister i et tvprogram, det er ganske naivt å tro. 

Jeg ser at du valgte å ignorere setningen jeg skrev "hvordan han eller denne dama er privat har jeg ingen forutsetning for å vite". Beleilig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
godfisk skrev (13 minutter siden):

Jo, det kan de nok. Særlig hvis han har gått rundt og sagt til folk at hun både var psykisk syk og kreftsyk. Det er et lovbrudd å lyve sånn om folk, og sånt hender det at også norske kjendiser kommer i media for.

Jeg tror bare avisene satser på at hvis de er skikkelig heldige, så får de en hel føljetong om dette - intervjuer med flere ekskjærester, med Viking-Fabio selv, og så til slutt en serie med intervjuer med kjendiser som har møtt ham i diverse realitykonsepter, som forteller om sine reaksjoner, der de enten ikke kan tro at han kan være sånn, eller forteller at de alltid har hatt en mistanke. Dette kan være en gullgruve for VG.

Er det lovbrudd å lyge om folk? Hvilken paragraf underbygger du dette med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (58 minutter siden):

Nå er jo historien full av eksempler på menn som utad fremstod som sympatiske drømmemenn, men som mishandlet partnerne sine. De et jo gode på å manipulere og vet hvordan de skal fremstille seg for å bli beundret og likt. 

Lurt å være kritisk, men «har sett ham på TV» er ikke akkurat hardtslående bevis. 

Eh, nei? Nettopp derfor jeg følger opp med setningen "Hvordan han eller denne dama er privat har jeg ingen forutsetning for å vite". Hadde satt pris på om folk gadd forholde seg til hele innlegget fremfor å plukke ut løsrevne setninger og bygge sin argumentasjon på et falsk premiss.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (1 time siden):

Selv om man selv ikke har sansen for ham, så burde det ikke være vanskelig å skjønne at et slikt utseende appellerer til ganske mange kvinner.

Det kan faktisk ikke jeg skjønne heller. Han er alt for stor og muskuløs.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Smurfii said:

sikkert en kjempe usaklig kommentar opp i det hele, men jeg synes ikke han er litt kjekk engang😝 skjønner virkelig ikke hypen rundt at han er så kjekkas

Det er så få velstelte trente menn der ute at når en gjør det og passer på seg selv så flere synes han er Kjekk

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, godfisk said:

Jeg tror bare avisene satser på at hvis de er skikkelig heldige, så får de en hel føljetong om dette - intervjuer med flere ekskjærester, med Viking-Fabio selv

Viking-Fabio 🤣 Det er en fornærmelse ovenfor vikingene (og Fabio også for den sak skyld) Det er ingenting viking over den fyren. Han poserer jo verre enn influenser-babes på Instagram, så ille at man skulle trodd at det var en parodi (og håper virkelig det er det innimellom). Som hetero jente så tenner jeg på menn, ikke "thirsty" feminine wannabe-babes i manneform 😅

Screenshot_20220825-194649_Instagram.thumb.jpg.a982b7ee38bc68ce9d073b98983d4f54.jpgScreenshot_20220825-194929_Instagram.thumb.jpg.bd288b17637ddf92c90f1b61d1f5a9a7.jpgScreenshot_20220825-194836_Instagram.thumb.jpg.b51686a1761c0806758c5acc44f66c53.jpgScreenshot_20220825-194750_Instagram.thumb.jpg.5ffc4511a7c54ef0c6a73790750f3722.jpg

Screenshot_20220825-201309_Instagram.jpg

Screenshot_20220825-201331_Instagram.thumb.jpg.db7c30482d48cb39094771806b728a9b.jpg

Endret av Luvinesta
  • Liker 41
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (8 timer siden):

ElectricScum skrev (34 minutter siden):

Eh, nei? Nettopp derfor jeg følger opp med setningen "Hvordan han eller denne dama er privat har jeg ingen forutsetning for å vite". Hadde satt pris på om folk gadd forholde seg til hele innlegget fremfor å plukke ut løsrevne setninger og bygge sin argumentasjon på et falsk premiss.

Du får stå for det du skriver. Først setter du dem opp mot hverandre «ukjent vs kjent» deretter rakker du ned på ex-dama ved å trekke frem IG kontoen hennes. Innlegget ditt som helhet forstås dermed som pro-Matberg og negativitet mot henne. 

Det er altså du som må ta ansvar for dine formuleringer. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luvinesta skrev (53 minutter siden):

Viking-Fabio 🤣 Det er en fornærmelse ovenfor vikingene (og Fabio også for den sak skyld) Det er ingenting viking over den fyren. Han poserer jo verre enn influenser-babes på Instagram, så ille at man skulle trodd at det var en parodi (og håper virkelig det er det innimellom). Som hetero jente så tenner jeg på menn, ikke "thirsty" feminine wannabe-babes i manneform 😅

Screenshot_20220825-194649_Instagram.thumb.jpg.a982b7ee38bc68ce9d073b98983d4f54.jpgScreenshot_20220825-194929_Instagram.thumb.jpg.bd288b17637ddf92c90f1b61d1f5a9a7.jpgScreenshot_20220825-194836_Instagram.thumb.jpg.b51686a1761c0806758c5acc44f66c53.jpgScreenshot_20220825-194750_Instagram.thumb.jpg.5ffc4511a7c54ef0c6a73790750f3722.jpg

Screenshot_20220825-201309_Instagram.jpg

Screenshot_20220825-201331_Instagram.thumb.jpg.db7c30482d48cb39094771806b728a9b.jpg

Første og siste bildet? Jeg dauer av latter 😂😂

• Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en uggen følelse av han hele veien på farmen kjendis og lignende. Han kan å fremstå bra, men det har føltes tilgjort og lite ekte. Rett og slett at noe ikke stemte.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si denne dama får sin søte hevn. Jeg syns innleggene hennes oser av det sinnet man nok har når man oppdager at mannen har vært utro.

Hun skriver at hun har levd i 2 år i det hun trodde var et godt forhold. Så blir alt snudd på hodet idet hun oppdager den massive utroskapen hans med dertil lureri. Slik jeg tolker det, er det her den psykiske mishandlingen og narsissismen kommer inn. For i 2 år har hun jo vært i det hun trodde var et lykkelig forhold. Og det er nettopp HER jeg får kaffen i halsen. For joda, om han har vært så utro som han påstår, så er jo det en fæl oppførsel, men det er et langt steg fra å være en utro gjøk til å være narsissistisk og utøve psykisk mishandling. Rett og slett drøye påstander som hun tar offentlig. Og reagerer også på at hun skriver at hun har masse bevis, men velger å ikke legge det frem? Hvorfor ikke? Slike bevis kunne underbygget alle påstandene hennes, og styrket hennes troverdighet. Nå fremstår hun for meg som en forsmådd kvinne som overdramatiserer et svik fra sin partner. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlehøna skrev (29 minutter siden):

Skal si denne dama får sin søte hevn. Jeg syns innleggene hennes oser av det sinnet man nok har når man oppdager at mannen har vært utro.

Hun skriver at hun har levd i 2 år i det hun trodde var et godt forhold. Så blir alt snudd på hodet idet hun oppdager den massive utroskapen hans med dertil lureri. Slik jeg tolker det, er det her den psykiske mishandlingen og narsissismen kommer inn. For i 2 år har hun jo vært i det hun trodde var et lykkelig forhold. Og det er nettopp HER jeg får kaffen i halsen. For joda, om han har vært så utro som han påstår, så er jo det en fæl oppførsel, men det er et langt steg fra å være en utro gjøk til å være narsissistisk og utøve psykisk mishandling. Rett og slett drøye påstander som hun tar offentlig. Og reagerer også på at hun skriver at hun har masse bevis, men velger å ikke legge det frem? Hvorfor ikke? Slike bevis kunne underbygget alle påstandene hennes, og styrket hennes troverdighet. Nå fremstår hun for meg som en forsmådd kvinne som overdramatiserer et svik fra sin partner. 

Noen av bevisene er vel rett å slett at andre ekser av han bekrefter historien hennes? At de har opplevd ham på samme måte?

Jeg tenker også at hun har andre bevis som hun holder tilbake, men som kan brukes om hun trenger det. Sånn tolket jeg det...

Søt hevn... enig! Når hun først skulle gå offentlig med dette, er jo uka før SVD premiere perfekt! 

Endret av Henikka
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlehøna skrev (6 minutter siden):

Ja, det er akkurat det jeg også tenker. Jeg skjønner godt at hun er bitter, jeg hadde også vært bitter om min kjæreste hadde vært notorisk utro mot meg. Og det er en kjent sak at menn som er utro, fint kan lyve om partneren sin for å unnskylde hvorfor de fortsatt er sammen. De sier at de ønsker å forlate kjæresten, men akkurat nå passer det ikke fordi…. (sett inn det som passer der og da). Også prøver de gjerne å lyve når partneren finner ut av utroskapen også.  Men det er ikke psykisk mishandling, da har man misforstått begrepet! Det er «bare» drittsekk-oppførsel (selv om det selvfølgelig er vondt å bli utsatt for det av en person man elsker også). Hun sier til Dagbladet at de siste ukene har vært tøffe, altså ukene etter at hun fant ut om utroskapen og selve bruddet oppsto. Hadde hun vært utsatt for psykisk vold i forholdet, ville jo heller de siste ukene vært mer lettelse for å kommet seg ut av det forholdet. For det er jammen ikke enkelt å komme seg ut av et forhold med en som utsetter deg for psykisk vold!

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (10 minutter siden):

Ja, det er akkurat det jeg også tenker. Jeg skjønner godt at hun er bitter, jeg hadde også vært bitter om min kjæreste hadde vært notorisk utro mot meg. Og det er en kjent sak at menn som er utro, fint kan lyve om partneren sin for å unnskylde hvorfor de fortsatt er sammen. De sier at de ønsker å forlate kjæresten, men akkurat nå passer det ikke fordi…. (sett inn det som passer der og da). Også prøver de gjerne å lyve når partneren finner ut av utroskapen også.  Men det er ikke psykisk mishandling, da har man misforstått begrepet! Det er «bare» drittsekk-oppførsel (selv om det selvfølgelig er vondt å bli utsatt for det av en person man elsker også). Hun sier til Dagbladet at de siste ukene har vært tøffe, altså ukene etter at hun fant ut om utroskapen og selve bruddet oppsto. Hadde hun vært utsatt for psykisk vold i forholdet, ville jo heller de siste ukene vært mer lettelse for å kommet seg ut av det forholdet. For det er jammen ikke enkelt å komme seg ut av et forhold med en som utsetter deg for psykisk vold!

Takk! Nettopp dette jeg mener.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...