Anki- Skrevet 12. november 2022 #461 Del Skrevet 12. november 2022 (endret) Earlybird skrev (14 timer siden): Jeg tenkte at etter skal vi danse, så dør saken ut og likså Tv tid med Lasse … men så ser jeg at han er en av deltakerne på julekalenderen til NRK! 😒 ingen konsekvenser Hvorfor i alle dager skal ikke han få TV-tid pga. ting som har skjedd i parforhold han har hatt? Jeg visste at det kom til å bli dratt fram som dritt mot Lasse da jeg så at han skulle være med der. Endret 12. november 2022 av Anki- 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 12. november 2022 #462 Del Skrevet 12. november 2022 Hvorfor skal han få TV-tid? Han har ikke vist noe stort talent som jeg har sett, bortsett fra å slenge på håret. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. november 2022 #463 Del Skrevet 12. november 2022 Trudis23 skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal han få TV-tid? Han har ikke vist noe stort talent som jeg har sett, bortsett fra å slenge på håret. Han er flink i Gympodden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 25. mars 2023 #464 Del Skrevet 25. mars 2023 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå