annelis Skrevet 31. august 2022 #401 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) 19 hours ago, Irja said: Han har jo ikke er pent ansikt, og tydeligvis ikke en pen personlighet heller. Slår an fordi han skiller seg ut i mengden, og spesielt damer i andre land blir veldig fasinert av Vikinglooken I mange land, spesielt østeuropeiske ser mannfolka ikke så kjekke ut mildt sagt så han Lasse må virke gudommelig fordisse stakkars damene Endret 31. august 2022 av annelis 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 31. august 2022 #402 Del Skrevet 31. august 2022 Sprite skrev (24 minutter siden): Absolutt ikke Du liker kanskje denne typen bedre ? 😉 Lasse er hot. Sjarmerende med glimt i øyet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 31. august 2022 #403 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) Hva har denne hot or not-diskusjonen med HI å gjøre? Noen synes han er hot, andre ikke, men det spiller da ingen rolle hva enkeltmedlemmer på KG synes om utseende hans. Preferanser på det har vi alle, uten at vi trenger avspore tråden med det. Endret 31. august 2022 av Hedy Lamarr 35 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 31. august 2022 #404 Del Skrevet 31. august 2022 Hvorfor er det greit å diskutere utseende til en mann? Synes det er like ille som å diskutere både menn og kvinner. Hadde det vært tvert om hadde det vært månelyst! Og moderator hadde vært her på flekken.... 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 31. august 2022 #405 Del Skrevet 31. august 2022 Henikka skrev (1 time siden): Jeg er en av dem som applauderer at 2 av eksdamene til L har fortalt deler av sine historier om forholdene sine til ham. Jeg tror på dem, og jeg skjønner hvorfor de står frem. De første sidene av denne tråden var informative og interessante å lese. Jeg syns det var utrolig spennende å lese innleggene til "begge sider". Nå derimot... flaut å lese mange av innleggene. Plutselig handler de fleste om drittslenging av utseende til L. Det ødelegger tråden, den blir mer useriøs og beveger seg bort fra sakens kjerne. Syns jeg iallfall 😉 Enig! 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 31. august 2022 #406 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) Lill skrev (15 timer siden): Det er et tilsvar til de som påstår at han ikke er hot. I mine øyne er han fortsatt ikke hot. Folk liker forskjellige ting hos det motsatte kjønn. Langt hår og mye skjegg er no go (og turnoff for meg) for min del.... Endret 31. august 2022 av Mardina 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #407 Del Skrevet 31. august 2022 Nor skrev (3 timer siden): Du liker kanskje denne typen bedre ? 😉 Lasse er hot. Sjarmerende med glimt i øyet. 🤣🤣🤣Ja det var virkelig en i helt andre enden av skalaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #408 Del Skrevet 31. august 2022 Henikka skrev (3 timer siden): Jeg er en av dem som applauderer at 2 av eksdamene til L har fortalt deler av sine historier om forholdene sine til ham. Jeg tror på dem, og jeg skjønner hvorfor de står frem. De første sidene av denne tråden var informative og interessante å lese. Jeg syns det var utrolig spennende å lese innleggene til "begge sider". Nå derimot... flaut å lese mange av innleggene. Plutselig handler de fleste om drittslenging av utseende til L. Det ødelegger tråden, den blir mer useriøs og beveger seg bort fra sakens kjerne. Syns jeg iallfall 😉 Vet ikke hvem hans x damer er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 31. august 2022 #409 Del Skrevet 31. august 2022 Jeg synes det er en uting å diskutere utseende, hva som er stygt og hva som er fint. I dette tilfelle så ytres det meninger om utseendet til en fyr som ble mobbet mye for- ja, nettopp utseendet som barn. Gjør det enda mer usmakelig. Har han gjort det eksene påstår, så er DET usmakelig og stygt, altså oppførselen. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 31. august 2022 #410 Del Skrevet 31. august 2022 Nor skrev (3 timer siden): Du liker kanskje denne typen bedre ? 😉 Lasse er hot. Sjarmerende med glimt i øyet. Nei han er ikke det.. bestemmer du hva jeg syns? Eller hva han er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 31. august 2022 #411 Del Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (1 time siden): Vet ikke hvem hans x damer er... Nå tror jeg du siterer feil bruker her, for hva har det med innlegget mitt å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #412 Del Skrevet 31. august 2022 Henikka skrev (5 timer siden): Jeg er en av dem som applauderer at 2 av eksdamene til L har fortalt deler av sine historier om forholdene sine til ham. Jeg tror på dem, og jeg skjønner hvorfor de står frem Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 31. august 2022 #413 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) elskersommer skrev (35 minutter siden): Her Da skal jeg prøve å forklare deg: Du siterer en innledning på et innlegg(mitt innlegg), som hadde et sluttpoeng. Mitt poeng var: Ja, jeg støtter eksdamene her, men jeg støtter ikke mobbingen flere av brukerne her inne gjør på L sitt utseende. Beklager om jeg ikke fikk frem poenget mitt i innlegget du siterte delvis. 😊 Endret 31. august 2022 av Henikka 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #414 Del Skrevet 31. august 2022 Henikka skrev (6 minutter siden): Da skal jeg prøve å forklare deg: Du siterer en innledning på et innlegg(mitt innlegg), som hadde et sluttpoeng. Mitt poeng var: Ja, jeg støtter eksdamene her, men jeg støtter ikke mobbingen flere av brukerne her inne gjør på L sitt utseende. Beklager om jeg ikke fikk frem poenget mitt i innlegget du siterte delvis. 😊 Ok. Da var det JEG som formulerte meg helt riv ruskende galt.. mitt poeng var at jeg IKKE vet hvem disse x kjærester til L er så jeg får IKKE lest hva de mener om L og forholdet til han..bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 31. august 2022 #415 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) elskersommer skrev (1 time siden): Ok. Da var det JEG som formulerte meg helt riv ruskende galt.. mitt poeng var at jeg IKKE vet hvem disse x kjærester til L er så jeg får IKKE lest hva de mener om L og forholdet til han..bedre nå? Skjønner, da er jeg med. Endret 31. august 2022 av Henikka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 31. august 2022 #416 Del Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (10 minutter siden): Ok. Da var det JEG som formulerte meg helt riv ruskende galt.. mitt poeng var at jeg IKKE vet hvem disse x kjærester til L er så jeg får IKKE lest hva de mener om L og forholdet til han..bedre nå? De anklager han (offentlig) for å være manipulerende, utøve psykisk vold og ha narsissistiske trekk (gaslighting, fravær av empati, stort ego++) Han har bla. løyet om eksens helse fysisk og psykisk for å innlede/opprettholde forhold med andre damer mens de var sammen. Mer utfyllende hva hun mener står på instagramkontoen hennes. Vet ikke om det er innafor å nevne henne ved navn? Men lett å finne med et Googlesøk Det er væremåten som reageres på, da utsagnene er alvorlige. Og så har det kommet avsporinger om både han og hennes utseende som er irrelevant for påstått oppførsel. Men mer et fokus på om det nå er sannhet i det hun sier, (som mange ekser kan bekrefte) bør han da få en scene på lørdagskvelder i SVD. 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #417 Del Skrevet 31. august 2022 Earlybird skrev (14 minutter siden): De anklager han (offentlig) for å være manipulerende, utøve psykisk vold og ha narsissistiske trekk (gaslighting, fravær av empati, stort ego++) Han har bla. løyet om eksens helse fysisk og psykisk for å innlede/opprettholde forhold med andre damer mens de var sammen. Mer utfyllende hva hun mener står på instagramkontoen hennes. Vet ikke om det er innafor å nevne henne ved navn? Men lett å finne med et Googlesøk Det er væremåten som reageres på, da utsagnene er alvorlige. Og så har det kommet avsporinger om både han og hennes utseende som er irrelevant for påstått oppførsel. Men mer et fokus på om det nå er sannhet i det hun sier, (som mange ekser kan bekrefte) bør han da få en scene på lørdagskvelder i SVD. Jeg vet hvem hun er men trodde det var to andre x kjærester som også har lagt ut om dette på sine IG kontoer? Å jeg vet som sagt ikke hvem disse andre er. Derfor får jeg ikke leste hva de sier om saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 31. august 2022 #418 Del Skrevet 31. august 2022 Earlybird skrev (39 minutter siden): De anklager han (offentlig) for å være manipulerende, utøve psykisk vold og ha narsissistiske trekk (gaslighting, fravær av empati, stort ego++) Han har bla. løyet om eksens helse fysisk og psykisk for å innlede/opprettholde forhold med andre damer mens de var sammen. Mer utfyllende hva hun mener står på instagramkontoen hennes. Vet ikke om det er innafor å nevne henne ved navn? Men lett å finne med et Googlesøk Det er væremåten som reageres på, da utsagnene er alvorlige. Og så har det kommet avsporinger om både han og hennes utseende som er irrelevant for påstått oppførsel. Men mer et fokus på om det nå er sannhet i det hun sier, (som mange ekser kan bekrefte) bør han da få en scene på lørdagskvelder i SVD. Nettopp! 👍🙌 Dette var "on point" 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 31. august 2022 #419 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) Virkelig folkens.. Jeg synes det er direkte ufint å kommentere utseende hans. Det har ingenting med saken å gjøre. Det er skikkelig tøft gjort av henne å gå ut med dette, og ikke minst sette fokus på psykisk vold i et forhold. Jeg har vært i et slikt forhold og kjenner meg så godt igjen på alt hun beskriver. Dama er nok oppegående, og har ingenting å tjene på å lyve om noe sånt. Jeg skulle ønske jeg var sterk nok til å anmelde eksen da jeg opplevde det samme. Psykisk vold setter spor på deg i mange år etterpå. Det er faktisk noe man kan anmelde, selv om det er vanskelig å bevise.. Husker jeg fikk en dårlig feeling av Lasse da han var med i farmen.. Godt det har kommet frem hva han har hjort, slik at andre kvinner kan styre unna og ikke bli ødelagt. Endret 31. august 2022 av tinky1 10 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 31. august 2022 #420 Del Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (2 timer siden): Vet ikke hvem hans x damer er... Merkelig, for du kommenterte ganske nedlatende om den ene eksen hans tidligere i denne tråden. Hånet henne for at hun var lege og også jobbet i salongen til moren. Mener du ordrett sa at hun ikke satte seg høye mål her i livet, så syns det er pussig at du nå ikke vet hvem eksene hans er. 7 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå