Gå til innhold

Lasselom/Lasse Matberg

Gjest Sunfl0wer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nor skrev (9 minutter siden):

Vi er mange som synes han er hot og sexy, derfor kan han leve av det, i likhet med mange andre her i verden.  Han er vel heller ikke den eneste som har vært utro i SVD. Støtter ikke oppførselen hans om den er sann, men herregud damer . Er dette kampsaken deres ??? Dere kjenner ingen av de  innvolverte. Men en velger sine kamper … keep going . 

Igjen, det er ikke utroskapen dette dreier seg om.

• Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kath H. skrev (2 timer siden):

Igjen, det er ikke utroskapen dette dreier seg om.

Ifølge x er det mye mer som ligger i bunn. Men jeg tror denne saken er glemt om kort tid. Å om han virkelig har gjort noe straffbart så tar hun det vel hos politiet

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (På 28.8.2022 den 15.24):

Det virkelige liv.  

Da Sier det ganske mye om din omgangskrets. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (17 timer siden):

Godt poeng. Hvorfor ville blande seg inn igjen når du endelig har blitt kvitt en du mener er narsissist. 

Dersom eksen er en narsissist er det faktisk ganske lett skal jeg si deg. Du/dere har tydligvis lite kunnskap om diagnosen så jeg foreslår å lese seg litt opp. 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullrulle skrev (1 time siden):

Dersom eksen er en narsissist er det faktisk ganske lett skal jeg si deg. Du/dere har tydligvis lite kunnskap om diagnosen så jeg foreslår å lese seg litt opp. 

Jeg foreslår å ikke gi folk diagnoser med mindre du er legen til vedkommende. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullrulle skrev (2 timer siden):

Slutt og gi mennesker en diagnose...

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv mordere får massevis av kjærlighetsbrev i fengselet, så kvinnfolk liker og forsvarer badboys...så de klarer seg dessverre alltid...

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (1 time siden):

Selv mordere får massevis av kjærlighetsbrev i fengselet, så kvinnfolk liker og forsvarer badboys...så de klarer seg dessverre alltid...

De du snakker om er hybristofile, det er en merkelapp svært få kvinner har, så slutt å framstill det som det er vanlig. https://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia

Skjønner heller ikke hva mordere har i denne tråden å gjøre. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (2 timer siden):

I dette tilfellet gav jeg ingen diagnose. Jeg svarte på generellt grunnlag om narsissisme. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (1 time siden):

De du snakker om er hybristofile, det er en merkelapp svært få kvinner har, så slutt å framstill det som det er vanlig. https://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia

Skjønner heller ikke hva mordere har i denne tråden å gjøre. 

Trekker tilbake det om mordere.

Men, "badboys" generelt liker veldig mange kvinner..så DET er normalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (42 minutter siden):

Trekker tilbake det om mordere.

Men, "badboys" generelt liker veldig mange kvinner..så DET er normalt...

Gjør de? Noen kvinner liker badboys, de aller fleste kvinner finner seg helt vanlig menn. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ramona1970
elskersommer skrev (7 timer siden):

Ifølge x er det mye mer som ligger i bunn. Men jeg tror denne saken er glemt om kort tid. Å om han virkelig har gjort noe straffbart så tar hun det vel hos politiet

Er det straffbart å være manipulerende? Jeg aner ikke om det de sier er sant, men det er altså vanskelig å anmelde noen for å manipulere deg og bryte deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (På 25.8.2022 den 19.56):

Er det lovbrudd å lyge om folk? Hvilken paragraf underbygger du dette med?

Å spre usanne rykter går vel under paragraf om ærekrenkelse?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Earlybird skrev (På 27.8.2022 den 12.47):

Jeg har også vært i et forhold skremmende likt det hun beskriver da jeg var yngre. Ikke en offentlig person, men med status som kom med yrke og utseende som «høy og mørk». Jeg husker følelsen av å ha skudd en gullfugl, men som i realiteten var et kadaver med sminke. Følelsen av å ha blitt så til de grader lurt, utnyttet og blottlagt. Tap av livskvalitet, følelse av skam og krenkelse! Å høre fra andre i etterkant hva som ble sagt om meg, var helt banalt. Sjuke greier... Tror man bare må oppleve det for å forstå det. 

Jeg gikk videre i stillhet. Godt nettverk rundt som så, passet på og hjalp meg ut før det ble for ille. ( oppriktig lei meg på vegne av de som omgås han som evt kjæreste, venn, kollega eller familiemedlem!) 
Det grusomt å havne i et kjærlighetsforhold med en slik, fordi de forer seg på sjelen din. 
Jeg forstår 110% hvorfor hun føler at hun må si noe. Det handler om ærekrenkelse. 
Om det «bare er utsagn sagt i affekt» regner jeg med hun er klar over at han kan agere på det. At hun faktisk sier noe, forteller kanskje om alvorlighetsgraden? 

Jeg vet og har kjent på kroppen hvilke bunnløse grenser en slik person opererer med, og angrer på at jeg ikke identifiserte lovbruddene av det som foregikk. Kanskje derfor denne saken engasjerte meg overraskende mye…  

Utrolig godt formulert. Dette uttrykket tar jeg med meg.👏👏

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (6 timer siden):

Svært få narsissiste får diagnosen narsissist, tror jeg. De skjuler det godt og kun de nærmeste får se den siden av de. Vil tro det er vanskelig for en lege å sette diagnosen da, tror ikke en narsissist drar til legen for å utrede det heller. Veldig få klarer å oppfatte selv at de er slik. Klin umulig, egentlig…

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
Tvillingsjel skrev (20 timer siden):

Å spre usanne rykter går vel under paragraf om ærekrenkelse?

Var vel jurister som gikk ut i media for å avkrefte den oppståtte myten om at folk kan anmeldes for alt som oppfattes som æreskrenkelser. Det er mye som ikke holder i retten og som ikke er æreskrenkelser rent juridisk. 

Endret av jentekvinne
Glemte et «ikke»…
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...