Vitulina Skrevet 29. august 2022 #361 Del Skrevet 29. august 2022 FruRosa skrev (18 timer siden): https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02mqBqddzgXMeGiow595iiEvm4a2WsWnanfAXJEuYT1ExxtEh2t18Hfabjug5YwpFHl&id=572155090 Så gjenkjennbart. Sterk dame! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 29. august 2022 #362 Del Skrevet 29. august 2022 Nor skrev (9 minutter siden): Vi er mange som synes han er hot og sexy, derfor kan han leve av det, i likhet med mange andre her i verden. Han er vel heller ikke den eneste som har vært utro i SVD. Støtter ikke oppførselen hans om den er sann, men herregud damer . Er dette kampsaken deres ??? Dere kjenner ingen av de innvolverte. Men en velger sine kamper … keep going . Igjen, det er ikke utroskapen dette dreier seg om. 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. august 2022 #363 Del Skrevet 29. august 2022 Kath H. skrev (2 timer siden): Igjen, det er ikke utroskapen dette dreier seg om. Ifølge x er det mye mer som ligger i bunn. Men jeg tror denne saken er glemt om kort tid. Å om han virkelig har gjort noe straffbart så tar hun det vel hos politiet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 29. august 2022 #364 Del Skrevet 29. august 2022 Mio-lio skrev (På 28.8.2022 den 15.24): Det virkelige liv. Da Sier det ganske mye om din omgangskrets. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 29. august 2022 #365 Del Skrevet 29. august 2022 Mio-lio skrev (17 timer siden): Godt poeng. Hvorfor ville blande seg inn igjen når du endelig har blitt kvitt en du mener er narsissist. Dersom eksen er en narsissist er det faktisk ganske lett skal jeg si deg. Du/dere har tydligvis lite kunnskap om diagnosen så jeg foreslår å lese seg litt opp. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 29. august 2022 #366 Del Skrevet 29. august 2022 Fullrulle skrev (1 time siden): Dersom eksen er en narsissist er det faktisk ganske lett skal jeg si deg. Du/dere har tydligvis lite kunnskap om diagnosen så jeg foreslår å lese seg litt opp. Jeg foreslår å ikke gi folk diagnoser med mindre du er legen til vedkommende. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. august 2022 #367 Del Skrevet 29. august 2022 Fullrulle skrev (2 timer siden): Dersom eksen er en narsissist er det faktisk ganske lett skal jeg si deg. Du/dere har tydligvis lite kunnskap om diagnosen så jeg foreslår å lese seg litt opp. Slutt og gi mennesker en diagnose... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 29. august 2022 #368 Del Skrevet 29. august 2022 Selv mordere får massevis av kjærlighetsbrev i fengselet, så kvinnfolk liker og forsvarer badboys...så de klarer seg dessverre alltid... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 29. august 2022 #369 Del Skrevet 29. august 2022 Jaja, mordere måtte jo bli nevnt i samme tråd som Lasse... Det er jo KG tross alt.. 🤣 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 29. august 2022 #370 Del Skrevet 29. august 2022 Moongirl skrev (1 time siden): Selv mordere får massevis av kjærlighetsbrev i fengselet, så kvinnfolk liker og forsvarer badboys...så de klarer seg dessverre alltid... De du snakker om er hybristofile, det er en merkelapp svært få kvinner har, så slutt å framstill det som det er vanlig. https://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia Skjønner heller ikke hva mordere har i denne tråden å gjøre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 29. august 2022 #371 Del Skrevet 29. august 2022 Mio-lio skrev (2 timer siden): Jeg foreslår å ikke gi folk diagnoser med mindre du er legen til vedkommende. I dette tilfellet gav jeg ingen diagnose. Jeg svarte på generellt grunnlag om narsissisme. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 29. august 2022 #372 Del Skrevet 29. august 2022 Hedy Lamarr skrev (1 time siden): De du snakker om er hybristofile, det er en merkelapp svært få kvinner har, så slutt å framstill det som det er vanlig. https://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia Skjønner heller ikke hva mordere har i denne tråden å gjøre. Trekker tilbake det om mordere. Men, "badboys" generelt liker veldig mange kvinner..så DET er normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 29. august 2022 #373 Del Skrevet 29. august 2022 Moongirl skrev (42 minutter siden): Trekker tilbake det om mordere. Men, "badboys" generelt liker veldig mange kvinner..så DET er normalt... Gjør de? Noen kvinner liker badboys, de aller fleste kvinner finner seg helt vanlig menn. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 29. august 2022 #374 Del Skrevet 29. august 2022 elskersommer skrev (7 timer siden): Ifølge x er det mye mer som ligger i bunn. Men jeg tror denne saken er glemt om kort tid. Å om han virkelig har gjort noe straffbart så tar hun det vel hos politiet Er det straffbart å være manipulerende? Jeg aner ikke om det de sier er sant, men det er altså vanskelig å anmelde noen for å manipulere deg og bryte deg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bitch Pudding Skrevet 29. august 2022 #375 Del Skrevet 29. august 2022 Dette er fyren som er kjendis, fordi han har langt hår og skjegg? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 29. august 2022 #376 Del Skrevet 29. august 2022 jentekvinne skrev (På 25.8.2022 den 19.56): Er det lovbrudd å lyge om folk? Hvilken paragraf underbygger du dette med? Å spre usanne rykter går vel under paragraf om ærekrenkelse? 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 29. august 2022 #377 Del Skrevet 29. august 2022 Earlybird skrev (På 27.8.2022 den 12.47): Jeg har også vært i et forhold skremmende likt det hun beskriver da jeg var yngre. Ikke en offentlig person, men med status som kom med yrke og utseende som «høy og mørk». Jeg husker følelsen av å ha skudd en gullfugl, men som i realiteten var et kadaver med sminke. Følelsen av å ha blitt så til de grader lurt, utnyttet og blottlagt. Tap av livskvalitet, følelse av skam og krenkelse! Å høre fra andre i etterkant hva som ble sagt om meg, var helt banalt. Sjuke greier... Tror man bare må oppleve det for å forstå det. Jeg gikk videre i stillhet. Godt nettverk rundt som så, passet på og hjalp meg ut før det ble for ille. ( oppriktig lei meg på vegne av de som omgås han som evt kjæreste, venn, kollega eller familiemedlem!) Det grusomt å havne i et kjærlighetsforhold med en slik, fordi de forer seg på sjelen din. Jeg forstår 110% hvorfor hun føler at hun må si noe. Det handler om ærekrenkelse. Om det «bare er utsagn sagt i affekt» regner jeg med hun er klar over at han kan agere på det. At hun faktisk sier noe, forteller kanskje om alvorlighetsgraden? Jeg vet og har kjent på kroppen hvilke bunnløse grenser en slik person opererer med, og angrer på at jeg ikke identifiserte lovbruddene av det som foregikk. Kanskje derfor denne saken engasjerte meg overraskende mye… Utrolig godt formulert. Dette uttrykket tar jeg med meg.👏👏 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pew1 Skrevet 29. august 2022 #378 Del Skrevet 29. august 2022 Mio-lio skrev (6 timer siden): Jeg foreslår å ikke gi folk diagnoser med mindre du er legen til vedkommende. Svært få narsissiste får diagnosen narsissist, tror jeg. De skjuler det godt og kun de nærmeste får se den siden av de. Vil tro det er vanskelig for en lege å sette diagnosen da, tror ikke en narsissist drar til legen for å utrede det heller. Veldig få klarer å oppfatte selv at de er slik. Klin umulig, egentlig… 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blærgh Skrevet 30. august 2022 #379 Del Skrevet 30. august 2022 Narsississme er et trekk som man kan ha i større eller mindre grad, ikke nødvendigvis en diagnose. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 30. august 2022 #380 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) Tvillingsjel skrev (20 timer siden): Å spre usanne rykter går vel under paragraf om ærekrenkelse? Var vel jurister som gikk ut i media for å avkrefte den oppståtte myten om at folk kan anmeldes for alt som oppfattes som æreskrenkelser. Det er mye som ikke holder i retten og som ikke er æreskrenkelser rent juridisk. Endret 30. august 2022 av jentekvinne Glemte et «ikke»… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå