Earlybird Skrevet 27. august 2022 #201 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Fotballfluen skrev (10 minutter siden): Han hadde fortjent å være bunn 3 fordi han danset dårlig uavhengig av hva eksen hans måtte mene om ham. Det synes både dommerne og de som triller terningkast i mediene i tillegg til undertegnede. Jepp, helt klart den som burde dratt idag. Tenker mange seere ikke har fått med seg eksens utsagn… men uavhengig av det var han den dårligste. Og så visste jeg ikke at han var en forfatter… lærer noe nytt hver dag. Endret 27. august 2022 av Earlybird 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 27. august 2022 #202 Del Skrevet 27. august 2022 Sunfl0wer skrev (13 minutter siden): https://www.dagbladet.no/?playVideo=0zDxzETf&isLive=false Passer jo bra til beskrivelsen narsissit og arrogant. Lite proft. 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. august 2022 #203 Del Skrevet 27. august 2022 goldlion skrev (3 timer siden): Vet ingenting, tror bare at de fleste som har fått med seg dette og som ser på programmet vil stemme på ALLE andre enn ham. Men om han er en typisk narsissist, så har han vel betalt andre for å stemme på seg. Det betyr at vi her inne må jobbe hardt for å bli kvitt han Jeg sa det tidligere at jeg kan vedde en hundrings på at han kommer til og gå videre fordi han får mye stemmer. Og det så vi i dag. Han lå vel sist om jeg ikke husker feil men gikk videre pga mye stemmer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. august 2022 #204 Del Skrevet 27. august 2022 Earlybird skrev (33 minutter siden): Jepp, helt klart den som burde dratt idag. Tenker mange seere ikke har fått med seg eksens utsagn… men uavhengig av det var han den dårligste. Og så visste jeg ikke at han var en forfatter… lærer noe nytt hver dag. Han ga ut en strikkebok https://www.nettavisen.no/livsstil/lasse-matberg-hyller-familien-og-kjaresten-i-ny-bok/s/12-95-3424174939 Helt uavhengig av eksen hvor jeg ikke har fått med meg alt har Lasse aldri vært min type. Som sagt altfor stor og for mye muskler. Det har jeg aldri likt, jeg liker lavere menn med en slank kropp. Men smaken er jo forskjellig. Jeg vet også hvordan man kan bli når man får greie på at man har blitt bedratt på usleste måte, man blir veldig ute av balanse. Har vært der selv og følte meg ganske sinnssyk en periode men det gikk heldigvis over 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 27. august 2022 #205 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) bonsaijenta skrev (12 timer siden): Det er jo synd for henne da. Jeg har aldri hørt om henne før, og per nå er hun kjent som den forsmådde eksen til en C-kjendis og med bakgrunn som lege diagnostiserer et annet menneske og offentliggjør dette via sin åpne instaprofil. Ikke en lege jeg hadde satt min tillit til uansett hvor ille Lasse Lom har vært mot henne. Ut i fra IG-profilen hennes så virker hun ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen, lege eller ikke. For der var det mye botox, fillers og silikon. Ikke en lege etter min smak, men hun der blir nok dermatolog på en plastikkirurgisk klinikk fortere enn man kan si "nosejob". MEN det er selvfølgelig helt forferdelig hvis det hun skriver stemmer, noe det jo dessverre ser ut til å gjøre. For hvis det var løgner så hadde jo Lasse Lom gått ut og dementert alt for lenge siden, og ikke minst så ble historien hennes bekreftet av en av hans andre ekser. Nei han der har nok mange svin på skogen, og vi får håpe at hun med denne informasjonen sørger for at Lom finner langt færre lettlurte ofre i fremtiden. Endret 27. august 2022 av Rastebenk 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 27. august 2022 #206 Del Skrevet 27. august 2022 Rastebenk skrev (4 minutter siden): Ut i fra IG-profilen hennes så virker hun ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen, lege eller ikke. For der var det mye botox, fillers og silikon. Ikke en lege etter min smak, men hun der blir nok dermatolog på en plastikkirurgisk klinikk fortere enn man kan si "nosejob". MEN det er selvfølgelig helt forferdelig hvis det hun skriver stemmer, noe det jo dessverre ser ut til å gjøre. For hvis det var løgner så hadde jo Lasse Lom gått ut og dementert alt for lenge siden, og ikke minst så ble historien hennes bekreftet av en av hans andre ekser. Nei han der har nok mange svin på skogen, og vi får håpe at hun med denne informasjonen sørger for at Lom finner langt færre lettlurte ofre i fremtiden. Så fordi man har botox eller silikon så har man ikke noe særlig mellom ørene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlehøna Skrevet 27. august 2022 #207 Del Skrevet 27. august 2022 Kan vel også være at han danset dårlig i dag fordi han er ukonsentrert og ute av seg på grunn av tråder som dette, og situasjonen i sin helhet? Tenk å opptre på et direktesendt show når eksen har tatt skittentøyet ditt offentlig? 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totlas Skrevet 27. august 2022 #208 Del Skrevet 27. august 2022 Rastebenk skrev (7 minutter siden): Ut i fra IG-profilen hennes så virker hun ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen, lege eller ikke. For der var det mye botox, fillers og silikon. Ikke en lege etter min smak, men hun der blir nok dermatolog på en plastikkirurgisk klinikk fortere enn man kan si "nosejob". MEN det er selvfølgelig helt forferdelig hvis det hun skriver stemmer, noe det jo dessverre ser ut til å gjøre. For hvis det var løgner så hadde han jo gått ut og dementert alt for lenge siden. Nei han der har nok mage svin på skogen og vi får håpe at hun med denne informasjonen sørger for at ofrene hans blir færre i fremtiden. Hun jobber i morens hudpleiesalong, så fillers, Botox osv et det hun lever av og har drevet med i mange år. Hun er minst like opptatt av utseende og «se på meg hvor deilig jeg er» i sosiale medier som Lasse er, så de har like mye narsissistiske personligheter begge to. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 27. august 2022 #209 Del Skrevet 27. august 2022 goldlion skrev (4 timer siden): Vet ingenting, tror bare at de fleste som har fått med seg dette og som ser på programmet vil stemme på ALLE andre enn ham. Men om han er en typisk narsissist, så har han vel betalt andre for å stemme på seg. Det betyr at vi her inne må jobbe hardt for å bli kvitt han Tror du overvurderer hvor mange som leser her inne😂 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 27. august 2022 #210 Del Skrevet 27. august 2022 Skravlehøna skrev (1 time siden): Kan vel også være at han danset dårlig i dag fordi han er ukonsentrert og ute av seg på grunn av tråder som dette, og situasjonen i sin helhet? Tenk å opptre på et direktesendt show når eksen har tatt skittentøyet ditt offentlig? Hadde han hatt rent mel i posen hadde det ikke vært noe skittentøysvask... 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlehøna Skrevet 27. august 2022 #211 Del Skrevet 27. august 2022 Tough cookie skrev (14 minutter siden): Hadde han hatt rent mel i posen hadde det ikke vært noe skittentøysvask... Nei, det kan du si. Men de aller fleste av oss slipper å vise det frem til x antall mennesker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. august 2022 #212 Del Skrevet 28. august 2022 Totlas skrev (2 timer siden): Hun jobber i morens hudpleiesalong, så fillers, Botox osv et det hun lever av og har drevet med i mange år. Hun er minst like opptatt av utseende og «se på meg hvor deilig jeg er» i sosiale medier som Lasse er, så de har like mye narsissistiske personligheter begge to. Er hun utdannet lege og jobber i hudpleiesalongen til sin mamma?? Har ikke satt seg så høye mål om og nå langt som lege skjønner jeg🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 28. august 2022 #213 Del Skrevet 28. august 2022 Fler som la merke Mortens tilbakemelding idag ? «Slutt å spill på at du skal være sterk viking» eller noe i den duren. Jeg digget det ! Ettersom hele karakteren til Lasse er bygget på å være «viking» var det et direkte stikk mot Lasses karakter. 100% overbevist om at Morten vet ..! Og jeg liker det ! 34 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 28. august 2022 #214 Del Skrevet 28. august 2022 Uavhengig av hvor ”lite mellom ørene” og overfladisk eksen eventuelt er, så fortjener hun ikke å bli psykisk mishandlet og behandlet dårlig. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre. 26 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 28. august 2022 #215 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (På 24.8.2022 den 20.12): Tror nok tv2 driter glatt i dette. De er vant til utroskap i skal vi danse for å si det sånn. Er ikke akkurat få danseparr oppigjennom årene som har drivi å hatt seg i kulissene der. Er minst ett parr hvert år som er utro mot partner sin som sittet hjemme å aner fred å ingen fare. har jobbet med flere av deltagerne som har vært med oppigjennom åra. Så fått litt historier. Man skal også være forsiktig med å svelge alt hun her dame sier gladt. Alltid 2 sider av en sak. Å sure/såra/bitte kvinnfolk har det med å legge på en del. Tviler ikke på at han har vært utro, men tviler heller ikke på at hub smører tykt på for litt hevn også. Det er vel ikke utroskapen som er hovedproblemet her, men at han er et stort rasshøl som faktisk har drevet med psykisk vold og spredd alvorlige løgner om at samboeren blant annet har kreft og er alvorlig psykisk syk for å gi seg selv mulighet til å være utro. Det er mer enn bare utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 28. august 2022 #216 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Hottentått skrev (1 time siden): Det er vel ikke utroskapen som er hovedproblemet her, men at han er et stort rasshøl som faktisk har drevet med psykisk vold og spredd alvorlige løgner om at samboeren blant annet har kreft og er alvorlig psykisk syk for å gi seg selv mulighet til å være utro. Det er mer enn bare utroskap. Det er nettopp det! Og den er lei når levebrødet er hans navn og rykte. Leser at noen her prøver å lage et poeng av utseende hennes. Er vel totalt uinteressant hvordan hun ser ut. Påstandene forteller om destruktive strategier og psykisk vold. Og det er IKKE hennes skyld, med eller uten fillers. Endret 28. august 2022 av Earlybird 22 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 28. august 2022 #217 Del Skrevet 28. august 2022 Earlybird skrev (12 minutter siden): Det er nettopp det! Og den er lei når levebrødet er hans navn og rykte. Leser at noen her prøver å lage et poeng av utseende hennes. Er vel totalt uinteressant hvordan hun ser ut. Påstandene forteller om destruktive strategier og psykisk vold. Og det er IKKE henne skyld, med eller uten fillers. 100% enig. Håper han får svi for å være en drittsekk. Og eksen er åpenbart en smart dame i og med at hun er lege. Hun er sikkert kjempesnill også. Synd at noen bare MÅ kommentere dritt om utseende til folk. Hun har ikke bedt om å bli rangert på utseende sitt av fremmede folk på kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MildeMarie Skrevet 28. august 2022 #218 Del Skrevet 28. august 2022 Klappe skrev (På 25.8.2022 den 22.13): Minner meg om hun store nordnorske muskeldamen med blond lang flette i førstegangstjenesten Jeg visste han minnet meg om noen! Takk😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. august 2022 #219 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Hottentått skrev (1 time siden): 100% enig. Håper han får svi for å være en drittsekk. Og eksen er åpenbart en smart dame i og med at hun er lege. Hun er sikkert kjempesnill også. Synd at noen bare MÅ kommentere dritt om utseende til folk. Hun har ikke bedt om å bli rangert på utseende sitt av fremmede folk på kg.. Janteloven lenge leve; det tåles tydeligvis ikke, som jeg også skrev tidligere, at ei ung kvinne er både pen og smart. Hun hadde garantert fått mere forståelse hadde hun vært ei grå mus med noen kilo ekstra på kroppen…. Og hva så om hun har jobbet i moren sin bedrift under studiet? Legestudiet er langt, og skal man unngå skuhøyt studielån og samtidig leve litt også under studietiden så er de fleste studenter, uavhengig studie, avhengig av en ekstrajobb. Både mannen min og jeg jobbet som pleieassistenter ved et sykehjem under studiene våre. Jeg kjenner, og er venner med, mange kvinnelige leger som er pene. Som holder kroppen vedlike og som er opptatt av klær og sminke. Man er ikke dum og lite seriøs av den grunn. Nå vet jeg ikke hvor Synne studerte, men her i Norge så er vel nå grensen for å komme inn på medisin i Oslo langt over 6 i snitt. Jeg leste nettopp en artikkel om ei som hadde 6,7 i snitt og kom likevel ikke inn. Og ang den strikkeboka noen nevnte; Lasse er ikke forfatteren. Han har stått modell for strikkeklærne i boken, og sikkert kommet med innspill til utseendet på plaggene og gitt plaggene navn. Men det er ikke han som har designet eller strikket, eller skrevet boka. På samme måte som Sophie Elise sitt samarbeid med Skappel. Endret 28. august 2022 av skruf 27 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 28. august 2022 #220 Del Skrevet 28. august 2022 skruf skrev (6 minutter siden): Janteloven lenge leve; det tåles tydeligvis ikke, som jeg også skrev tidligere, at ei ung kvinne er både pen og smart. Hun hadde garantert fått mere forståelse hadde hun vært ei grå mus med noen kilo ekstra på kroppen…. Og hva så om hun har jobbet i moren sin bedrift under studiet? Legestudiet er langt, og skal man unngå skuhøyt studielån og samtidig leve litt også under studietiden så er de fleste studenter, uavhengig studie, avhengig av en ekstrajobb. Både mannen min og jeg jobbet som pleieassistenter ved et sykehjem under studiene våre. Jeg kjenner, og er venner med, mange kvinnelige leger som er pene. Som holder kroppen vedlike og som er opptatt av klær og sminke. Man er ikke dum og lite seriøs av dem grunn. Nå vet jeg ikke hvor Synne studerte, men her i Norge så er vel nå grensen for å komme inn på medisin i Oslo langt over 6 i snitt. Jeg leste nettopp en artikkel om ei som hadde 6,7 i snitt og kom likevel ikke inn. Og ang den strikkeboka noen nevnte; Lasse er ikke forfatteren. Han har stått modell for strikkeklærne i boken, og sikkert kommet med innspill til utseendet på plaggene og gitt plaggene navn. Men det er ikke han som har designet eller strikket, eller skrevet boka. På samme måte som Sophie Elise sitt samarbeid med Skappel. Amen🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå