Gå til innhold

Lasselom/Lasse Matberg

Gjest Sunfl0wer

Anbefalte innlegg

Alexandra81 skrev (På 24.8.2022 den 18.58):

Er ikke første gang jeg hører at denne mannen har vært utro. Og det fra folk som kjenner han.. ikke er han kjekk heller syns jeg! 

Det holder å være kjendis og/eller muskuløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dævendøtte skrev (6 minutter siden):

Når Lasse går løs på familien hennes og attpåtil sprer grove løgner om henne, da synes jeg det er greit at hun forsvarer seg offentlig. 

Ellers er jeg generelt enig i det du skriver. 

En annen ting jeg lurer på. Har Lasse Lom gått ut om denne informasjonen om henne familien offentlig via sosiale medier? Hvordan har han gått løs på familien hennes? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
bonsaijenta skrev (23 minutter siden):

En annen ting jeg lurer på. Har Lasse Lom gått ut om denne informasjonen om henne familien offentlig via sosiale medier? Hvordan har han gått løs på familien hennes? 

Vet ikke hvor offentlig han har vært, men jeg tror 100 % på henne når hun skriver at han har sagt at hun har kreft. 

Og bare det i seg selv er nok til å gå til forsvar. Og gudene vet hva han har sagt til hvem ellers. Greit at hun gir klar beskjed om hvordan han er sånn at alle forstår det. Eller at de som vil tro henne forstår hvordan han er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (29 minutter siden):

Vet ikke hvor offentlig han har vært, men jeg tror 100 % på henne når hun skriver at han har sagt at hun har kreft. 

Og bare det i seg selv er nok til å gå til forsvar. Og gudene vet hva han har sagt til hvem ellers. Greit at hun gir klar beskjed om hvordan han er sånn at alle forstår det. Eller at de som vil tro henne forstår hvordan han er. 

Slike informasjon er viktig med bevis når en velger å ta det offentlig. Uten bevis, styrker det ikke hennes sak. I verste fall vil det øke populæriteten til Lasse Lom.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
bonsaijenta skrev (16 minutter siden):

Slike informasjon er viktig med bevis når en velger å ta det offentlig. Uten bevis, styrker det ikke hennes sak. I verste fall vil det øke populæriteten til Lasse Lom.

Hadde noen skrevet sånt om meg som eksen til Lasse har gjort og det ikke er sant, tror jeg nok jeg hadde klart (og ønsket) å motbevise dette. Det er en grunn til at Lasse ligger lavt i terrenget, typisk sånne mennesker, de tror det går over av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

goldlion skrev (9 minutter siden):

Da vet vi hvem som blir førstemann ut av Skal Vi Danse 🤭

Hvordan vet du det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion
Sure sitronen skrev (3 minutter siden):

Hvordan vet du det?

Vet ingenting, tror bare at de fleste som har fått med seg dette og som ser på programmet vil stemme på ALLE andre enn ham. Men om han er en typisk narsissist, så har han vel betalt andre for å stemme på seg. Det betyr at vi her inne må jobbe hardt for å bli kvitt han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den bakgrunnsinfoen herifra var det lett å se at han der er høy på seg selv. Han hadde nok regnet med bedre score fra dommerne i SVD.  

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissIndependent45 skrev (På 24.8.2022 den 20.01):

Faglig smart betyr ikke at man er sosialt smart.

Å bli vurdert og få autorisasjon som helsepersonell, går ikke kun på fag men egenhet som person.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#terningkast1

goldlion skrev (1 time siden):

Vet ingenting, tror bare at de fleste som har fått med seg dette og som ser på programmet vil stemme på ALLE andre enn ham. Men om han er en typisk narsissist, så har han vel betalt andre for å stemme på seg. Det betyr at vi her inne må jobbe hardt for å bli kvitt han ;)

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (10 timer siden):

Det er jo synd for henne da.

Jeg har aldri hørt om henne før, og per nå er hun kjent som den forsmådde eksen til en C-kjendis og med bakgrunn som lege diagnostiserer et annet menneske og offentliggjør dette via sin åpne instaprofil. Ikke en lege jeg hadde satt min tillit til uansett hvor ille Lasse Lom har vært mot henne. 

Aner ikke hvem du er. Men kjente jeg uansett fikk et lite crush på deg av å lese innleggene dine😂🥰 100% enig i det du skriver.

Endret av Hannah80
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse fikk vel en voldsom berømmelse i Italia etter seieren i dansekonkurransen der. Som det gikk fram i SVD i kveld, er det kropp og styrke han var vant til å vise der. Ikke dans.

I den tiden som er gått har han kanskje vendt seg til oppførsel, der det gjelder egne regler for ham. Har han en uheldig personlighet i bunnen, kan denne mates gjennom berømmelse og hotte girls som klynger seg til ham. Kun min teori. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kinder skrev (På 25.8.2022 den 22.43):

Ja, det er akkurat det jeg også tenker. Jeg skjønner godt at hun er bitter, jeg hadde også vært bitter om min kjæreste hadde vært notorisk utro mot meg. Og det er en kjent sak at menn som er utro, fint kan lyve om partneren sin for å unnskylde hvorfor de fortsatt er sammen. De sier at de ønsker å forlate kjæresten, men akkurat nå passer det ikke fordi…. (sett inn det som passer der og da). Også prøver de gjerne å lyve når partneren finner ut av utroskapen også.  Men det er ikke psykisk mishandling, da har man misforstått begrepet! Det er «bare» drittsekk-oppførsel (selv om det selvfølgelig er vondt å bli utsatt for det av en person man elsker også). Hun sier til Dagbladet at de siste ukene har vært tøffe, altså ukene etter at hun fant ut om utroskapen og selve bruddet oppsto. Hadde hun vært utsatt for psykisk vold i forholdet, ville jo heller de siste ukene vært mer lettelse for å kommet seg ut av det forholdet. For det er jammen ikke enkelt å komme seg ut av et forhold med en som utsetter deg for psykisk vold!

Så drittsekk-oppførsel kan ikke karakteriseres som psykisk mishandling? Man kan ikke vise narsissistisk atferd ved å være en utro løgnaktig drittsekk? Sier ikke at Lasse Matberg er noen av delene, men det du sier henger ikke helt på greip. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig overraskende at han ikke var bunn 3 i dag etter den dårlige scoren fra dommerne. Han så ukomfortabel ut, det samme gjorde dansepartneren hans og han ble litt kjølig behandlet av dommere og programledere. Dusteunnskyldning å si at han har danset mer disse tre ukene enn han gjorde i 3 måneder i Italia og selv da fikk han det ikke til...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (1 minutt siden):

Utrolig overraskende at han ikke var bunn 3 i dag etter den dårlige scoren fra dommerne. Han så ukomfortabel ut, det samme gjorde dansepartneren hans og han ble litt kjølig behandlet av dommere og programledere. Dusteunnskyldning å si at han har danset mer disse tre ukene enn han gjorde i 3 måneder i Italia og selv da fikk han det ikke til...

Enig, kan se for meg at Morten H snuser rundt i trådene her inne, han virket litt kort og stram. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger at Lasse gikk videre faktisk. Mest fordi enkelte her inne var så sikre på at han kom til å ryke ut i dag fordi han i eksens øyne er så drittsekk. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueblizz skrev (1 time siden):

Så drittsekk-oppførsel kan ikke karakteriseres som psykisk mishandling? Man kan ikke vise narsissistisk atferd ved å være en utro løgnaktig drittsekk? Sier ikke at Lasse Matberg er noen av delene, men det du sier henger ikke helt på greip. 

Jeg skjønner ikke hva du mener? Selvsagt kan en drittsekk utføre psykisk mishandling, det sier jo seg selv. Men jeg snakker kun om denne aktuelle saken, ikke alle mulige andre forhold. Og jeg tar kun utgangspunkt i eksemplene eksen kom med i denne aktuelle saken. Det er ikke psykisk mishandling at en noen lyver til folk han er utro med, for å unnskylde ovenfor dem hvorfor han fortsett må være i forhold med dama. Det er helt vanlig adferd når noen er utro. Og det er heller ikke psykisk mishandling om man prøver å lyve seg unna utroskap, om partneren tar han i det.

Og jeg tviler som sagt ikke på at Lasse har narsissistiske trekk, som jeg har skrevet flere ganger i tråden. Men man kan ikke diagnostisere noen som narsissist av den grunn. Det har vi overhodet ikke grunnlag for. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (4 minutter siden):

Digger at Lasse gikk videre faktisk. Mest fordi enkelte her inne var så sikre på at han kom til å ryke ut i dag fordi han i eksens øyne er så drittsekk. 

Han hadde fortjent å være bunn 3 fordi han danset dårlig uavhengig av hva eksen hans måtte mene om ham. Det synes både dommerne og de som triller terningkast i mediene i tillegg til undertegnede.

Endret av Fotballfluen
  • Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...