Gå til innhold

Lasselom/Lasse Matberg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Earlybird skrev (14 timer siden):

Jeg tenkte at etter skal vi danse, så dør saken ut og likså Tv tid med Lasse … men så ser jeg at han er en av deltakerne på julekalenderen til NRK! 😒 ingen konsekvenser

Hvorfor i alle dager skal ikke han få TV-tid pga. ting som har skjedd i parforhold han har hatt? Jeg visste at det kom til å bli dratt fram som dritt mot Lasse da jeg så at han skulle være med der.

Endret av Anki-
  • Liker 9
Skrevet

Hvorfor skal han få TV-tid? Han har ikke vist noe stort talent som jeg har sett, bortsett fra å slenge på håret. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Trudis23 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal han få TV-tid? Han har ikke vist noe stort talent som jeg har sett, bortsett fra å slenge på håret. 

Han er flink i Gympodden. 

• Liker 2
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Måne, admin.

• Liker 2
  • Nyttig 1
  • 2 år senere...
Skrevet (endret)

I påska så jeg tilfeldigvis den sesongen av Farmen kjendis som han var med i. Var enkelte situasjoner som fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg (med denne tråden friskt i minne) blant annet når de jobbet i åkeren med hest. Men det var liksom ingen på den gården som reagerte særlig over hvordan han var, sett bort fra hun jenta som brast i gråt av utmattelse etter at hun hadde stått på og jobbet så lenge. Det viser jo litt hvor vanskelig det er for andre å fange opp slike ting. Og det er kameraer der osv som sikkert gjør at man skjerper seg litt. 

Endret av garfunkel
  • Liker 1
Skrevet
garfunkel skrev (2 minutter siden):

I påska så jeg tilfeldigvis den sesongen av Farmen kjendis som han var med i. Var enkelte situasjoner som fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg (med denne tråden friskt i minne) blant annet når de jobbet i åkeren med hest. Men det var liksom ingen på den gården som reagerte særlig over hvordan han var, sett bort fra hun jenta som brast i gråt av utmattelse etter at hun hadde stått på og jobbet så lenge. Det viser jo litt hvor vanskelig det er for andre å fange opp slike ting. Og det er kameraer der osv som sikkert gjør at man skjerper seg litt. 

Hvem var det som brast i gråt? Husker ikke sesongen så godt :( Hvorfor brast hun i gråt? pga slitenhet eller noe han sa/gjorde (evt begge)?

Skrevet
Janzypants skrev (48 minutter siden):

Hvem var det som brast i gråt? Husker ikke sesongen så godt :( Hvorfor brast hun i gråt? pga slitenhet eller noe han sa/gjorde (evt begge)?

Annijor eller hva hun heter? Det virket som det var begge

• Liker 1
Skrevet
garfunkel skrev (55 minutter siden):

Annijor eller hva hun heter? Det virket som det var begge

Om jeg husker riktig så ble hun skikkelig utslitt fordi hun ikke turte be om pauser. Både pågrunn av Lasse og pågrunn av at hun følte at hele ukesoppdraget var avhengig av at hun var den eneste som klarte håndtere hesten på åkeren 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...