Kath H. Skrevet 3. september 2022 #441 Del Skrevet 3. september 2022 A4. skrev (Akkurat nå): "I will do anything for love"... jøss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Earlybird Skrevet 4. september 2022 Populært innlegg #442 Del Skrevet 4. september 2022 Kath H. skrev (9 timer siden): jøss... Tema var å velge en sak som var viktig for dem/preget dem. Lasse dedikerte dansen til håret sitt. Igjen klarte jeg ikke tyde om det var humor eller alvor, da kroppsspråk og tale ikke samsvarer på en ubestemmelig måte. Det ble litt kleint å hoppe fra en tårevåt Iselin som danset for sterke kvinner og delte en sårbar tid i livet, til nok en intro der Lasse snakket om håret sitt som en verneverdig nasjonalskatt. En bisarr hyllest til håret sitt, kombinert med budsjett kostyme alà alibaba og de sju røverne og stampete tramp til meatloaf… klarte ikke…. 🫠 Fikk med at han røk ut. Bør ikke være et vanskelig regnestykke. *mic drop* 41 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blærgh Skrevet 4. september 2022 #443 Del Skrevet 4. september 2022 Earlybird skrev (1 time siden): Tema var å velge en sak som var viktig for dem/preget dem. Lasse dedikerte dansen til håret sitt. Igjen klarte jeg ikke tyde om det var humor eller alvor, da kroppsspråk og tale ikke samsvarer på en ubestemmelig måte. Det ble litt kleint å hoppe fra en tårevåt Iselin som danset for sterke kvinner og delte en sårbar tid i livet, til nok en intro der Lasse snakket om håret sitt som en verneverdig nasjonalskatt. En bisarr hyllest til håret sitt, kombinert med budsjett kostyme alà alibaba og de sju røverne og stampete tramp til meatloaf… klarte ikke…. 🫠 Fikk med at han røk ut. Bør ikke være et vanskelig regnestykke. *mic drop* Haha, dette er spot on. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. september 2022 #444 Del Skrevet 4. september 2022 anonyma123 skrev (På 3.9.2022 den 7.53): Enig. Selv om utseendet hans ikke er det som er problemet med han - så klarer jeg ikke å se hva som er hot med den mannen. Og noe av det som er minst tiltrekkende med han, er hvor åpenbart han synes han er deilig selv. Det kombinert med det litt «gnageraktige» utseendet funker dårlig for meg. (jada - unødvendig kommentar i know. Klarte bare ikke la vær 😅) Åååå - ser du det også?! 🐹🐰Jeg trodde det var meg det var noe galt med 😂 25 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. september 2022 #445 Del Skrevet 4. september 2022 Earlybird skrev (1 time siden): Tema var å velge en sak som var viktig for dem/preget dem. Lasse dedikerte dansen til håret sitt. Igjen klarte jeg ikke tyde om det var humor eller alvor, da kroppsspråk og tale ikke samsvarer på en ubestemmelig måte. Det ble litt kleint å hoppe fra en tårevåt Iselin som danset for sterke kvinner og delte en sårbar tid i livet, til nok en intro der Lasse snakket om håret sitt som en verneverdig nasjonalskatt. En bisarr hyllest til håret sitt, kombinert med budsjett kostyme alà alibaba og de sju røverne og stampete tramp til meatloaf… klarte ikke…. 🫠 Fikk med at han røk ut. Bør ikke være et vanskelig regnestykke. *mic drop* Husker da han var med på Farmen og de fikk brev hjemmefra, da fikk han brev fra niesen sin som lurte på hvordan han overlevde uten håroljen sin og resten av hårproduktene😅 Så håret betyr tydelig veldig mye for han Får håpe han ikke blir tynn i håret og etterhvert skallet som mange menn blir da. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 4. september 2022 #446 Del Skrevet 4. september 2022 https://www.dagbladet.no/?playVideo=frWvtv52&isLive=false Snakker seg godt rundt spørsmålene, sikkert slitsomt å blokke og fjerne alle kristiske kommentarer også😏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. september 2022 #447 Del Skrevet 4. september 2022 Earlybird skrev (10 timer siden): Tema var å velge en sak som var viktig for dem/preget dem. Lasse dedikerte dansen til håret sitt. Igjen klarte jeg ikke tyde om det var humor eller alvor, da kroppsspråk og tale ikke samsvarer på en ubestemmelig måte. Det ble litt kleint å hoppe fra en tårevåt Iselin som danset for sterke kvinner og delte en sårbar tid i livet, til nok en intro der Lasse snakket om håret sitt som en verneverdig nasjonalskatt. En bisarr hyllest til håret sitt, kombinert med budsjett kostyme alà alibaba og de sju røverne og stampete tramp til meatloaf… klarte ikke…. 🫠 Fikk med at han røk ut. Bør ikke være et vanskelig regnestykke. *mic drop* Mennesker som Lasse ville aldri utlevert til noen om hva som er viktig eller som har preget dem. Da viser de svakhet og dette kan igjen brukes mot dem. Derfor valgte han håret. Tror jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 4. september 2022 #448 Del Skrevet 4. september 2022 skruf skrev (10 timer siden): Husker da han var med på Farmen og de fikk brev hjemmefra, da fikk han brev fra niesen sin som lurte på hvordan han overlevde uten håroljen sin og resten av hårproduktene😅 Så håret betyr tydelig veldig mye for han Får håpe han ikke blir tynn i håret og etterhvert skallet som mange menn blir da. Blir vel tidenes mest seriøse munkesveis vil jeg tro… 😏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 4. september 2022 #449 Del Skrevet 4. september 2022 Glufseguri skrev (2 timer siden): https://www.dagbladet.no/?playVideo=frWvtv52&isLive=false Snakker seg godt rundt spørsmålene, sikkert slitsomt å blokke og fjerne alle kristiske kommentarer også😏 Skikkelig, og ser bort på Gyda som en innøvd strategi - der hun blunker og pepper han gjennom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 4. september 2022 #450 Del Skrevet 4. september 2022 Glufseguri skrev (4 timer siden): https://www.dagbladet.no/?playVideo=frWvtv52&isLive=false Snakker seg godt rundt spørsmålene, sikkert slitsomt å blokke og fjerne alle kristiske kommentarer også😏 Hvorfor skal han svare for seg? Han virker ikke som en bra fyr, men slike anklager kan ingen forsvare seg mot. Det er håpløst. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamagdalena_ Skrevet 4. september 2022 #451 Del Skrevet 4. september 2022 totti_1 skrev (11 minutter siden): Hvorfor skal han svare for seg? Han virker ikke som en bra fyr, men slike anklager kan ingen forsvare seg mot. Det er håpløst. Enig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 6. september 2022 #452 Del Skrevet 6. september 2022 Glufseguri skrev (På 3.9.2022 den 22.38): Uff da🤣🤣🤣 Lurer på hvordan Mr Ego takler dette. Kjenner du han personlig siden du vet han er Ego? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 6. september 2022 #453 Del Skrevet 6. september 2022 cas12 skrev (1 time siden): Kjenner du han personlig siden du vet han er Ego? Har du tittet innom Instagrammen hans? Han har utelukkende bilder av seg selv. Til og med i de postene som inneholder bursdagsgratulasjoner til foreldrene, så er de i bakgrunnen og han i fokus. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 7. september 2022 #454 Del Skrevet 7. september 2022 FreezeandFawn skrev (16 timer siden): Har du tittet innom Instagrammen hans? Han har utelukkende bilder av seg selv. Til og med i de postene som inneholder bursdagsgratulasjoner til foreldrene, så er de i bakgrunnen og han i fokus. og? hvordan vet du han er ego? kan ikke si det ut i fra bilder og dessuten er det jo ikke sikert foreldrene vil være i fokus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 7. september 2022 #455 Del Skrevet 7. september 2022 cas12 skrev (1 time siden): og? hvordan vet du han er ego? kan ikke si det ut i fra bilder og dessuten er det jo ikke sikert foreldrene vil være i fokus Tja, det er nok til at jeg anser han som egosentrisk. Du står fritt til å gjøre deg opp din egen mening. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 7. september 2022 #456 Del Skrevet 7. september 2022 Er ikke alle menn fra Verdal sånn da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3141592 Skrevet 7. oktober 2022 #457 Del Skrevet 7. oktober 2022 On 9/7/2022 at 5:37 PM, Motelvibes said: Er ikke alle menn fra Verdal sånn da? Nei, heldigvis ikke! Er gift med en derfra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 11. november 2022 #458 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg tenkte at etter skal vi danse, så dør saken ut og likså Tv tid med Lasse … men så ser jeg at han er en av deltakerne på julekalenderen til NRK! 😒 ingen konsekvenser 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 12. november 2022 #459 Del Skrevet 12. november 2022 Earlybird skrev (11 timer siden): Jeg tenkte at etter skal vi danse, så dør saken ut og likså Tv tid med Lasse … men så ser jeg at han er en av deltakerne på julekalenderen til NRK! 😒 ingen konsekvenser Mener du at alle som har vært utro sjal miste jobben ? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 12. november 2022 #460 Del Skrevet 12. november 2022 Nor skrev (Akkurat nå): Mener du at alle som har vært utro skal miste jobben ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå