Gå til innhold

Lasselom/Lasse Matberg

Gjest Sunfl0wer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Earlybird skrev (1 time siden):

Tema var å velge en sak som var viktig for dem/preget dem. Lasse dedikerte dansen til håret sitt.
Igjen klarte jeg ikke tyde om det var humor eller alvor, da kroppsspråk og tale ikke samsvarer på en ubestemmelig måte. 
Det ble litt kleint å hoppe fra en tårevåt Iselin som danset for sterke kvinner og delte en sårbar tid i livet,  til nok en intro der Lasse snakket om håret sitt som en verneverdig nasjonalskatt. 

En bisarr hyllest til håret sitt, kombinert med budsjett kostyme alà alibaba og de sju røverne og stampete tramp til meatloaf… klarte ikke…. 🫠 Fikk med at han røk ut. Bør ikke være et vanskelig regnestykke. *mic drop*

Haha, dette er spot on.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonyma123 skrev (På 3.9.2022 den 7.53):

Enig. Selv om utseendet hans ikke er det som er problemet med han - så klarer jeg ikke å se hva som er hot med den mannen.

Og noe av det som er minst tiltrekkende med han, er hvor åpenbart han synes han er deilig selv. Det kombinert med det litt «gnageraktige» utseendet funker dårlig for meg. 
(jada - unødvendig kommentar i know. Klarte bare ikke la vær 😅)

Åååå - ser du det også?! 🐹🐰Jeg trodde det var meg det var noe galt med 😂 

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Earlybird skrev (1 time siden):

Tema var å velge en sak som var viktig for dem/preget dem. Lasse dedikerte dansen til håret sitt.
Igjen klarte jeg ikke tyde om det var humor eller alvor, da kroppsspråk og tale ikke samsvarer på en ubestemmelig måte. 
Det ble litt kleint å hoppe fra en tårevåt Iselin som danset for sterke kvinner og delte en sårbar tid i livet,  til nok en intro der Lasse snakket om håret sitt som en verneverdig nasjonalskatt. 

En bisarr hyllest til håret sitt, kombinert med budsjett kostyme alà alibaba og de sju røverne og stampete tramp til meatloaf… klarte ikke…. 🫠 Fikk med at han røk ut. Bør ikke være et vanskelig regnestykke. *mic drop*

Husker da han var med på Farmen og de fikk brev hjemmefra, da fikk han brev fra niesen sin som lurte på hvordan han overlevde uten håroljen sin og resten av hårproduktene😅 

Så håret betyr tydelig veldig mye for han 

Får håpe han ikke blir tynn i håret og etterhvert skallet som mange menn blir da. 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
Earlybird skrev (10 timer siden):

Mennesker som Lasse ville aldri utlevert til noen om hva som er viktig eller som har preget dem. Da viser de svakhet og dette kan igjen brukes mot dem. Derfor valgte han håret. 

Tror jeg da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (10 timer siden):

Husker da han var med på Farmen og de fikk brev hjemmefra, da fikk han brev fra niesen sin som lurte på hvordan han overlevde uten håroljen sin og resten av hårproduktene😅 

Så håret betyr tydelig veldig mye for han 

Får håpe han ikke blir tynn i håret og etterhvert skallet som mange menn blir da. 

Blir vel tidenes mest seriøse munkesveis vil jeg tro… 😏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (4 timer siden):

https://www.dagbladet.no/?playVideo=frWvtv52&isLive=false

Snakker seg godt rundt spørsmålene, sikkert slitsomt å blokke og fjerne alle kristiske kommentarer også😏

Hvorfor skal han svare for seg? Han virker ikke som en bra fyr, men slike anklager kan ingen forsvare seg mot.

Det er håpløst.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (11 minutter siden):

Hvorfor skal han svare for seg? Han virker ikke som en bra fyr, men slike anklager kan ingen forsvare seg mot.

Det er håpløst.

Enig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (På 3.9.2022 den 22.38):

Uff da🤣🤣🤣

Lurer på hvordan Mr Ego takler dette.

Kjenner du han personlig siden du vet han er  Ego?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (1 time siden):

Kjenner du han personlig siden du vet han er  Ego?

Har du tittet innom Instagrammen hans? Han har utelukkende bilder av seg selv. Til og med i de postene som inneholder bursdagsgratulasjoner til foreldrene, så er de i bakgrunnen og han i fokus. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FreezeandFawn skrev (16 timer siden):

Har du tittet innom Instagrammen hans? Han har utelukkende bilder av seg selv. Til og med i de postene som inneholder bursdagsgratulasjoner til foreldrene, så er de i bakgrunnen og han i fokus. 

og? hvordan vet du han er ego? kan ikke si det ut i fra bilder  og dessuten er det jo ikke sikert foreldrene vil være i fokus

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (1 time siden):

og? hvordan vet du han er ego? kan ikke si det ut i fra bilder  og dessuten er det jo ikke sikert foreldrene vil være i fokus

Tja, det er nok til at jeg anser han som egosentrisk. Du står fritt til å gjøre deg opp din egen mening. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
On 9/7/2022 at 5:37 PM, Motelvibes said:

Er ikke alle menn fra Verdal sånn da?

Nei, heldigvis ikke! Er gift med en derfra 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg tenkte at etter skal vi danse, så dør saken ut og likså Tv tid med Lasse … men så ser jeg at han er en av deltakerne på julekalenderen til NRK! 😒 ingen konsekvenser

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Earlybird skrev (11 timer siden):

Jeg tenkte at etter skal vi danse, så dør saken ut og likså Tv tid med Lasse … men så ser jeg at han er en av deltakerne på julekalenderen til NRK! 😒 ingen konsekvenser

Mener du at alle som har vært utro sjal miste jobben ?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...