elskersommer Skrevet 31. august 2022 #421 Del Skrevet 31. august 2022 Smos1 skrev (21 minutter siden): Merkelig, for du kommenterte ganske nedlatende om den ene eksen hans tidligere i denne tråden. Hånet henne for at hun var lege og også jobbet i salongen til moren. Mener du ordrett sa at hun ikke satte seg høye mål her i livet, så syns det er pussig at du nå ikke vet hvem eksene hans er. Jeg sier at jeg vet hvem den siste x er... Men noen sier at det er noen andre x kjærester som har lagt ut noe på sine IG konto å jeg vet ikke hvem de er. Har ikke skrevet at jeg jeg ikke vet hvem denne Siste dama er. Men samme det Har sagt hva jeg tenker og mener og trekker meg nå ut av diskusjonen. Ha en fin fin kveld videre ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 31. august 2022 #422 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) elskersommer skrev (12 minutter siden): Jeg sier at jeg vet hvem den siste x er... Men noen sier at det er noen andre x kjærester som har lagt ut noe på sine IG konto å jeg vet ikke hvem de er. Har ikke skrevet at jeg jeg ikke vet hvem denne Siste dama er. Men samme det Har sagt hva jeg tenker og mener og trekker meg nå ut av diskusjonen. Ha en fin fin kveld videre ❤️ Så rart, for jeg har sitert deg med screenshot på dette før: Endret 31. august 2022 av Henikka 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 31. august 2022 #423 Del Skrevet 31. august 2022 Lill skrev (21 timer siden): Altså, han er da skikkelig hot på dette bildet. Personlig så syns jeg ikke menn med rosa leppestift er så hot. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 3. september 2022 #424 Del Skrevet 3. september 2022 tio skrev (På 31.8.2022 den 18.59): Personlig så syns jeg ikke menn med rosa leppestift er så hot. Enig. Selv om utseendet hans ikke er det som er problemet med han - så klarer jeg ikke å se hva som er hot med den mannen. Og noe av det som er minst tiltrekkende med han, er hvor åpenbart han synes han er deilig selv. Det kombinert med det litt «gnageraktige» utseendet funker dårlig for meg. (jada - unødvendig kommentar i know. Klarte bare ikke la vær 😅) 25 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 3. september 2022 #425 Del Skrevet 3. september 2022 Ingen blir uansett så «stygg over natta» som han ble, etter at eksen delte påstandene. At det ikke fikk konsekvenser for deltagelse i et familieprogram, skjønner jeg ikke… Jeg ønsket litt mer va-va-voom om at det lønner seg å si ifra om slike ting! Men men, de gjør vel det de kan for at det ikke skal forstyrre programmet unødig. Er vel ikke verdens mest populære program fra før. Er jo en tilbakemelding til Lasse det og- at han er en profil som ikke er kjent nok til at folket bryr seg. Så da var han stresset og urolig for media uten grunn. Uansett: Heia (!) Iselin Guttormsen for å snakke om tematikken!! (Og dedikerer dansen sin til dette i kveld) tilfeldig eller ikke, hun vet å bli hørt! 😁👏👊 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 3. september 2022 #426 Del Skrevet 3. september 2022 Earlybird skrev (1 time siden): Ingen blir uansett så «stygg over natta» som han ble, etter at eksen delte påstandene. At det ikke fikk konsekvenser for deltagelse i et familieprogram, skjønner jeg ikke… Jeg ønsket litt mer va-va-voom om at det lønner seg å si ifra om slike ting! Men men, de gjør vel det de kan for at det ikke skal forstyrre programmet unødig. Er vel ikke verdens mest populære program fra før. Er jo en tilbakemelding til Lasse det og- at han er en profil som ikke er kjent nok til at folket bryr seg. Så da var han stresset og urolig for media uten grunn. Uansett: Heia (!) Iselin Guttormsen for å snakke om tematikken!! (Og dedikerer dansen sin til dette i kveld) tilfeldig eller ikke, hun vet å bli hørt! 😁👏👊 Haha, jeg kom innom utelukkende for å se om noen hadde kommentert Iselin G sin instapost. Good on her! Blir spennende å se stemning blant deltakerne i kveld. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. september 2022 #427 Del Skrevet 3. september 2022 Earlybird skrev (2 timer siden): Ingen blir uansett så «stygg over natta» som han ble, etter at eksen delte påstandene. At det ikke fikk konsekvenser for deltagelse i et familieprogram, skjønner jeg ikke… Jeg ønsket litt mer va-va-voom om at det lønner seg å si ifra om slike ting! Men men, de gjør vel det de kan for at det ikke skal forstyrre programmet unødig. Er vel ikke verdens mest populære program fra før. Er jo en tilbakemelding til Lasse det og- at han er en profil som ikke er kjent nok til at folket bryr seg. Så da var han stresset og urolig for media uten grunn. Uansett: Heia (!) Iselin Guttormsen for å snakke om tematikken!! (Og dedikerer dansen sin til dette i kveld) tilfeldig eller ikke, hun vet å bli hørt! 😁👏👊 Har sagt det en en gang her inne å jeg tror denne saken bare blir kokt bort. Tror det er fort glemt . Er usikker på hvem jeg heier på men deter ikke Iselin Guttormsen.. hun er ikke min favoritt på noen felt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 3. september 2022 #428 Del Skrevet 3. september 2022 Noen som humra litt over ironien i dagens sangvalg? 😅 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 3. september 2022 #429 Del Skrevet 3. september 2022 Kyllingmonk skrev (Akkurat nå): Noen som humra litt over ironien i dagens sangvalg? 😅 😂😂😂 jepp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 3. september 2022 #430 Del Skrevet 3. september 2022 Kyllingmonk skrev (54 minutter siden): Noen som humra litt over ironien i dagens sangvalg? 😅 Å ja 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gratinara Skrevet 3. september 2022 #431 Del Skrevet 3. september 2022 Finnes det ingen bilder av han som yngre uten skjegg? Litt nysgjerrig på hvordan han ser ut under skjegget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pwy90 Skrevet 3. september 2022 #432 Del Skrevet 3. september 2022 Morsomt med kveldens sang ja... 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 3. september 2022 #433 Del Skrevet 3. september 2022 57 minutter siden, Gratinara said: Finnes det ingen bilder av han som yngre uten skjegg? Litt nysgjerrig på hvordan han ser ut under skjegget... Bla deg ned på instagram. Han posta ett tb bilde etter han ble kjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 3. september 2022 #434 Del Skrevet 3. september 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 3. september 2022 #435 Del Skrevet 3. september 2022 Uff da🤣🤣🤣 Lurer på hvordan Mr Ego takler dette. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 3. september 2022 #436 Del Skrevet 3. september 2022 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 3. september 2022 #437 Del Skrevet 3. september 2022 Gratinara skrev (1 time siden): Finnes det ingen bilder av han som yngre uten skjegg? Litt nysgjerrig på hvordan han ser ut under skjegget... Det ligger noen bilder helt nederst på instagrammen hans 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 3. september 2022 #438 Del Skrevet 3. september 2022 I følge de fleste så har mannen både utseendet og muskler på riktig plass. Forsåvidt enig ~ men det som gjør han mindre tiltrekkende er hvor åpenbart han vet det selv. Det lønner seg aldri å spille på «jeg er best» Takk for Dansen! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 3. september 2022 #439 Del Skrevet 3. september 2022 Kyllingmonk skrev (3 timer siden): Noen som humra litt over ironien i dagens sangvalg? 😅 Hva slags sang var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 3. september 2022 #440 Del Skrevet 3. september 2022 Kath H. skrev (7 minutter siden): Hva slags sang var det? "I will do anything for love"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå