CMarie Skrevet 30. august 2022 #381 Del Skrevet 30. august 2022 Klappe skrev (På 25.8.2022 den 22.13): Minner meg om hun store nordnorske muskeldamen med blond lang flette i førstegangstjenesten Jeg forestiller meg nå at han shaver skjegget og skaffer seg en liten bolleklipp. Da tenker jeg han ikke er så himla kjekk inni der 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 30. august 2022 #382 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) jentekvinne skrev (4 timer siden): Var vel jurister som gikk ut i media for å avkrefte den oppståtte myten om at folk kan anmeldes for alt som oppfattes som æreskrenkelser. Det er mye som ikke holder i retten og som er æreskrenkelser rent juridisk. Jeg trodde ikke det var lovlig å beskylde identifiserbare personer for kriminelle handlinger, offentlig på nett, uten dom? Eller tar jeg feil? Endret 30. august 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 30. august 2022 #383 Del Skrevet 30. august 2022 CMarie skrev (58 minutter siden): Jeg forestiller meg nå at han shaver skjegget og skaffer seg en liten bolleklipp. Da tenker jeg han ikke er så himla kjekk inni der Han har jo ikke er pent ansikt, og tydeligvis ikke en pen personlighet heller. Slår an fordi han skiller seg ut i mengden, og spesielt damer i andre land blir veldig fasinert av Vikinglooken 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. august 2022 #384 Del Skrevet 30. august 2022 Irja skrev (3 minutter siden): Han har jo ikke er pent ansikt, og tydeligvis ikke en pen personlighet heller. Slår an fordi han skiller seg ut i mengden, og spesielt damer i andre land blir veldig fasinert av Vikinglooken Ifølge din smak ogme ing er han ikke pen men for andre kan han være det. Må jo være noe x falt for når de ble sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 30. august 2022 #385 Del Skrevet 30. august 2022 1 hour ago, CMarie said: Jeg forestiller meg nå at han shaver skjegget og skaffer seg en liten bolleklipp. Da tenker jeg han ikke er så himla kjekk inni der Blar du nedover på instagram finner di et tb-bilde fra ca 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 30. august 2022 #386 Del Skrevet 30. august 2022 Litt på siden men jeg er alltid skeptisk til voksne damer som lager en instagram konto til katten sin😏 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 30. august 2022 #387 Del Skrevet 30. august 2022 Irja skrev (4 timer siden): Han har jo ikke er pent ansikt, og tydeligvis ikke en pen personlighet heller. Slår an fordi han skiller seg ut i mengden, og spesielt damer i andre land blir veldig fasinert av Vikinglooken Ikke pen i ansiktet nei. Men høy og muskuløs da, selv om jeg syns han er litt for feminin i forhold til vikinglooken han prøver seg på 🤷♀️ Nei han er vel et blaff, som de fleste andre realitydeltakere. Eller hva er han egentlig kjent for, sånn opprinnelig? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 30. august 2022 #388 Del Skrevet 30. august 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 30. august 2022 #389 Del Skrevet 30. august 2022 Altså, han er da skikkelig hot på dette bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 30. august 2022 #390 Del Skrevet 30. august 2022 Lill skrev (18 minutter siden): Altså, han er da skikkelig hot på dette bildet. «Good looks» kan ikke bagatellisere anklagelsene. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 30. august 2022 #391 Del Skrevet 30. august 2022 Lill skrev (45 minutter siden): Altså, han er da skikkelig hot på dette bildet. Men han så ikke sånn ut på Skal vi danse, der var han bleik og pløsete i ansiktet. Er han med i nok uker så ligner han vel mer på dette igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 30. august 2022 #392 Del Skrevet 30. august 2022 Earlybird skrev (3 minutter siden): «Good looks» kan ikke bagatellisere anklagelsene. Det er et tilsvar til de som påstår at han ikke er hot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 30. august 2022 #393 Del Skrevet 30. august 2022 FreezeandFawn skrev (1 minutt siden): Men han så ikke sånn ut på Skal vi danse, der var han bleik og pløsete i ansiktet. Er han med i nok uker så ligner han vel mer på dette igjen. Jeg har ikke sett han på SVD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 30. august 2022 #394 Del Skrevet 30. august 2022 Sunfl0wer skrev (På 24.8.2022 den 16.29): Han er visst en skikkelig drittsekk! Tro om dette får noen konsekvenser for hans deltakelse i Skal vi danse? 🤷♀️ Unnskyld for at bildene kom i litt feil rekkefølge. Dette ble jeg faktisk overrasket over, men dette er jo bare en side av flere saker da, for meg virker han som en snill og empatisk mann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. august 2022 #395 Del Skrevet 30. august 2022 Lill skrev (1 time siden): Altså, han er da skikkelig hot på dette bildet. Han er dritsexy 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. august 2022 #396 Del Skrevet 30. august 2022 elskersommer skrev (51 minutter siden): Han er dritsexy 😍 Det har jeg aldri syntes, men smaken er heldigvis forskjellig 😊 Han var derimot ikke spesielt flink til å danse. Så langt, kanskje det kommer seg, hvis ikke ryker han vel ut. Dette dramaet med ekser er det tydeligvis mange som driver med for tiden og jeg har vært en bitter ex selv. Ikke bra at noen setter diagnoser på hverandre offisielt 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 30. august 2022 #397 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) Han er for feminin for min smak. Ser også ut som han har på seg lebestift. Endret 30. august 2022 av Danseskjørt 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. august 2022 #398 Del Skrevet 31. august 2022 Lill skrev (11 timer siden): Altså, han er da skikkelig hot på dette bildet. Hver sin smak. Jeg synes ikke han er det. Tiltrekkes ikke av menn med langt hår, han har heller ikke ansiktstrekk som appeller til meg, bla liten munn. Uansett størrelse på munn så er ikke «gape-smil» sexy, hverken på kvinner eller menn. Tiltrekkes heller ikke av menn som er til de grader utseendefokuserte, mistenker at han bruker mere tid og penger på utseende og skjønnhets og hårprodukter enn en gjennomsnittlig kvinne sitt forbruk. Han er på samme linje som Sophie Elise der livet består i å dyrke seg selv og vise seg frem. Jeg foretrekker en skikkelig mann som har muskler som kommer av jobbing og ikke pumping av vekter på treningsenter, som har skikkelig arbeidshender og tåler skitt under neglene. Som ikke stikker ut rumpa og poserer på bilder. En mann som ikke lever av utseendet men som jobber og er samfunnsorientert. Som ikke lever i ei boble der alt dreier seg om kropp og utseende. Og uansett hvor sexy en mann er så mister han all sexyness når han lyver på andre fysisk og psykisk sykdom. En liten digresjon, men da det kom ut at han var singel så var det ett par gifte kvinner på Facebook-siden min som delte artikkelen med hjerte og sikle-emoji….fy flate, snakk om lite respekt ovenfor mennene sine. Lurer på hva de hadde følt hvis ektefellene deres hadde gjort det samme med bilde av Sophie Elise? 29 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 31. august 2022 #399 Del Skrevet 31. august 2022 Jeg er en av dem som applauderer at 2 av eksdamene til L har fortalt deler av sine historier om forholdene sine til ham. Jeg tror på dem, og jeg skjønner hvorfor de står frem. De første sidene av denne tråden var informative og interessante å lese. Jeg syns det var utrolig spennende å lese innleggene til "begge sider". Nå derimot... flaut å lese mange av innleggene. Plutselig handler de fleste om drittslenging av utseende til L. Det ødelegger tråden, den blir mer useriøs og beveger seg bort fra sakens kjerne. Syns jeg iallfall 😉 20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 31. august 2022 #400 Del Skrevet 31. august 2022 Lill skrev (14 timer siden): Altså, han er da skikkelig hot på dette bildet. Absolutt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå