Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #341 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Andre17 skrev (1 time siden): Har de slettet storyen? Finner den ikke, «bare» story med skjermbilde fra «psykopatinorge» Slettet ja. Dem skjønte kanskje at det er lurt med litt mere bevis en bare påstander fra 2 bedratte damer. Da det er alvorlige anklager de kommer med, som kan ødelegge ett menneske sitt liv. Greit å være helt sikker først da. Endret 28. august 2022 av Mio-lio 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. august 2022 #342 Del Skrevet 28. august 2022 Earlybird skrev (1 time siden): Hun sier jo bare at hun har hørt masse rykter om dette i sommer, og som er mye verre. Hun påstår ingenting selv. Rykter ja, Nettop. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 28. august 2022 #343 Del Skrevet 28. august 2022 Ikke utenkelig at Lasse kommer til å trekke seg fra SVD. Spesielt hvis det går like dårlig neste lørdag. Da har han nok en god unnskyldning å komme med. Han er ikke med for å være blant de seks nederste parene. Han bruker jo å vinne alt han tar i! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 28. august 2022 #344 Del Skrevet 28. august 2022 Altså. Han skal ha vært utro med sin ekskjæreste? Hvis han er så grusom, hvorfor ville denne eksen bli sammen med han igjen? 🤔 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 28. august 2022 #345 Del Skrevet 28. august 2022 Ble seriøst kvalm av den introen hans i SVD..🙈 selvgod much?🥲 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 28. august 2022 #346 Del Skrevet 28. august 2022 Skjønner ikke dere som skriver han er så hot og sexy altså. Han er så opptatt av å "ta seg ut" at jeg blir flau på hans vegne. Syns han minner meg mest om en hamster på anbole steroider, og det syns iallefall ikke jeg er hverken hot eller sexy. Ikke kunne han danse heller, men er sikkert flink til å marsjere. Hva han forøvrig har gjort/ikke gjort er jo vanskelig å vite, men mennesker som er ekstremt opptatt av utseende og oppmerksomhet er ofte ikke de mest sympatiske menneskene. 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #347 Del Skrevet 28. august 2022 Hannah80 skrev (12 minutter siden): Altså. Han skal ha vært utro med sin ekskjæreste? Hvis han er så grusom, hvorfor ville denne eksen bli sammen med han igjen? 🤔 Godt poeng. Hvorfor ville blande seg inn igjen når du endelig har blitt kvitt en du mener er narsissist. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 28. august 2022 #348 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (20 minutter siden): Godt poeng. Hvorfor ville blande seg inn igjen når du endelig har blitt kvitt en du mener er narsissist. Det er ikke godt å si hvorfor kvinner eller menn velger å gå tilbake til slike forhold. Slike mennesker er god til å ha en slags makt ovenfor den andre personen. Kommer kanskje med lovnader om at h*n har forandret seg osv. Det finnes desverre de som går tilbake til destruktive forhold,enten det gjelder psykisk eller fysisk misbruk. Og det kan være flere grunner til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. august 2022 #349 Del Skrevet 28. august 2022 Hannah80 skrev (26 minutter siden): Altså. Han skal ha vært utro med sin ekskjæreste? Hvis han er så grusom, hvorfor ville denne eksen bli sammen med han igjen? 🤔 Godt poeng. Skjønner at utroskap er vondt og man har behov for å få det ut. Også alle løgnene og fornektelsene som gjerne følger med om noen vil ha både i pose og sekk. Men hvorfor gikk nest siste på den igjen når han var sammen med den siste? Utroskap er en styggedom som mange driver med, kjendis eller ei. Skjønner godt bitterheten men tror det faktisk slår litt tilbake på disse to. Det var heldigvis ikke barn med i bildet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. august 2022 #350 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) tio skrev (1 time siden): Skjønner ikke dere som skriver han er så hot og sexy altså. Han er så opptatt av å "ta seg ut" at jeg blir flau på hans vegne. Syns han minner meg mest om en hamster på anbole steroider, og det syns iallefall ikke jeg er hverken hot eller sexy. Ikke kunne han danse heller, men er sikkert flink til å marsjere. Hva han forøvrig har gjort/ikke gjort er jo vanskelig å vite, men mennesker som er ekstremt opptatt av utseende og oppmerksomhet er ofte ikke de mest sympatiske menneskene. Vi er forskjellige alle sammen. Noen liker mora og noen liker datra 😊 du synes din mann/kjæreste er hot og jeg kan synes han ser ut som nøkken .. jeg synes Lasse er hot men det er min mening. Men jeg er voksen nok til at jeg ikke kommenterer andre mennesker sitt utseende på den måten som du gjør. Endret 28. august 2022 av elskersommer 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 28. august 2022 #351 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg faller helt ut av bare av introen. Bevis legges ikke frem da hun ikke er ute etter noen offentlig dom ? Så kommer en haug av drøye påstander? Hun bør ha bra backup med bevis for at de postene der ikke skal anses ærekrenkende. Om han er sånn eller sånn, aner jeg ikke. Men jeg får uansett dårlig smak i munnen av sånne folk som føler behov for å varsle omverden og redde andre damer fordi typen deres viste seg å være - påstått - f.eks. en drittsekk. Det skjer jo hver dag året rundt, at en mann eller en dame - som man trodde var livets ♥️ - har pult horer, har vært utro, er utro, er skjult homofil, har spilt bort hus og hjem bak ryggen på kona osv osv. Senest her om dagen hørte jeg om en kar med tre unger som kom over masse meldinger kona drev og sendte til en jobbkollega - gledet seg til å kjenne pikken hans og det var ikke måte på. Det er likevel ikke vanlig å sette inn en annonse i lokalavisa - som trolig færre hadde lest enn på Some - hvor denne ektemannen opplyser om alt dama/ kona løy om, hvor mange hun pulte og hvor jævlig han og barna føler seg i form og derfor nå vil advare andre menn. Gjerne kombinert med at han gir henne noen diagnoser. Det er jo helt umulig å forsvare seg mot og helt unaturlig skittentøyvask. Pensles det hele inn i noe ala " jeg står opp for meg selv, jeg eier min historie , jeg er sterk og vi må stå sammen" så gjør ikke det det hele mindre kleint og unaturlig. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 29. august 2022 #352 Del Skrevet 29. august 2022 Jr.Garcon skrev (4 timer siden): Jeg faller helt ut av bare av introen. Bevis legges ikke frem da hun ikke er ute etter noen offentlig dom ? Så kommer en haug av drøye påstander? Hun bør ha bra backup med bevis for at de postene der ikke skal anses ærekrenkende. Om han er sånn eller sånn, aner jeg ikke. Men jeg får uansett dårlig smak i munnen av sånne folk som føler behov for å varsle omverden og redde andre damer fordi typen deres viste seg å være - påstått - f.eks. en drittsekk. Det skjer jo hver dag året rundt, at en mann eller en dame - som man trodde var livets ♥️ - har pult horer, har vært utro, er utro, er skjult homofil, har spilt bort hus og hjem bak ryggen på kona osv osv. Senest her om dagen hørte jeg om en kar med tre unger som kom over masse meldinger kona drev og sendte til en jobbkollega - gledet seg til å kjenne pikken hans og det var ikke måte på. Det er likevel ikke vanlig å sette inn en annonse i lokalavisa - som trolig færre hadde lest enn på Some - hvor denne ektemannen opplyser om alt dama/ kona løy om, hvor mange hun pulte og hvor jævlig han og barna føler seg i form og derfor nå vil advare andre menn. Gjerne kombinert med at han gir henne noen diagnoser. Det er jo helt umulig å forsvare seg mot og helt unaturlig skittentøyvask. Pensles det hele inn i noe ala " jeg står opp for meg selv, jeg eier min historie , jeg er sterk og vi må stå sammen" så gjør ikke det det hele mindre kleint og unaturlig. Men påstandene handler ikke om «bare» utroskap… men å holde noen fast i et dominant narrativ som ikke eksisterer (og som skader motpart). Å juge på noen kreft og alvorlig psykisk lidelse for å oppretteholde/innlede forhold til damer er spilleregler som tar det til andre nivåer. Høres jo ut som hun tidlig fant ut av utroskap og ville ha svar/ønsket ut av forholdet. Og da bli ført bak lyset med lovnader, vinkle det til at du er den som er sjalu/betvile sannheten- det er for meg bevisste, notoriske handlinger. Og det er vel det hele saken handler om? I såfall forstår jeg at hun vil eie sannheten. 15 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 29. august 2022 #353 Del Skrevet 29. august 2022 tio skrev (7 timer siden): Skjønner ikke dere som skriver han er så hot og sexy altså. Han er så opptatt av å "ta seg ut" at jeg blir flau på hans vegne. Syns han minner meg mest om en hamster på anbole steroider, og det syns iallefall ikke jeg er hverken hot eller sexy. Ikke kunne han danse heller, men er sikkert flink til å marsjere. Hva han forøvrig har gjort/ikke gjort er jo vanskelig å vite, men mennesker som er ekstremt opptatt av utseende og oppmerksomhet er ofte ikke de mest sympatiske menneskene. Du synes ikke at hun eksen hans som skrev det insta-innlegget om Lasse virker like opptatt av utseendet, da? Hun har jo et x antall bilder av seg selv poserende hun også. Hvorfor er det i så fall greit for damer og ikke for mannfolk? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitstrietapet Skrevet 29. august 2022 #354 Del Skrevet 29. august 2022 Jr.Garcon skrev (6 timer siden): Jeg faller helt ut av bare av introen. Bevis legges ikke frem da hun ikke er ute etter noen offentlig dom ? Så kommer en haug av drøye påstander? Hun bør ha bra backup med bevis for at de postene der ikke skal anses ærekrenkende. Om han er sånn eller sånn, aner jeg ikke. Men jeg får uansett dårlig smak i munnen av sånne folk som føler behov for å varsle omverden og redde andre damer fordi typen deres viste seg å være - påstått - f.eks. en drittsekk. Det skjer jo hver dag året rundt, at en mann eller en dame - som man trodde var livets ♥️ - har pult horer, har vært utro, er utro, er skjult homofil, har spilt bort hus og hjem bak ryggen på kona osv osv. Senest her om dagen hørte jeg om en kar med tre unger som kom over masse meldinger kona drev og sendte til en jobbkollega - gledet seg til å kjenne pikken hans og det var ikke måte på. Det er likevel ikke vanlig å sette inn en annonse i lokalavisa - som trolig færre hadde lest enn på Some - hvor denne ektemannen opplyser om alt dama/ kona løy om, hvor mange hun pulte og hvor jævlig han og barna føler seg i form og derfor nå vil advare andre menn. Gjerne kombinert med at han gir henne noen diagnoser. Det er jo helt umulig å forsvare seg mot og helt unaturlig skittentøyvask. Pensles det hele inn i noe ala " jeg står opp for meg selv, jeg eier min historie , jeg er sterk og vi må stå sammen" så gjør ikke det det hele mindre kleint og unaturlig. Det kan jo hende denne mannen hadde kommet til et punkt hvor han trengte å forsvare seg om hun hadde gått rundt og løyet på ham tung fysisk og psykisk sykdom, rykter som også kunne skade ham i jobb- og karrieresammenheng. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 29. august 2022 #355 Del Skrevet 29. august 2022 elskersommer skrev (7 timer siden): Vi er forskjellige alle sammen. Noen liker mora og noen liker datra 😊 du synes din mann/kjæreste er hot og jeg kan synes han ser ut som nøkken .. jeg synes Lasse er hot men det er min mening. Men jeg er voksen nok til at jeg ikke kommenterer andre mennesker sitt utseende på den måten som du gjør. Forsåvidt enig i kommentaren din, men når man har gjort det til en "jobb" å vise seg fram, fremstille kroppen sin som en vare, - ja da tenker jeg det må innafor å kommentere "produktet". 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 29. august 2022 #356 Del Skrevet 29. august 2022 Mio-lio skrev (12 timer siden): Slettet ja. Dem skjønte kanskje at det er lurt med litt mere bevis en bare påstander fra 2 bedratte damer. Da det er alvorlige anklager de kommer med, som kan ødelegge ett menneske sitt liv. Greit å være helt sikker først da. Det er ikke slettet. Det ligger som lagrede storyer på sidene deres. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 29. august 2022 #357 Del Skrevet 29. august 2022 Earlybird skrev (3 timer siden): Men påstandene handler ikke om «bare» utroskap… men å holde noen fast i et dominant narrativ som ikke eksisterer (og som skader motpart). Å juge på noen kreft og alvorlig psykisk lidelse for å oppretteholde/innlede forhold til damer er spilleregler som tar det til andre nivåer. Høres jo ut som hun tidlig fant ut av utroskap og ville ha svar/ønsket ut av forholdet. Og da bli ført bak lyset med lovnader, vinkle det til at du er den som er sjalu/betvile sannheten- det er for meg bevisste, notoriske handlinger. Og det er vel det hele saken handler om? I såfall forstår jeg at hun vil eie sannheten. Vi er mange som eier våre sannheter som ikke skriver om det i some, men snakker høyt om det og eier det uavhengig av det❣️ Man behøver ikke gjøre det til en offentlig skittentøyvask enten man er kjent eller ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 29. august 2022 #358 Del Skrevet 29. august 2022 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Vi er mange som eier våre sannheter som ikke skriver om det i some, men snakker høyt om det og eier det uavhengig av det❣️ Man behøver ikke gjøre det til en offentlig skittentøyvask enten man er kjent eller ikke. Enig, man behøver ikke det. Men jeg kan forstå hvorfor hun ønsker det. Men det er heftige anklagelser, og så får de finne ut av det. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. august 2022 #359 Del Skrevet 29. august 2022 Earlybird skrev (9 minutter siden): Enig, man behøver ikke det. Men jeg kan forstå hvorfor hun ønsker det. Men det er heftige anklagelser, og så får de finne ut av det. Så det sto ett innlegg fra en avis på Facebook om at han hadde sitt og stri med. Samme innlegg er delt i flere nettaviser. å var overraskende få som mente at det var riktig av x å legge ut.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 29. august 2022 #360 Del Skrevet 29. august 2022 Vi er mange som synes han er hot og sexy, derfor kan han leve av det, i likhet med mange andre her i verden. Han er vel heller ikke den eneste som har vært utro i SVD. Støtter ikke oppførselen hans om den er sann, men herregud damer . Er dette kampsaken deres ??? Dere kjenner ingen av de innvolverte. Men en velger sine kamper … keep going . 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå