Gå til innhold

Lasselom/Lasse Matberg

Gjest Sunfl0wer

Anbefalte innlegg

Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Nei, de kan ikke skrive om det, men de vet det, det er jo det som var saken her. De vet jo masse de ikke kan skrive om, de må forholde seg til retningslinjer bla vær varsom regler. 

Men da er det jo ikke offentlig i tv2 da som du skriver? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Men da er det jo ikke offentlig i tv2 da som du skriver? 

Tv2 får jo med seg ting som kommer fram i some. Så jo de vet om anklagene. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (14 minutter siden):

Å si at han var en vanskelig, kontrollerende og bitter person på Farmen er jo sykt og si.  Om han var slik du beskriver så hadde han ikke kommet til finalen. 

Hehe. Å vinne et reality-program som en litt vanskelig og kontrollerende person har aldri skjedd før... 😂

Men dette er subjektive oppfatninger om hans person. Han har gode sider også, det uvesentlig for hovedtema vel?

Endret av totti_1
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (5 minutter siden):

Jeg tror det er mulig, vet om folk som har opplevd det. Derfor er jeg også kritisk til alt av påstander før det er bevist. 

Jeg har opplevd det. Fra en pen og tilsynelatende normal kvinne på 25 år.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (5 minutter siden):

Tv2 får jo med seg ting som kommer fram i some. Så jo de vet om anklagene. O

Ok

Endret av elskersommer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mio-lio skrev (2 minutter siden):

Tv2 får jo med seg ting som kommer fram i some. Så jo de vet om anklagene. 

Takk🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
elskersommer skrev (7 minutter siden):

L*a?  Aner ikke hvem det er

Det er en stor i, ikke L. 

Den andre eksen til Lasse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Ja.. men en bruker her inne spør om hvordan dommere vet om disse anklagene.. å får til svar at dette nok ligger offentlig i media og særlig tv2. Å jeg har ikke lest noe om dette på tv2 men kan ha oversett det

Det er ingen som har skrevet at det var offentlig i media, men innad er det mest sannsynlig offentlig/stor sannsynlighet for at de i og rundt programmet vet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Det er ingen som har skrevet at det var offentlig i media, men innad er det mest sannsynlig offentlig/stor sannsynlighet for at de i og rundt programmet vet. 

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gratinara

Hvorfor kommer han ikke med en mediauttalelse dersom disse påstandene ikke stemmer? Lukter fishy lang vei. Kanskje hun har rett..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 minutter siden):

Å si at han var en vanskelig, kontrollerende og bitter person på Farmen er jo sykt og si.  Om han var slik du beskriver så hadde han ikke kommet til finalen. 

Det er ikke sykt å si det.. han framsto slik for flere jeg vet om. Betyr jo ikke at han ER sånn. Men eksen påstår nå dette ganske bestemt og offentlig. Hun sa også noe om hvor stresset han ble for hvordan han blir framstilt i media. Så helt stille er han nok ikke… 

Tror hellet ingen bryr seg om utroskap og den slags vanlig drittsekk oppførsel. Men å jobbe hardt for å bli Norges kjæledegge, og «bli avslørt» som en personlighet på andre siden av skalaen vil jeg tro ødelegger mye. Andre som driti på draget har ofte et talent som fortsatt gjør de ettertraktet. (Komiker, sang, skuespill o.l) Her er det bare et luftslott som sprakk… så dette svir nok. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Gratinara skrev (4 minutter siden):

Hvorfor kommer han ikke med en mediauttalelse dersom disse påstandene ikke stemmer? Lukter fishy lang vei. Kanskje hun har rett..?

Og i tillegg har skrudd av for kommentarer på insta. Er tydelig noe i det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratinara skrev (20 minutter siden):

Det hadde jo bare blitt ord mot ord. Å enda mere styr/oppmerksomhet.  Hans team har nok bedt han siste stille å båten.  Tror det et lurt også.  

Hottentått skrev (17 minutter siden):

Og i tillegg har skrudd av for kommentarer på insta. Er tydelig noe i det her

Det hadde nok de fleste gjort. Holder vel at alle mulige forum skal diskutere å skrive om hvor forferdelig han er. Han trenger vel ikke få en hel haug av sinte kommentarer på sin egen side i tillegg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratinara skrev (26 minutter siden):

Fordi han kanskje ikke vil ta offentlig oppvask og heller venter før han uttaler seg, kanskje han har hyret advokat som skal uttale seg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Earlybird skrev (23 minutter siden):

Det er ikke sykt å si det.. han framsto slik for flere jeg vet om. Betyr jo ikke at han ER sånn. Men eksen påstår nå dette ganske bestemt og offentlig. Hun sa også noe om hvor stresset han ble for hvordan han blir framstilt i media. Så helt stille er han nok ikke… 

Tror hellet ingen bryr seg om utroskap og den slags vanlig drittsekk oppførsel. Men å jobbe hardt for å bli Norges kjæledegge, og «bli avslørt» som en personlighet på andre siden av skalaen vil jeg tro ødelegger mye. Andre som driti på draget har ofte et talent som fortsatt gjør de ettertraktet. (Komiker, sang, skuespill o.l) Her er det bare et luftslott som sprakk… så dette svir nok. 

Det kan være. Men jeg lar ikke en x som legger ut dette på IG til og tro at det er kun han det er noe feil med. Den dagen han eventuelt sier sin del av saken så skal jeg tro på alt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hottentått
Mio-lio skrev (7 minutter siden):

Det hadde jo bare blitt ord mot ord. Å enda mere styr/oppmerksomhet.  Hans team har nok bedt han siste stille å båten.  Tror det et lurt også.  

Det er lurt om det stemmer ja. Men om det ikke stemmer burde det jo bli skikkelig lurveleven! Ingen vil ha sånt piss på seg hvis de innerst inne kan si at det ikke stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Det kan være. Men jeg lar ikke en x som legger ut dette på IG til og tro at det er kun han det er noe feil med. Den dagen han eventuelt sier sin del av saken så skal jeg tro på alt. 

Det har du rett i. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Earlybird skrev (28 minutter siden):

Det har du rett i. 

Å det jeg synes er rart er at hun legger det ut akkurat nå.. eller rart er vel feil og si fordi hun vet jo at det er nå folk hører navnet hans ofte. Ikke for en måned siden eller når SVD er ferdig. Så dette er vel nøye planlagt 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 27.8.2022 den 11.11):

Det er jo synd for henne da.

Jeg har aldri hørt om henne før, og per nå er hun kjent som den forsmådde eksen til en C-kjendis og med bakgrunn som lege diagnostiserer et annet menneske og offentliggjør dette via sin åpne instaprofil. Ikke en lege jeg hadde satt min tillit til uansett hvor ille Lasse Lom har vært mot henne. 

Der beviser du vel hvorfor det er viktig for en kommende lege å få fortalt sin side av historien..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...