Hvitstrietapet Skrevet 28. august 2022 #261 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (1 minutt siden): Du leser jo ikke hva jeg skriver. Aldri sakt han er helt uskyldig. Sier at jeg ikke gidder å tro på hva to bedratte kvinner som har rotta seg sammen sier, når de ikke klarer å komme med noe bevis for dette, annet en at de to backer hverandre. Det er to sider av denne saken, å at Lasse faktisk ikke henger seg på tror jeg egentlig han gjør veldig lurt i. Dette starter med èn person, så kommer flere, og det vil komme flere, og det vil nok etterhvert komme vitner, bare gi det litt tid og se. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #262 Del Skrevet 28. august 2022 FreezeandFawn skrev (2 minutter siden): Hun ene har valgt å gå ut med det nå. Så kommer snøballeffekten der de andre støtter oppom og forteller om sin erfaring. Ganske naturlig og vanlig hendelsesforløp det. Ja, at ei står frem om seksuell trakassering på jobb, å at flere da tørr å komme etter som uanhegi av hverandre forteller tror jeg på. Men det er jo ikke tilfelle her. Er en viss forskjell at en gjeng kvinner uavhengig av hverandre forteller om ting som har skjedd over en lengre periode å for flere år siden, en denne saken. Som er helt fersk, å er to kvinner som har hatt ett forhold med følelser over flere år til samme person finner ut av dette samtidig å nå sittet å legger sammen hans dobbeltliv. Dette er 2 damer som er blitt lurt å sitter med mye sinne og sorg. At han har vært en drittsekk er vel ingen tvil. Men om han er en misshandler og narsissist, det får de komme med noe bevis på før JEG velger å tror på det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #263 Del Skrevet 28. august 2022 Hvitstrietapet skrev (8 minutter siden): Dette starter med èn person, så kommer flere, og det vil komme flere, og det vil nok etterhvert komme vitner, bare gi det litt tid og se. Det kan hende. Men frem til det velger jeg å tenke at man er «uskyldig» til det motsatte er bevist. Har sett flere ganger hvor utspekulerte bedratte og såra kvinner, egentlig menn å for den saks skyld kan være. Opplevd flere gnager dessverre å høre veldig overbevisende historier om folk som senete viser seg å ikke stemme. Så har lært meg å ta påstander uten bevis med en klype salt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 28. august 2022 #264 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (27 minutter siden): Det er ikke flere som har stått frem. Er kun disse to eksene. Å hva så om han har snakket dritt om henne ? Ganske få faktisk som snakket pent om eksen sin. Han er ikke en narsissist for det om. Jeg Tar alltid alt ekser sier uavhengig om de er kjendiser eller ikke med en klype salt, for nesten alltid ligger sannheten ett sted midt i mellom begge sine historier. Hvor i allverden har du det ifra at det er ganske få som snakker pent om eksen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #265 Del Skrevet 28. august 2022 Lily Of the Valley skrev (Akkurat nå): Hvor i allverden har du det ifra at det er ganske få som snakker pent om eksen sin? Det virkelige liv. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 28. august 2022 #266 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (Akkurat nå): Det virkelige liv. Ha ha ha😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitstrietapet Skrevet 28. august 2022 #267 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (1 minutt siden): Det kan hende. Men frem til det velger jeg å tenke at man er «uskyldig» til det motsatte er bevist. Har sett flere ganger hvor utspekulerte bedratte og såra kvinner, egentlig menn å for den saks skyld kan være. Opplevd flere gnager dessverre å høre veldig overbevisende historier om folk som senete viser seg å ikke stemme. Så har lært meg å ta påstander uten bevis med en klype salt. Ja, om det nå bare var det du gjorde, men du har jo faktisk sittet her og enten benektet for at det har skjedd, bestemt hva som har skjedd, og funnet både forklaringer og teorier i alle tilfeller. Om du nå bare hadde sagt din mening om at dette velger du å stille deg tvilende til mer av saken kommer frem, men det gjorde du ikke, du snakker ned begge de to damene som to bitre bedratte ekser som nå rotter seg sammen mot Lasse. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #268 Del Skrevet 28. august 2022 Lily Of the Valley skrev (2 minutter siden): Ha ha ha😂 Alle disse influensere som kommer med uttalelse om vi er fortsatt venner, er så glad i hverandre å bla bla bla, snakker ikke sånn om brudde sitt med venner og familie. Finnes selvfølgelig unntak. Men de fleste sitter med mye følelser rett etter ett brudd, å det er jo alltid en grunn til at det blir slutt. Etter en stund når følelser roer seg ned klarer de fleste å ha en god tone heldigvis. Men er ikke akkurat ofte man hører: det er slutt, men alt var flott altså, verden snilleste person, vi hadde ingen problemer vi. Elsker hverandre fortsatt osv 😂🤦🏼♀️ Man får gjerne høre groms som førte til bruddet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaY Skrevet 28. august 2022 #269 Del Skrevet 28. august 2022 Det er noe med å gå ut i det offentlige rom med beskyldninger av privat karakter mot en tidligere kjæreste, som blir litt uggent her. Hva vil hun egentlig oppnå med dette, annet enn å skade motparten? Har for øvrig aldri hatt sansen for offentlig skittentøysvask. Jeg mener gå til rettssak da om man føler seg (æres)krenket - står mer respekt av det. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 28. august 2022 #270 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (10 minutter siden): Det virkelige liv. Det er ikke min erfaring i alle fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #271 Del Skrevet 28. august 2022 Hvitstrietapet skrev (5 minutter siden): Ja, om det nå bare var det du gjorde, men du har jo faktisk sittet her og enten benektet for at det har skjedd, bestemt hva som har skjedd, og funnet både forklaringer og teorier i alle tilfeller. Om du nå bare hadde sagt din mening om at dette velger du å stille deg tvilende til mer av saken kommer frem, men det gjorde du ikke, du snakker ned begge de to damene som to bitre bedratte ekser som nå rotter seg sammen mot Lasse. Da må du nok lese hva jeg har skrevet igjen. Jeg har stilt spm til hvorfor alle bAre svelger disse påstandene til disse to jentene uten noe form for bevis. Har skrevet flere ganger at jeg ikke betviler at han har vært utro, å så har jeg kommet med eksemplet som kan være typiske. HAr aldri skrevet at sånn er det. Har skrevet det kan være at…… å ja de er jo to bitter kvinnfolk ? Det hadde vel de fleste vært etter noe sånt ? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitstrietapet Skrevet 28. august 2022 #272 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (Akkurat nå): Da må du nok lese hva jeg har skrevet igjen. Jeg har stilt spm til hvorfor alle bAre svelger disse påstandene til disse to jentene uten noe form for bevis. Har skrevet flere ganger at jeg ikke betviler at han har vært utro, å så har jeg kommet med eksemplet som kan være typiske. HAr aldri skrevet at sånn er det. Har skrevet det kan være at…… å ja de er jo to bitter kvinnfolk ? Det hadde vel de fleste vært etter noe sånt ? Du bruker ikke akkurat ordene bitter kvinnfolk som noe positivt her. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 28. august 2022 #273 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (2 minutter siden): Alle disse influensere som kommer med uttalelse om vi er fortsatt venner, er så glad i hverandre å bla bla bla, snakker ikke sånn om brudde sitt med venner og familie. Finnes selvfølgelig unntak. Men de fleste sitter med mye følelser rett etter ett brudd, å det er jo alltid en grunn til at det blir slutt. Etter en stund når følelser roer seg ned klarer de fleste å ha en god tone heldigvis. Men er ikke akkurat ofte man hører: det er slutt, men alt var flott altså, verden snilleste person, vi hadde ingen problemer vi. Elsker hverandre fortsatt osv 😂🤦🏼♀️ Man får gjerne høre groms som førte til bruddet. Men hva vet du egentlig om det du uttaler deg om siden du gir uttrykk for å kjenne så mange influensere? Jeg har motsatt erfaring av det du beskriver rent personlig, både når det gjelder meg selv og andre i min omgangskrets. Det skjer jo at brudd blir stygge også, men mitt inntrykk er at mange klarer å verdsette det fine som har vært. Nå snakker jeg på generelt grunnlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 28. august 2022 #274 Del Skrevet 28. august 2022 Hottentått skrev (7 timer siden): Det er vel ikke utroskapen som er hovedproblemet her, men at han er et stort rasshøl som faktisk har drevet med psykisk vold og spredd alvorlige løgner om at samboeren blant annet har kreft og er alvorlig psykisk syk for å gi seg selv mulighet til å være utro. Det er mer enn bare utroskap. Amen, og rart at ikke flere skjønner det. 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 28. august 2022 #275 Del Skrevet 28. august 2022 Jobbermedbarn skrev (5 timer siden): Dommerne vet jo garantert hva som er blitt skrevet, også alle som jobber med programmet og deltagerne. Men jeg synes han danset dårlig også så poengene var fortjent. Synes han burde vært i duell ut fra dansen, men har sikkert en del som stemmer på han og slikt er jo dette programmet så det er jo ok. Men han vinner aldri dette, det føler jeg meg veldig sikker på. Jeg ser ikke på SVD, men hvorfor vet alle dommerne om dette? Er det så "offentlig" allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. august 2022 #276 Del Skrevet 28. august 2022 Hvitstrietapet skrev (1 time siden): Jeg tror faktisk ikke at noen går ut på sosiale medier og sier "eksen min påstod jeg var kreftsyk og slet psykisk" om det ikke er sant, nei, bare for å starte med det verste. Hvor på IG er det disse xene har stått frem? Har ikke sett noe innlegg. Sier ikke at det ikke er postet men bare lurte slik at jeg kan lese hva de skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 28. august 2022 #277 Del Skrevet 28. august 2022 elskersommer skrev (Akkurat nå): Hvor på IG er det disse xene har stått frem? Har ikke sett noe innlegg. Sier ikke at det ikke er postet men bare lurte slik at jeg kan lese hva de skriver Hun ene hadde det i storyen sin i alle fall. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #278 Del Skrevet 28. august 2022 Lily Of the Valley skrev (1 minutt siden): Men hva vet du egentlig om det du uttaler deg om siden du gir uttrykk for å kjenne så mange influensere? Jeg har motsatt erfaring av det du beskriver rent personlig, både når det gjelder meg selv og andre i min omgangskrets. Det skjer jo at brudd blir stygge også, men mitt inntrykk er at mange klarer å verdsette det fine som har vært. Nå snakker jeg på generelt grunnlag. Jeg er enig i det siste du skriver når den værste stormen av følelser har lagt seg, å når det er ett «normalt» brudd. Når det er utroskap og værre ting er det ikke ofte man klarer å si så mye posetivt om eksen sånn rett etter bruddet. Jeg jobber en del med kjente mennesker og influensere så hører litt utenom det de nødvendigvis velger å vist offentlig. Men svaret mitt var egentlig mere generelt for «alle» mennesker altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 28. august 2022 #279 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (4 minutter siden): Jeg er enig i det siste du skriver når den værste stormen av følelser har lagt seg, å når det er ett «normalt» brudd. Når det er utroskap og værre ting er det ikke ofte man klarer å si så mye posetivt om eksen sånn rett etter bruddet. Jeg jobber en del med kjente mennesker og influensere så hører litt utenom det de nødvendigvis velger å vist offentlig. Men svaret mitt var egentlig mere generelt for «alle» mennesker altså. Sikter du da til sladder eller kommer kjendiser og influensere til deg med sine opplevelser? Dersom det er sladder, så er jo du den siste som bør tro på det etter å ha sett hvordan du ordlegger deg angående denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #280 Del Skrevet 28. august 2022 Lily Of the Valley skrev (1 minutt siden): Sikter du da til sladder eller kommer kjendiser og influensere til deg med sine opplevelser? Dersom det er sladder, så er jo du den siste som bør tro på det etter å ha sett hvordan du ordlegger deg angående denne saken. Ting jeg ser med egene øyne og ting de forteller selv. Med det sakt, jeg har aldri fortalt noe her inne om de jeg har jobbet med. Bortsett fra en ting her i denne tråden. At det hvert eneste år er ett utro parr i skal vi danse. Men har ikke nevnt noe navn eller noe. Var mer for å påpeke at utroskap driter tv2 i å kommer ikke til å gjøre at de dropper visse kjendiser fra programmene sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå