Gå til innhold

Lasselom/Lasse Matberg

Gjest Sunfl0wer

Anbefalte innlegg

Overraskende mange som tar Lasse i forsvar her. Er han virkelig så spesiell? 

Nei, tenker hun aldri hadde lakt det ut om ikke det var sant. Så jeg tror på det. Og jeg håper ikke han går videre i svd. 

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakini skrev (1 minutt siden):

Nei, tenker hun aldri hadde lakt det ut om ikke det var sant. Så jeg tror på det. Og jeg håper ikke han går videre i svd. 

Jeg synes mannen er hot men er ikke derfor jeg tar han i forsvar. Det hadde jeg gjort om vedkommende så ut som nøkken selv også.  Å utroskap er ikke ok og heller ikke ok om alt dette stemmer. Men jeg er stor motstander av at dama legger dette ut slik hun gjør. Dette får de to ta på privaten og har han gjort noe straffbart så er politiet riktig vei å gå.  Vi har kun lest henne siden av saken og man er to i ett forhold

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakini skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde skrevet det samme, uansett hvem det hadde handlet om. Slike ting har ingenting i det offentlige rom å gjøre. Syns det er skummelt at folk tror på alt de leser på SoMe. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pew1 skrev (2 timer siden):

Det forundrer ikke meg et sekund at han hadde denne oppførselen ovenfor dama. Jeg er fra samme bygd som han, og allerede i ungdomskolen hadde han utrotendenser. Så han kommer ALDRI til å slutte å være utro, må være dum den neste dama som blir sammen med han. Så bra hun advarer andre kvinner! Han drev også å mobbet en som var homofil, så han er visst homofob i tillegg.

Tviler ikke på det du sier og har heller ikke et bra inntrykk av han, men hvor lenge siden var det han mobbet han homofile ? Man gjør jo mange dumme ting på skolen og videregående. Mange menn er enda umodne på VGS og endrer seg i tidlig voksen alder 

Endret av Tunique
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som skriver i tråden her at vi bare har hørt ene siden av saken. Ja, det stemmer det. Hva er det som stopper ham fra å fortelle sin side tro?

• Liker 11
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (26 minutter siden):

Flere som skriver i tråden her at vi bare har hørt ene siden av saken. Ja, det stemmer det. Hva er det som stopper ham fra å fortelle sin side tro?

Det beste er vel å sitte stille i båten til det blåser over. Kommer vel ikke noe godt ut av en ordkrig gjennom media. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (15 timer siden):

Det beste er vel å sitte stille i båten til det blåser over. Kommer vel ikke noe godt ut av en ordkrig gjennom media. 

Mulig det er taktikken hans ja...

Endret av Henikka
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (13 timer siden):

Jeg leste en gang i et blad, husker ikke om det var Se og Hør eller noe annet, at Lasse blei mobbet mye i oppveksten fordi at han ikke var så kjekke. Skal ikke spekulere mye her,  men det kan være at mobbingen førte til omfattende traumer og eksponeringsbehov, og behov for mange kjærester for å bevise at man er "hot" og elsket. For meg virker det som om han nyter oppmerksomhet BÅDE fra menn og kvinner. Liksom se på meg, jeg ef så hot, absolutt alle vil ha meg. 

Haha han ble ikke mobbet. Det var han som mobbet! Mobbet blandt annet kompisen min.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pew1 skrev (15 minutter siden):

Haha han ble ikke mobbet. Det var han som mobbet! Mobbet blandt annet kompisen min.

Typisk narsissister å bytte roller i historien så de virker «snillest» og får mest sympati. Ofte har de så dårlig fantasi at de må bruke konkrete episoder som har skjedd framfor å finne på nye, men da gjør om rollene som sagt. Er ikke overrasket. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (5 minutter siden):

Typisk narsissister å bytte roller i historien så de virker «snillest» og får mest sympati. Ofte har de så dårlig fantasi at de må bruke konkrete episoder som har skjedd framfor å finne på nye, men da gjør om rollene som sagt. Er ikke overrasket. 

Mulig han ble mobbet også, men så jævlig irriterende han sier «jeg ble mobbet» når han var en mobber selv.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (7 minutter siden):

slettet han akkurat instaen sin?

Jeg får han fortsatt opp..han har til og med vært aktiv for bare noen timer siden..🥸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smurfii skrev (1 minutt siden):

Jeg får han fortsatt opp..han har til og med vært aktiv for bare noen timer siden..🥸

Da har han blokkert meg for å ha likt «feil» kommentar om eksen.. Spesiell handling av en «uskyldig» mann 😏 

Han håper nok fortsatt at færrest mulig får med seg historien. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
Smos1 skrev (7 timer siden):

Da har han blokkert meg for å ha likt «feil» kommentar om eksen.. Spesiell handling av en «uskyldig» mann 😏 

Han håper nok fortsatt at færrest mulig får med seg historien. 

Er ikke han i sin fulle rett til det på sin egen insta?😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
bonsaijenta skrev (På 25.8.2022 den 13.26):

Jeg har aldri hatt sansen for Lasse. Ikke skjønner jeg hvorfor mange syns han er kjekk, men i denne saken her, er det dessverre hun eksen som setter seg selv i dårlig lys. 

Timingen er vel ikke tilfeldig. Og det gjør saken enda verre for henne å henge han ut på den måten. Per nå virker hun som en forsmådd eks som ikke har kommet over Lasse og hevner seg på han fordi han ikke vil ha henne tilbake. 

Hadde tenkt akkurat det samme som deg, hadde det ikke vært for at jeg selv har hatt en sånn person i livet mitt. 

Dette er ingen forsmådd eks, det handler heller ikke om utroskap. Dette handler om mishandling. Av en person som ikke engang forstår rekkevidden av det han har gjort. For sånne mennesker som Lasse kommer aldri til å innse egne feil. 

En sånn person tok flere år av mitt liv, hadde aldri trodd at jeg skulle bli så ødelagt av ett eneste menneske. Jeg som er sterk, tøff, står opp for meg selv og snakker meg ut av det meste. Men en narsissist klarte jeg ikke å komme unna. Man forstår det ikke før man sitter fast i nettet. Heldigvis har jeg kommet meg unna nå. 

Er veldig tøft og modig når man tar opp kampen med en sånn person. Føler virkelig med henne, eksene hans og familien hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette bekrefter bare følelsen jeg får når fyren er på TV. Aldri slått meg som en spesielt tiltalende tv personlighet (på en ubestemmelig måte.) Irriterende at folk som det, får en scene og et publikum til å oppretteholde en fasade. Men han er neppe alene… 

Som nevnt tidligere her, er det noe som er off. Virker tvers gjennom usikker/ har en slags påtatt rolle som det nonverbale kroppsspråket ikke helt klarer å følge… Har bare tenkt på han som klein, men må si at dette gir avsmak!

Uansett slår dette en solid sprekk i image som en slags feilfri svigermorsdrøm som kjører sponsa bil, trener og drikker vann av flaske. 
For min del rykket samtlige paradise deltagere foran han i køen som hederlige mennesker. Bedre å være en «duche» å stå for det. Opplever eksen som ryddig. Klart det er utleverende, men får følelsen av at hun oppriktig ble «mind f**ed», og vitner om både mot og intelligens å ta tilbake sin historie. (for sin egen healing.) Om påstandene er sanne, stopper dette neppe han uansett… 

7CA16FCE-A232-49B6-B7B1-3C0C8D36C626.jpeg

Endret av Earlybird
  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd for han gav et ok intrykk på farmen kjendis.

Har dessverre hørt at han er en egosentrisk dust fra folk som har jobbet med han. Han skal ha en (vet ikke du hvem jeg er holdning).

Er ikke overrasket over at ex dama levere han ut i media. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (32 minutter siden):

Hadde tenkt akkurat det samme som deg, hadde det ikke vært for at jeg selv har hatt en sånn person i livet mitt. 

Dette er ingen forsmådd eks, det handler heller ikke om utroskap. Dette handler om mishandling. Av en person som ikke engang forstår rekkevidden av det han har gjort. For sånne mennesker som Lasse kommer aldri til å innse egne feil. 

En sånn person tok flere år av mitt liv, hadde aldri trodd at jeg skulle bli så ødelagt av ett eneste menneske. Jeg som er sterk, tøff, står opp for meg selv og snakker meg ut av det meste. Men en narsissist klarte jeg ikke å komme unna. Man forstår det ikke før man sitter fast i nettet. Heldigvis har jeg kommet meg unna nå. 

Er veldig tøft og modig når man tar opp kampen med en sånn person. Føler virkelig med henne, eksene hans og familien hennes. 

Har hatt en sånn person i livet mitt. En kjent en også. Men ble sammen før han ble kjent. 

Det kunne aldri falt meg inn å utlevere han på den måten. Jeg er glad og lykkelig over å være ferdig med han og har kommet meg videre. Jeg bruker ikke mere tid på å dvele ved det. 

Jeg er imot offentlig gapestokk og uten konkrete bevis, så fremstår man som en bitter eks. Og attpåtil øse ut med diagnoser på den måten og med hennes bakgrunn som lege. Dessverre for henne.  Det holder ikke å komme med personlige erfaringer fra flere ekser. Det er vel heller ikke ulovlig å være utro. 

Hun ble vel sammen med han etter at han ble kjent? Det burde vel allerede ringt noen bjeller da. Har aldri hørt om han før etter Farmen kjendis. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (15 minutter siden):

Har hatt en sånn person i livet mitt. En kjent en også. Men ble sammen før han ble kjent. 

Det kunne aldri falt meg inn å utlevere han på den måten. Jeg er glad og lykkelig over å være ferdig med han og har kommet meg videre. Jeg bruker ikke mere tid på å dvele ved det. 

Jeg er imot offentlig gapestokk og uten konkrete bevis, så fremstår man som en bitter eks. Og attpåtil øse ut med diagnoser på den måten og med hennes bakgrunn som lege. Dessverre for henne.  Det holder ikke å komme med personlige erfaringer fra flere ekser. Det er vel heller ikke ulovlig å være utro. 

Hun ble vel sammen med han etter at han ble kjent? Det burde vel allerede ringt noen bjeller da. Har aldri hørt om han før etter Farmen kjendis. 

En ting er vel om han «bare» var utro. Er ikke ulovlig. Men hun fremstiller dette som noe dypere… om han nå sier at hun har kreft og er alvorlig psykisk syk, så krysser man en normal grense for dusteoppførsel… kjent eller ikke.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...