AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Har jobbet et år i dagligvare nå og fått mer og mer ansvar. Det er en trivelig arbeidsplass og jeg liker jobben, men det føles som arbeidet «aldri tar slutt.» Jobber hver dag, inkl lørdag (har sagt ja til å jobbe helg) og bare lurer på om det er flere i samme sko? Trives dere i jobben? Vet ikke om jeg kommer til å fortsette i flere år eller om jeg skal tenke på noe annet. Ser jo muligheter for å utvikle seg, man kan jo komme så langt man ønsker innen dagligvare (om man f eks vil starte eget), men vil ikke bli en slave heller. Ute etter erfaringer 😊 Anonymkode: 924a3...ba8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Komme langt? De færreste blir butikksjef og distriktssjefer. Anonymkode: 3f53c...190 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Man blir utslitt uansett yrke om man jobber for mye. En dag fri i uka er for lite. Kanskje sjekke jern og vitaminer hos legen? Du er ikke i en bransje som pleier å ta knekken på folk. Anonymkode: 6baa5...6de
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 Jobbet med det i 16 år før jeg sluttet. Begynte på bunn og sluttet på topp. Utakknemlig jobb og dårlig arbeidstider. Jobber nå i barnehage og har fri hver helg 😊 Anonymkode: 10fa3...f83
Brunello Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Komme langt? De færreste blir butikksjef og distriktssjefer. Anonymkode: 3f53c...190 Det er en del som blir det også. De fleste som jobber i butikk gjør det jo bare noen få år, så mange av de som jobber en stund får lederstillinger.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 Brunello skrev (26 minutter siden): Det er en del som blir det også. De fleste som jobber i butikk gjør det jo bare noen få år, så mange av de som jobber en stund får lederstillinger. Nei. Anonymkode: 3f53c...190
Brunello Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Anonymkode: 3f53c...190 Joda, i forhold til mange andre bransjer er det det. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Komme langt? De færreste blir butikksjef og distriktssjefer. Anonymkode: 3f53c...190 Det er faktisk litt opp til en selv, om man står på og tar ansvar så ryker man fort oppover i gradene - da flesteparten enten ikke har tid pga studie eller bytter jobb. Anonymkode: 924a3...ba8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 Brunello skrev (10 minutter siden): Joda, i forhold til mange andre bransjer er det det. Ja, ettersom det er stort gjennomtrekk av studenter osv så er det stort behov for de lojale som blir værende i mange år og opparbeider seg masse erfaring, og da blir man naturligvis valgt til lederstillinger osv etter hvert. Anonymkode: 924a3...ba8
Gjest ti10 Skrevet 24. august 2022 #10 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei. Anonymkode: 3f53c...190 Varehandel er vel den bransjen der det er lettest å bli forfremmet. Det er veldig mange butikksjefer og NK-er som er tidlig i tjueåra. Sier ikke at det nødvendigvis er helt likt overalt, det skjer kanskje i litt mindre grad på bygda, der det gjerne er mindre gjennomtrekk, men i byene og på større steder er det lett å bli forfremmet hvis man gjør en god jobb.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #11 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har jobbet et år i dagligvare nå og fått mer og mer ansvar. Det er en trivelig arbeidsplass og jeg liker jobben, men det føles som arbeidet «aldri tar slutt.» Jobber hver dag, inkl lørdag (har sagt ja til å jobbe helg) og bare lurer på om det er flere i samme sko? Trives dere i jobben? Vet ikke om jeg kommer til å fortsette i flere år eller om jeg skal tenke på noe annet. Ser jo muligheter for å utvikle seg, man kan jo komme så langt man ønsker innen dagligvare (om man f eks vil starte eget), men vil ikke bli en slave heller. Ute etter erfaringer 😊 Anonymkode: 924a3...ba8 Hvorfor velger du å jobbe så mye? Sørg for å få en mer ok turnus. Om du skal jobbe lørdag og søndag en uke (og det er jo helt greit) så sørg for å få fri torsdag - søndag neste uke. Folk forfremmer ikke ansatte som jobber hardt. De forfremmer folk som jobber smart. Anonymkode: fcc1b...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå