AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Er det noen her som har lærerutdannelse, men jobber innenfor en annen bransje? Er snart ferdig grunnskolelærer (5-10), men merker allerede nå at jeg er dritt lei og at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å søke noen jobber som lærer (i hvert fall ikke med et første). Er egentlig veldig glad i og undervise, og trives godt sammen med elevene, men synes alt "rundt" blir så slitsomt! Tenker her først og fremst på kontakt med foreldrene. Er det noen andre som har vært i lignende situasjon? Lei av å være lærer og jobber nå med noe annet? Hva er det dere jobber med? 🙂 Anonymkode: e8f52...21e 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Jeg er faglærer, altså ikke kontaktlærer. Har vært kontaktlærer før. Det her er såååå mye bedre! Anonymkode: b0e3d...ac5 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Jobber som journalist. Savner veldig lærerferiene. 5 uker ferie i året er ingenting😅 Anonymkode: 92dff...d00
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Jeg vet at det er folk med lærerutdanning som jobber i administrasjonen i kommune da feks innen folkehelse. Anonymkode: 06abe...81e
-venter- Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 Administrasjonen i kommunen her også✌🏻 greit for man beholder gjerne lønnen. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 -venter- skrev (13 timer siden): Administrasjonen i kommunen her også✌🏻 greit for man beholder gjerne lønnen. Hva går dine arbeidsoppgaver ut på? Anonymkode: 860a1...cab
-venter- Skrevet 26. august 2022 #7 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva går dine arbeidsoppgaver ut på? Anonymkode: 860a1...cab Kommunikasjon og enkel saksbehandling. Innbyggerhjelp. Jeg syntes det er innholdsrikt, variert og nytting😀 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå