AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 I mange år har kjæresten lovprist kroppen min, og sagt at han blir så tiltrukket av mitt utseende og det gjør han så kåt. Jeg har jo tenkt at dette er bare noe han sier for å få meg med på enda en runde i sengen, men han har forsikret meg om at han er glad for å ha en kjæreste som ser sånn ut som jeg gjør, og jeg har da sett på det som en stor kompliment. Plutselig er han utro, og det er med en dame som har et motsatt utseende av meg. Altså hun har et utseende som han har sagt i mange år han ikke blir tiltrukket av, men likevel pulte han henne fordi han var kåt visstnok (og full...) Er så ferdig med menn fordi de ødelegger all selvtillit.🥴 Er menn styrt av instinkter og at det kun handler om å tømme seg? Anonymkode: 3dffd...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Menn liker variasjon, det betyr ikke at han ikke er tiltrukket av deg. Anonymkode: 549fe...f59 8 2
Tanuki Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Hvordan du ser ut betyr ingenting, menn som ønsker å ligge med andre vil gjøre det uavhengig av hvordan du ser ut. 17
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er menn styrt av instinkter og at det kun handler om å tømme seg? Såklart! William Shakespeare har skrevet mange bøker om dette. Anonymkode: 852f8...eb9 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 Da handler det kun om å tømme seg da, eller så lyver menn når de sier til kjæresten at de elsker deres utseende. Føler meg ikke mye verdsatt akkurat. Ts Anonymkode: 3dffd...ac6 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 Du lager mange tråder om denne mannen som har pult naboen 2 ganger i fylla til tross for at hun har et helt annet utseende enn deg… Anonymkode: 56795...624 13
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 Lovprisingen du beskriver kan tildels bare være smiger. Han har sagt pene ting for at du skulle bli lettere å ha med gjøre. Særlig i begynnelsen av et forhold så tror jeg at mannen mener det de sier. Etterhvert så blekner tiltrekningen i de beste forhold og vi er nok dessverre ikke lenger nødvendigvis den flotteste partneren kan tenke seg. Det er jo ikke automatisk slik at alle menn er utro med den første og beste de "tenner mer på" enn partneren. Det kommer vel an på mannen. Hørte også engang at menn har en tendens til å tenne på ting som er anerledes enn det man er vant til. Dersom de har fått nok sylslank dame så kan de plutselig begynne å sikle etter en lubben dame etc. Noen som alltid sverget til brunetter får plutselig lyst på en rødhåret. Altså skal de visst ha sans for mangfold. Jeg kan forstå at forfengeligheten di har blitt såret. Sikkert tøft å få noe slik i "fleisen"! Anonymkode: 4d2df...33e 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): I mange år har kjæresten lovprist kroppen min, og sagt at han blir så tiltrukket av mitt utseende og det gjør han så kåt. Jeg har jo tenkt at dette er bare noe han sier for å få meg med på enda en runde i sengen, men han har forsikret meg om at han er glad for å ha en kjæreste som ser sånn ut som jeg gjør, og jeg har da sett på det som en stor kompliment. Plutselig er han utro, og det er med en dame som har et motsatt utseende av meg. Altså hun har et utseende som han har sagt i mange år han ikke blir tiltrukket av, men likevel pulte han henne fordi han var kåt visstnok (og full...) Er så ferdig med menn fordi de ødelegger all selvtillit.🥴 Er menn styrt av instinkter og at det kun handler om å tømme seg? Anonymkode: 3dffd...ac6 En mann kan foretrekke et utseende, men det betyr ikke at han ikke kan ligge med damer som ikke ser slik ut. Altså... jeg liker fisk, men kan da spise kjøtt for det. Du må ikke overtenke årsaken til utroskapen til kjæresten din. En mann kan elske partneren sin og likevel være utro så du må ikke lete etter årsaker hos deg selv. Det handler rett og slett om muligheten til å spre genene sine. Det er selvfølgelig ikke det han tenker, men det er instinktet som ligger bak utroskapen. Det er selvfølgelig ikke noen unnskyldning, men en forklaring. Anonymkode: f29b2...04c 5 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 Menn puler det de får, enkelt og greit Anonymkode: c02c0...c4b 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #10 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Da handler det kun om å tømme seg da, eller så lyver menn når de sier til kjæresten at de elsker deres utseende. Føler meg ikke mye verdsatt akkurat. Ts Anonymkode: 3dffd...ac6 Er alle du noen sinne har hatt en forhold til seksuelt helt like? Nå er jeg kvinne da så kan ikke svare på menn sine veiene, men det er vell ganske normalt at det er flere ting som spiller inn når det kommer til tenning. Jeg har vell knapt nok hatt sex med menn som har vært like rent utseende messig. Ting som spenning, felles tenningsmønstre, kjemi, fetisj osv spiller inn. Man kan elske utseende til både x å y. Anonymkode: 56609...021 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #11 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er alle du noen sinne har hatt en forhold til seksuelt helt like? Nå er jeg kvinne da så kan ikke svare på menn sine veiene, men det er vell ganske normalt at det er flere ting som spiller inn når det kommer til tenning. Jeg har vell knapt nok hatt sex med menn som har vært like rent utseende messig. Ting som spenning, felles tenningsmønstre, kjemi, fetisj osv spiller inn. Man kan elske utseende til både x å y. Anonymkode: 56609...021 Jeg liker kun normalt slanke menn, tenner ikke på overvekt og alle jeg har vært med har hatt et normalt pent ansikt. Ts Anonymkode: 3dffd...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #12 Skrevet 24. august 2022 Eksen min klaget på at jeg var tykk når jeg var 167 høy og 52 kg. Så var han utro med ei som var 170 høy og 80 kg. Det gir som regel ikke mening. Anonymkode: 2241c...50a 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #13 Skrevet 24. august 2022 Så når Paris Hilton og Kim Kardashian henger sammen, tenker du at menn enten liker den ene eller den andre, og ikke med glede hadde pult begge to? Herregud. Dummeste greia du har hengt deg opp i. Forandring fryder! Lamborghini blir ikke mindre pen av at det finnes Ferrari. Anonymkode: d4237...a91 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #14 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg liker kun normalt slanke menn, tenner ikke på overvekt og alle jeg har vært med har hatt et normalt pent ansikt. Ts Anonymkode: 3dffd...ac6 Folk flest kan ha sex med mye forskjellig. Det er ikke sånn at en mann bare får den opp om dama er akkurat 175, 59 kg, D-cup og blondt hår ned til rumpa. Da er det isåfall noe galt med han. Anonymkode: d4237...a91
nisselue Skrevet 24. august 2022 #15 Skrevet 24. august 2022 Eller, og hold dere fast nå, dere tar feil når dere fortsetter å gjenta at menn bare er ute etter utseende. Dere kvinner derimot virker usunt opptatt av dette. I så stor grad at dere ikke virker til å klare se forbi utseende - om vi skal gå etter tråder på KG hvertfall. Når mannen deres finner seg en annen "fast" er det fordi de ikke er fornøyd hjemme. Ikke fordi partneren ikke er fin nok men fordi det er mye friksjon hjemme eller emosjonelle behov ikke blir møtt eller lignende. At dere virkelig tror dere kan holde en voksen person interessert bare ved å være nøye med sminken og passe vekten er mildest talt idiotisk. Ikke rart det går galt gang på gang da. 4 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. august 2022 #16 Skrevet 24. august 2022 Du kan se helt strøken ut, likevel vil mange menn være utro på grunn av spenningen det medfører med noe nytt og annerledes.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #17 Skrevet 24. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg liker kun normalt slanke menn, tenner ikke på overvekt og alle jeg har vært med har hatt et normalt pent ansikt. Ts Anonymkode: 3dffd...ac6 Hvis du ønsket å ha sex med en mann kunne du bare valgt en, og vært så kresen du bare vil på utseende. Valgt høyde, hårfarge etc. Men du forstår vel at menn ikke kan det samme, med mindre de er latterlig kjekke? Anonymkode: c02c0...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #18 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I mange år har kjæresten lovprist kroppen min, og sagt at han blir så tiltrukket av mitt utseende og det gjør han så kåt. Jeg har jo tenkt at dette er bare noe han sier for å få meg med på enda en runde i sengen, men han har forsikret meg om at han er glad for å ha en kjæreste som ser sånn ut som jeg gjør, og jeg har da sett på det som en stor kompliment. Plutselig er han utro, og det er med en dame som har et motsatt utseende av meg. Altså hun har et utseende som han har sagt i mange år han ikke blir tiltrukket av, men likevel pulte han henne fordi han var kåt visstnok (og full...) Er så ferdig med menn fordi de ødelegger all selvtillit.🥴 Er menn styrt av instinkter og at det kun handler om å tømme seg? Anonymkode: 3dffd...ac6 Ja, han trengte bare å tømme seg, så enkelt er det Anonymkode: 18961...71d 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #19 Skrevet 24. august 2022 Elskerinna er nesten alltid mindre attraktiv enn kjæresten. Rett og slett fordi attraktive kvinner ikke gidder å pule utro menn, så da må mennene stort sett ned i standard, for å finne noen som vil ligge med den løgnaktige kuken deres. Anonymkode: 5e352...bef 8 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #20 Skrevet 24. august 2022 Hadde det vært bedre om han var utro med ei som var lik deg? Anonymkode: 96cc7...a24 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå