AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Jeg er 16+0 i dag. Sjekket at hjerte slo med doppler i dag tidlig, og hjertet banker som bare det. Jeg har tatt Nipt test + ul i uke 13 - alt normalt. Magen vokser, symptomene fra 1 trimester er så og si borte (godt er det). Jeg har vært med jordmor, hun sier at alt ser fint ut! Om 2 uker skal jeg på ordinær ultralyd. På tross av alle desse bekreftelsene, er jeg fortsatt livredd for at noe skal gå galt. Det er så plagsomt at jeg ikke klarer å slappe av og nyte at jeg faktisk er gravid. Er det noen man kan snakke med? Har noen vært i samme situasjon, og satt inn tiltak som faktisk har fungert? Jeg er villig til å prøve det meste! Det jeg egentlig er på utkikk etter er en synsk som kan fortelle meg at babyen blir født sunn og frisk 😂 Anonymkode: f49fa...707
Flamme Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Jeg er ikke synsk, men kan fortelle deg at all verdens bekymring og angst ikke kan endre noe som helst på sluttresultatet 💖 Det er rett og slett bortkasta energi. Du blir heller ikke en bedre mor av å bekymre deg mye, eller mer glad i barnet ditt. Håper du får hjelpen du trenger til å jobbe med angsten og får et fint svangerskap! Tips: Ingvald Wilhemsen på youtube. Snakker mye om angst og bekymringer.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Jeg var også superstressa hele svangerskapet 😛 er ikke bare å si at du ikke skal tenke på det, for da hadde det jo ikke vært et problem in the first place. Muligens kommer du til å være bekymret hele svangerskapet, men husk at du er iallefall forbi stadiet hvor spontanaborter vanligvis skjer, så sannsynligheten er jo veldig høy for at det går bra ❤️ vet ikke om du har kjent de første sparkene enda? For min del ble det litt bedre da, da fikk jeg bekreftelse flere ganger daglig på at ting var i orden og er du bekymret kan du jo snakke med jordmor! Lykke til, det går nok helt fint ❤️ Anonymkode: 7e778...42c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå