AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Helt siden mitt første forhold da jeg var 18 har jeg vært plaget av en intuisjon / magefølelse i alle forholdene mine. Denne magefølelsen har ofte kommet lenge før det har oppstått en eller annen situasjon og jeg bare «vet» at det er noe gærent uten å kunne si hva det er. I mitt siste forhold var samboeren min utro med en som begynte på jobben hans i april. Allerede fra mars hadde jeg en sterk følelse av at det kom til å skje noe dårlig mellom oss selvom vi egentlig hadde det bra (selvom det selvfølgelig kan diskuteres mtp at han var utro rett etter). Jeg overtenker også helt ekstremt og har gjort det hele livet. Det er også stort sett kaos på innsiden selvom jeg ser helt rolig ut på innsiden. Disse personlighetstrekkene har gjort livet ganske slitsomt men jeg er vant til det. Stjernetegn har jeg aldri brydd meg om i det hele tatt, og har tenkt at det bare er tull helt til en jeg møtte på sommerfest sa «du er skorpion du?» og da begynte jeg å lese og kunne kjenne meg igjen i sååå mange trekk og det med «en sjette sans». Tror dere det har noen sammenheng og tror dere på slike ting ? Anonymkode: ae5dc...868
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): en jeg møtte på sommerfest sa «du er skorpion du?» og da begynte jeg å lese og kunne kjenne meg igjen i sååå mange trekk og det med «en sjette sans». OOooh, denne personen skulle jeg gjerne møtt og tatt kurs hos. Heter han Patric Jane? Vedkommende har tydeligvis forstått kunsten å utløse Forer-effekten. Hva er magefølelsen/intuisjon Jeg tror du ville hatt godt av å få til noe samtaleterapi rundt mønstrene dine i hodet og som fører til dårlige forholdsmønstre. Jeg ville gått til Nevropsykolog for utredelse m.t.p. dette kaoset ditt på innsiden. Det er ikke normalt. Jeg tenker umiddelbart ADHD. Jeg kan på det varmeste anbefale Odd-Arne Reiersen. Jeg var hos ham i 2007. Jeg fikk aldri hjelpen jeg trengte av det offentlige, men i 2019 står jeg med 2 diagnoser som jeg måtte få privat og som Reiersen indikerte i sin grundige rapport av 2007. Anonymkode: f1948...585 1
Gjest Ramona1970 Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Klart det har sammenheng. Astrologi er et veldig komplisert system som langt fra bare går ut fra soltegnet, som er det vi kaller "stjernetegnet". For å gi et lite inntrykk av kompleksiteten, så er soltegnet det tegnet sola står i når du blir født, og samtidig står månen, Merkur, Venus, mars, Jupiter og alle de andre planetene i hver sine tegn og påvirker personligheten de også. Det er bare en brøkdel av det dette består av. som "fun fact" kan jeg også fortelle at når jeg var tenåring hadde jeg en venninne som ALLTID gjettet stjernetegnet til folk. Det hendte noen ganger at hun gjettet feil, men da hadde hun riktig på andre forsøk. Folk ble faktisk skremt av dette og lurte på hvordan hun fikk informasjonen. Jeg lurer selv på hva det var egentlig hun kunne se. På astro.com kan man plotte inn dataene sine og få noen mer presise gratis-horoskoper enn det man finner i ukeblader (man må betale for lengre versjoner av dem): https://www.astro.com/horoskop/dk Human Design er også veldig interessant. Også der går de ut fra fødselsdato, og systemet er ikke et eller annet psykologisk system skapt av et menneske, men et komplisert system som er "lastet ned" fra universet av grunnleggeren. Han hørte en stemme over flere dager som fortalte han alle mekanismene i systemet, og slik kunne han lage dataprogrammer som beregnet designet til folk. Det er også et superkomplisert system som stemmer enda mer enn anstrologi. Det finnes gratisressurser her også: https://www.jovianarchive.com/get_your_chart
MapleSirup Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 Tror du på stjernetegn, så er du gæern etter mitt syn. 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 Hvis de eneste alternativene er at du er gærn eller at trekkene dine er resultat av stjernetegnet, vil jeg si at du er gærn. Anonymkode: 5844e...72a 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 Hvis du tror på stjernetegn er du ikke nødvendigvis gal, men snarere irrasjonell. Ikke det at folk som tror på Jesus er noe særlig mer rasjonelle. Anonymkode: 899d2...626 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis de eneste alternativene er at du er gærn eller at trekkene dine er resultat av stjernetegnet, vil jeg si at du er gærn. Anonymkode: 5844e...72a Det er selvfølgelig satt litt (mye) på spissen 😊 Anonymkode: ae5dc...868 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 Ramona1970 skrev (8 timer siden): Klart det har sammenheng. Astrologi er et veldig komplisert system som langt fra bare går ut fra soltegnet, som er det vi kaller "stjernetegnet". For å gi et lite inntrykk av kompleksiteten, så er soltegnet det tegnet sola står i når du blir født, og samtidig står månen, Merkur, Venus, mars, Jupiter og alle de andre planetene i hver sine tegn og påvirker personligheten de også. Det er bare en brøkdel av det dette består av. som "fun fact" kan jeg også fortelle at når jeg var tenåring hadde jeg en venninne som ALLTID gjettet stjernetegnet til folk. Det hendte noen ganger at hun gjettet feil, men da hadde hun riktig på andre forsøk. Folk ble faktisk skremt av dette og lurte på hvordan hun fikk informasjonen. Jeg lurer selv på hva det var egentlig hun kunne se. På astro.com kan man plotte inn dataene sine og få noen mer presise gratis-horoskoper enn det man finner i ukeblader (man må betale for lengre versjoner av dem): https://www.astro.com/horoskop/dk Human Design er også veldig interessant. Også der går de ut fra fødselsdato, og systemet er ikke et eller annet psykologisk system skapt av et menneske, men et komplisert system som er "lastet ned" fra universet av grunnleggeren. Han hørte en stemme over flere dager som fortalte han alle mekanismene i systemet, og slik kunne han lage dataprogrammer som beregnet designet til folk. Det er også et superkomplisert system som stemmer enda mer enn anstrologi. Det finnes gratisressurser her også: https://www.jovianarchive.com/get_your_chart Støttes! jeg har brukt mye tid de senere årene på å sette meg inn i astrologi, fødselskart og transitter, og har satt opp dette for mange folk rundt meg. Jeg er også god på å gjette tegn, og klarer jeg ikke tegnet så har jeg iaf riktig i om de er jord/ild/luft eller vann. Synes det er en spennende "lære", og skremmende treffende. alle de vanskeligste fasene i mitt liv har blitt gjenspeilet i de astrologiske transittene. (Pluto conj desc som den aller vondeste).. Jeg har tatt en høyst vitenskapelig utdanning som jeg også synes er spennende, men kan ikke snakke for høyt om denne interessen på jobb. Men jeg bryr meg ikke så mye heller egt, jeg har bevist at jeg er intelligent vha utdanningen, og jeg ser astrologi som en utrolig morsom og interessant hobby. Anonymkode: d38de...b78 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå