Toju Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 (endret) Hei, begynte å se etter jobb og leilighet samtidig. Er en rolig, ryddig, røykfri jente på 18 år, som ikke fester. Ser nå etter en heltidsjobb, men føler det er et lite minus å se etter leilighet uten jobb. Har gode referanser og er helt sikker på at jeg vil få jobb. Det jeg egentlig lurer på er hvordan kan jeg si dette i søknaden min til utleieren? Er en sikker betaler, men føler det blir litt feil å si når jeg ikke har funnet jobb enda. Endret 24. august 2022 av Toju Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Du har nok blandet litt begrepene, det er du som er leietaker/leieboer, huseier kalles huseier eller husvert😊 Du har nok rett i at det er vanskelig å finne leilighet når du ikke har jobb/inntekt. Selv om du skriver at du er sikker betaler, så er jo ikke det garantert før du faktisk har jobb. Hvis du fortsatt bor hjemme, så kan du kanskje vente litt med å flytte til jobben er i boks? Lykke til😊 Anonymkode: 55d20...0e1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Bare skriv det slik det er. Og skriv eventuelt hva du søker jobb som, da det er lettere finne jobb i enkelte bransjer. Legg med attester som viser at du er en god arbeidstaker. Og om foreldrene dine stiller med ekstra garanti for bolig, så legg med det. Anonymkode: fd44a...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå