Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #1 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg bare eelsker gode sauser! Kan dere ikke fortelle om de beste sausene dere vet om/lager til kylling, storfe etc.? Gleder meg til å smake de :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 22. oktober 2002 #2 Del Skrevet 22. oktober 2002 Veldig god og enkel saus til kylling: Man steker kyllingfilet og tar de opp av stekepannen. I den slår man en kartong med fløte, tilsetter mye basilikum, en ss balsamico, en terning/ ts med kyllingbuljong (eller kraft om man har) og salt og pepper. Etter at sausen har kost seg litt lar man filetene trekke i sausen. Veldig godt! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 22. oktober 2002 #3 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hei hå Er ganske fornøyd med sausen jeg lager når jeg lager stek. Jeg starter som regel med en posesaus til basis, har oppi matfløte som erstattning for noe av vesken, har også oppi kraften etter steken (i kraften har jeg hatt løk og grønnsker som har kokt i kraften), koker noen svisker og bruker kraften av det oppi sausen. Nammenam, det blir ganske så godt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå