AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Del Skrevet 24. august 2022 Hei. Hunden min er ganske sort det i ene øret, men helt fin i det andre. Han klør og rister en del på hodet. Forklarte det for veterinæren som sier at jeg kan rense med ørerens og om det ikke gir seg så kommer jeg på time i morgen. Siden det ikke var rødt eller hovent så mistenkte hun ikke infeksjon, så hun var usikker. Jeg har renset øret, men det sorte går forsatt ikke bort. Er det ørevoks? Sopp? Sort er vel ikke en vanlig farge i øret? Erfaringer? Anonymkode: c7372...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Hunden min er ganske sort det i ene øret, men helt fin i det andre. Han klør og rister en del på hodet. Forklarte det for veterinæren som sier at jeg kan rense med ørerens og om det ikke gir seg så kommer jeg på time i morgen. Siden det ikke var rødt eller hovent så mistenkte hun ikke infeksjon, så hun var usikker. Jeg har renset øret, men det sorte går forsatt ikke bort. Er det ørevoks? Sopp? Sort er vel ikke en vanlig farge i øret? Erfaringer? Anonymkode: c7372...3ac Bilde: Anonymkode: c7372...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 24. august 2022 #3 Del Skrevet 24. august 2022 (endret) Det høres ut som sopp/øremidd , ville tatt en tur til dyrlege. Endret 24. august 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 24. august 2022 #4 Del Skrevet 24. august 2022 jepp, dyrlege er nok det beste for ingen (og i allefall ikke på KG) kan stille en diagnose basert på et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #5 Del Skrevet 24. august 2022 Takk for svar. Jeg vet selvfølgelig at ingen på KG kan stille en diagnose, men ville bare høre om noen andre hadde lignende erfaring. Anonymkode: c7372...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. august 2022 #6 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg synes det bare ser ut som hundens naturlige sorte pigmentflekker på hud nede i øret? Kan ikke se noe unormalt på bildet i alle fall. Men hvis du sier han klør på øret og rister en del på hodet, så er det jo noe galt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #7 Del Skrevet 24. august 2022 Million skrev (9 minutter siden): Jeg synes det bare ser ut som hundens naturlige sorte pigmentflekker på hud nede i øret? Kan ikke se noe unormalt på bildet i alle fall. Men hvis du sier han klør på øret og rister en del på hodet, så er det jo noe galt. Så han er kanskje sort i øret av natur? Det har jeg ikke tenkt på. Det kan godt være ja. Anonymkode: c7372...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 24. august 2022 #8 Del Skrevet 24. august 2022 Zoomer du inn på bildet, ser du at det er skorper og noe som ser ut som "tykk" hud. Det kan minne om allergi (som også gir kløe). Les gjerne om blodøre som kan komme som følge av diverse øreproblemer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #9 Del Skrevet 25. august 2022 Han hadde betennelse og sopp i øreflippen. Takk for svar. Anonymkode: c7372...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå