AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Ja, Er det sånn at min hovedarbeisgiver kan få informasjon om bi inntekter, hvor mye jeg jobber andre plasser og evnt hvor mye jeg tjener? Dette er vel ikke noe man har lov til å dele med hverandre som arbeidsgivere? Feks at hovedarbeidsgiver ringer til biarbeidsgiver og spør om mitt arbeidsforhold der ... ? Litt rotete forklart... Men dere skjønner vel .. Anonymkode: 52afa...c42
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Om hovedarbeidsgiveren din får nyss om at du har en annen jobb, så kan dem ringe bijobben din å spørre ut om det, ja. Men sett bort fra dette, så har de ingen mulighet til å finne det ut med mindre du sier noe om det. Anonymkode: d5e93...8f1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Hovedarbeidsgiver vet at jeg har en bijobb, og hvor. Men lurte mer på om hovedarbeidsgiver kunne finne ut hvor mange vakter jeg tar der hver mnd, og hva jeg tjener der.. Anonymkode: 52afa...c42
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hovedarbeidsgiver vet at jeg har en bijobb, og hvor. Men lurte mer på om hovedarbeidsgiver kunne finne ut hvor mange vakter jeg tar der hver mnd, og hva jeg tjener der.. Anonymkode: 52afa...c42 Nei det kan de ikke. Anonymkode: b9b36...1b0 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 I skatteetaten har de et strengt bistillingsreglement, så der må man søke om å få ta en jobb ved siden. Anonymkode: 94847...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå