Gå til innhold

Utflod. (Obs ekkelt bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normal utflod? Har litt svie når jeg tisser. 

8C374CF1-3C95-4E91-86DF-6CAF2016C18F.jpeg

Anonymkode: a3eec...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ha urinveisinfeksjon?

Anonymkode: 95d72...911

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan du ha urinveisinfeksjon?

Anonymkode: 95d72...911

Det kan hende. Men ser dette normalt ut? Jeg skal snart ha mensen. 

Skrevet

Svir det når du tisser så er det et veldig vanlig symptom på uvi. Ta en urinprøve hos legen 

Anonymkode: 45702...886

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan hende. Men ser dette normalt ut? Jeg skal snart ha mensen. 

Det ser helt normalt ut. 

Anonymkode: 81992...c0b

Skrevet

Off. Hvorfor må jeg alltid trykke inn på slike "obs ekkelt bilde"-poster. 

Klarer fysisk ikke la være 😄 

Anonymkode: 9f762...727

• Liker 3
Skrevet

Det kan både være normalt, eller det kan være sopp. Er det sopp så er det ømt eller klør i skjeden. 

Urinveisinfeksjon gi svie ved vannlating, men tror ikke det gir utflod? Det er jo i urinrøret o ikke skjeden.

Anonymkode: b183b...79d

Skrevet
Istinde skrev (38 minutter siden):

Åhh jeeesus... 

Og hva var formålet til denne kommentaren?

TS: Det ser ut som normal utflod, men utflod fra skjeden har ingenting med urinveisinfeksjon å gjøre. Prøv å drikke mye vann, og få tatt en urinprøve om svien ikke gir seg. 

Anonymkode: d51fb...bdd

• Liker 2
Skrevet

Håper det er normalt, da jeg har samme selv...😬

• Liker 3
Skrevet

Er det lenge til du skal ha mens? Kan det være eggløsning-utflod? For den kan være virkelig noe for seg selv. Fitta mi ser på det verste ut som full snørrutblåsning fra en snørrunge 😂 Vi snakker lange slimete renner fra tissen og helt ned mot vannet i doet. Innimellom når jeg har reist meg, har det dinglet utflod som treffer meg i låret. Herlighet. Det har alltid vært i eggløsningsperioden.  

Svie ved tissing kaaaan være når PH verdien forandrer seg før/etter mens. Jeg merker av og til sånn svak svie rett før mens fordi PH verdien svinger. Ikke langvaring, men noen sekunder her og der. 

Har aldri hatt UVI eller BV. 

Anonymkode: 98ff1...f38

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det lenge til du skal ha mens? Kan det være eggløsning-utflod? For den kan være virkelig noe for seg selv. Fitta mi ser på det verste ut som full snørrutblåsning fra en snørrunge 😂 Vi snakker lange slimete renner fra tissen og helt ned mot vannet i doet. Innimellom når jeg har reist meg, har det dinglet utflod som treffer meg i låret. Herlighet. Det har alltid vært i eggløsningsperioden.  

Svie ved tissing kaaaan være når PH verdien forandrer seg før/etter mens. Jeg merker av og til sånn svak svie rett før mens fordi PH verdien svinger. Ikke langvaring, men noen sekunder her og der. 

Har aldri hatt UVI eller BV. 

Anonymkode: 98ff1...f38

Håper ikke det er eggeløsning. Er 8 dager til mensen. 

Skrevet

Jeg har også ca 8 dager til mensen, og mitt utflod ligner

Anonymkode: 962c4...26b

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Veldig sent svar fra meg, men ut ifra det at du sier at det svir så kan dette være sopp. MEN det kan også være utfloden du får før mens! Jeg har typ denne «konsistensen» og mengden til vanlig, men mer/mindre ut ifra syklusen min.
Når jeg får sopp så får jeg ca. Det utseendet du sendte bilde av, bare litt tørrere. Og da svir det i urinrøret. Jeg klør ikke når jeg har sopp, det bare svir. 

Anonymkode: 9418f...b3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...