Gå til innhold

Har du prøvd erotisk hypnose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare må spørre.

Det siste året har vi nemlig eksperimentert en del med erotisk hypnose. Og det har åpnet en helt ny verden for oss. Mannen min har spilt inn noen lydfiler til meg slik at jeg kan øve på å gå inn i hypnosen når jeg har litt tid for meg selv, men vi har også øvd en del sammen. Utrolig spennende. I går hadde jeg min første handsfree orgasme under hypnose. Og jeg ble så overrasket at jeg fortsatt ikke har landet helt.

Jeg har vært veldig skeptisk til hypnose og det med å få orgasme uten berøring. Nå har jeg snudd og er så ivrig at jeg får lyst til å fortelle alle om det. Det er jo kjedelig at noe så fint og godt skal være en hemmelighet.

Derfor lurer jeg på hva andre vet om erotisk hypnose. Er det bare jeg som har vært skeptisk og uvitende? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om, men det høres spennende ut. 

Men for at det skal funke må vel den seksuelle relasjonen fungere supert fra før?

Anonymkode: d92b3...3b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Aldri hørt om, men det høres spennende ut. 

Men for at det skal funke må vel den seksuelle relasjonen fungere supert fra før?

Anonymkode: d92b3...3b2

I går brukte jeg bare noen lydfiler mannen min har spilt inn til meg, så han var ikke der.

Vi har et godt forhold og jeg tror det hjelper, men jeg har lest om folk som har fått orgasme av hypnose ved å lytte til innspillinger gjort av fremmede (eller seg selv). Jeg begynner å tro at det også er mulig…

Skrevet

Hva slags innspillinger er det mannen din har gjort? Snakker han?

Anonymkode: bc19a...470

Skrevet

Spennende. Hypnose er helt sikkert et element i seksualiteten, tenk bare hvor hypnotisert vi menn blir når kvinner kler av seg😄.

Anonymkode: 757eb...cb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva slags innspillinger er det mannen din har gjort? Snakker han?

Anonymkode: bc19a...470

Ja, han bare leser opp fra et manus.

Skrevet

Hva med innholdet får deg i enn dypere sinnstilstand. Opplever du å være inni deg selv eller i dissosiativ tilstand? 

Er det hans kunnskap om ditt indre åndsliv eller dine erfaringer? Eller begge?

.

Anonymkode: 69395...656

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva med innholdet får deg i enn dypere sinnstilstand. Opplever du å være inni deg selv eller i dissosiativ tilstand? 

Er det hans kunnskap om ditt indre åndsliv eller dine erfaringer? Eller begge?

.

Anonymkode: 69395...656

Jeg opplever å være veldig tilstede i meg selv. Jeg er veldig fokusert og med. For meg er det kanskje noe av det jeg liker best med hypnose fordi tankene mine så lett flyr rundt på egen hånd. 

Jeg tror egentlig ikke han trenger så mye kunnskap om meg for å hypnotisere meg. Det hjelper at han fokuserer på mine primære sanser, men hvis hypnosen er bygd opp greit med alle stegene som hører med så er det egentlig bare opp til meg å bruke min egen forestillingsevne. Jeg tror også det hjelper at jeg har øvd mye på å gå inn i hypnosen.

(Jeg har skrevet om opplevelsen her, men ville ikke legge lenken i HI i frykt for at det skulle oppleves som reklame for eget nettsted. Jeg lurer genuint på om erotisk hypnose er noe folk vet om.)

Skrevet

Jeg synes at transefenomener er noe alle burde stifte bekjentskap med. Man burde vite at man kan manipulere frem sinnstilstander som gjør deg til nesten et helt annet individ. Det er ikke bare guruer, selgere, media og politikere som benytter seg av manipulerende språk, men de fleste som vil styre deg.

Å trene opp denne "muskelen" er omtrent som å lære seg å svømme. Noe som er kjekt når vi allikevel lever i et hav av manipulasjon.

Å benytte dette til sexlivet pluss for begge og to fluer i en smekk.

Go, girl!

Skrevet (endret)

Wendi Friesen har en side hvor hun har mange hypnose videoer.

En heter noe slikt som the big O. 

Wendi.com

Endret av Swing
Stavet navnet hennes feil.
Skrevet (endret)
MuffinStud skrev (8 timer siden):

Jeg synes at transefenomener er noe alle burde stifte bekjentskap med. Man burde vite at man kan manipulere frem sinnstilstander som gjør deg til nesten et helt annet individ. Det er ikke bare guruer, selgere, media og politikere som benytter seg av manipulerende språk, men de fleste som vil styre deg.

Hypnose er riktignok mer enn manipulerende språk, men etter at jeg har lært om hypnose har jeg blitt mer i stand til å gjennomskue manipulerende språk i hverdagen…

Swing skrev (4 timer siden):

Wendi Friesen har en side hvor hun har mange hypnose videoer.

En heter noe slikt som the big O. 

Wendi.com

Personlig synes jeg kursene hennes er dyre… Har du prøvd noen av dem, Swing?

Endret av Fioljenta
Skrevet

Ha, ha, ha; kanskje noe for neste alternativmesse 😂😂😂

Anonymkode: 1dff2...7b5

• Nyttig 1
Skrevet

Spennende prosjekt - gratulerer! Vi har en viss kjennskap til metodene og er foreløpig innstilt til å prøve mer. Er på forskningsstadiet ennå (sommerferie), så dette blir vel det siste innlegget på KG, så vi får tid til å øve fremover...😉

Skrevet
Drigo skrev (På 25.8.2022 den 11.33):

Spennende prosjekt - gratulerer! Vi har en viss kjennskap til metodene og er foreløpig innstilt til å prøve mer. Er på forskningsstadiet ennå (sommerferie), så dette blir vel det siste innlegget på KG, så vi får tid til å øve fremover...😉

Lykke til. :-) 

Trening hjelper på det meste! Også hypnose. Det har i alle fall jeg erfart. ;-)

Virker som om det ikke er så mange her heller som har prøvd erotisk hypnose...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...