Gå til innhold

Selvklebende bh, funker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://cubus.com/no/p/selvklebende-uplift-cups-lys-brun-undertoy-undertoy-accessories-dameklar/7296911_F831?gclid=CjwKCAjwmJeYBhAwEiwAXlg0Aa7eR_UocaC4UjWGIjzRxr_GtKciyJkcoKxuPlcy0GnnemaJSXwSahoCb3sQAvD_BwE

Har ca en c-cup som ikke henger mye. Får vondt i skuldre og nakke av vanlig bh, sliter med migrene, og bruker derfor aldri bh.

Men under en tynn singlett hadde det vært greit om det ikke var så synlig og at de hadde blitt heiset en cm eller to. Pluss "holdt seg litt mer på plass".

Men funker disse selvklebende bhene, eller slipper de taket om man bli litt varm og svett? 

Anonymkode: bca6b...1ce

Skrevet

Nå har jeg ikke brukt disse på mange år, men brukte de en del før og synes de fungerte supert. De sitter veldig godt og holdt en hel kveld på byen selv etter ei heftig og svett danseøkt 🤭 Jeg har dog A cup og små bryster så jeg vet ikke hvordan det fungerer for større bryster, men jeg tror ikke de holder så mye på plass?  Hva med nipple covers? 

Du har sikkert prøvd det men de myke sømløse bh'ene uten underwire fungerte veldig godt for meg når jeg under graviditet ikke tollererte bh som strammet.

Skrevet

Takk for tips, det meste er prøvd 😅 

Anonymkode: bca6b...1ce

Skrevet

De selvklebende funker ikke for min del i det hele tatt, men det er jo bare å prøve? Kanskje det funker på deg 🙂

Anonymkode: 4e17d...4bf

Skrevet

stroppeløs bh da? 

Anonymkode: 0bdcb...ab6

• Liker 1
Skrevet

Ikke hvis du har hengepupper

Anonymkode: c37ab...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...