Gå til innhold

Dere skikkelig antifeministiske reaksjonære menn, hvilke damer drømmer dere om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen spesielle trekk?

Anonymkode: 1d859...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter hva jeg har observert, foretrekker de 2D-waifus, fremfor ekte kvinner. I alle fall i drømmene sine.

Her er et typisk meme du finner på antifeministiske grupper/forum:

C07ai3rUoAA-2mu.jpg

Anonymkode: 02a26...e81

• Liker 4
Skrevet

Ikke mann, men dette er hvordan konservative kvinner er:

Anonymkode: a2855...895

• Hjerte 1
Skrevet

En kvinne som ikke skriver aggressive innlegg om menn på KG under AnonymBruker. Hun kan jobbe litt, men hovedtyngden av inntekten bør mannen stå for. Hun må være glad i fjellturer og kunne sitte i hvert fall en time på fjelltoppene uten å bli utålmodig. Glad i sex, og åpen for deepthroat og analsex, dette kan øves gradvis på. Det mest naturlige er at hun gjør husarbeid inne, mens jeg klipper plen, vasker bil og ordner ting med huset, f.eks enkelt rørleggerarbeid og elektrisitet. Hvilke hobbyer hun ellers har, er ikke så nøye. Tidligere mente jeg at det ikke måtte være "maskuline gutteting", men også jeg har endret meg litt der. Jeg kan godta at hun f.eks har spilt fotball tidligere.

Anonymkode: 2efe8...bd0

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke mann, men dette er hvordan konservative kvinner er:

Anonymkode: a2855...895

Det der er ikke meg i det hele tatt 😅

Skrevet

En intelligent, morsom og varm kvinne som liker å være en feminin kvinne, ikke har en historikk full av casual sex, og prioriterer familie fremfor karriere. Kler seg pent uten å være overdrevent oppmerksomhetssøkende. Psykisk stabil, og trenger ikke ekstern bekreftelse på alt mulig. Verdimessig er hun enig med meg på en del ting, men motsatt av meg på en del områder også, trenger en som kan balansere meg ut litt.

Lurer du på det fysiske også, eller bare personlighet etc?

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noen spesielle trekk?

Anonymkode: 1d859...5d8

Har funnet, så "drømmer" ikke lenger…

Men ihvertfall: En helt vanlig dame som har lyst til å ha det trivelig sammen med, og være gjensidig lojal mot, det som inntil verden gikk av skaftet var å anse som en egentlig helt vanlig mann?

Og altså ikke en paranoid og kranglevoren kjønns-konspirasjonsteoretiker som helt uten mål og mening skal lage kvalm over fiktive problemstillinger og ting som ble løst flere generasjoner før hun i det hele tatt ble født.

Eksempel: Kvinner fikk full stemmerett i 1913. Menn fikk full stemmerett i 1898, altså 15 år tidligere. Hvis hun synes at disse 15 årene fremdeles er noe å lage bråk over 110 år senere er hun rett og slett en kverulant som ikke egner seg som livsledsager.

Dette er ikke vanskelig: Finn deg en annen å forsure hverdagen for hvis du ikke kan oppføre deg som folk.

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
Skrevet

Det finnes kun en type damer i mine øyne. Unge attraktive og veltrente jenter som ikke er bitter på livet og alle rundt de. 

Anonymkode: ac78a...d93

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det finnes kun en type damer i mine øyne. Unge attraktive og veltrente jenter som ikke er bitter på livet og alle rundt de. 

Anonymkode: ac78a...d93

Så du tenker å bytte dem ut etterhvert, altså? Da håper jeg for din del at du har svært romslig økonomi, for newsflash - menn blir også eldre (og mindre tiltrekkende) etterhvert.....

Anonymkode: b61cc...9fd

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...