AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Her i heimen har vi en pågående diskusjon om dagen, og jeg trenger innspill.. Jeg er sammen med tidenes fyr, snill, litt lat, meget morsom! Men. Han vil gjerne ha flere barn. Vi har en liten gutt sammen, mens jeg har en gutt på 3 fra før. Jeg har to ganske harde fødsler bak meg, med fødselsdepresjon etter den første. Jeg ser så frem til å være ferdig med bæsjebleier og amming, og fokusere litt mer på egne hobbyer og fremtidsmuligheter, mens han er helt ferdig med egne mål, og lar seg selv forfalle litt, for å være ærlig.. Han har gått med på at jeg får satt inn spiral, og at vi ser an etter 3 år. Men da er jeg 31, og da føler jeg meg enda mindre klar for enda en liten en som skal henge på en allerede saggy pupp.. Jeg kan selvfølgelig suck it up, få et barn til mot mitt ønske, men det byr meg ekstremt i mot.. Hvordan løser man dette uten av det ender med at en av oss må gå på kompromiss på ønskene våre, eller at det ender med resentment? Rotete tråd.. 🫠 Anonymkode: f26c2...a35
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 En helt vanlig, og o så vanskelig problestilling. Nei, du skal ikke få barn du ikke har lyst på. Ingen skal påtvinges barn. Den som absolutt vil ha et barn til, må velge å godta å leve uten, eller finne seg en annen å få barn med. Her var det jeg som måtte godta at det ble et barn mindre enn jeg ville. Anonymkode: d69a3...17c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Jeg vet ikke 😕 Er litt i samme båt, bortsett fra at vi har bare dette ene barnet. Jeg tror at jeg kommer til å gå med på et barn til, men da må han være klar over at mye vil falle på han hvis jeg får fødselsdepresjon igjen. Enda mer enn sist og denne gangen har vi også barnet fra før som har behov. Anonymkode: 36b58...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå