Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Et noen som har erfaring med å gå kurs for å lære å manifestere et liv eller noe i livet som man ønsker seg?  Ser det popper opp diverse på Facebook,  blandt annet Silva manifistering. 

Jeg tenker litt som at det som trengs er å finne styrken i seg selv og gjerne med støtte i fra andre til å igangsette,  realisere osv på et fysisk plan  eller er det ren planlegging som ligger bak et slikt kurs VS MAGI ??

Men kan man fx meditere seg frem til at ting kommer lettere til en? 

Erfaringer på dette? 

Endret av galaxii
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja HUMBUG og utnyttelse, og det sier jeg som legger og leser tarotkort, drit i de greiene der.

Det du skal gjøre er å sette deg ned i realiteten, finn ut HVA du sliter med, hva kan forbedres? Hvordan kan det forbedres? Hvilke mål har jeg? Del opp i små og større mål, ikke ta alt på en gang. Å manifestere et liv en ønsker seg? Du kan ikke satse på at du finner ut en drøm og så bare kommer det til deg, sett den ned på ræva og ta tak i det livet du har nå. 

Anonymkode: af35d...712

• Liker 1
Skrevet (endret)

Om jeg ønsker meg noe så ber jeg til Gud om det, og Han, ved ren Vilje, og mange ganger, øyeblikkelig, får det gjort/oppfylt. Dette har skjedd UTTALLIGE ganger.

Jeg ber, jeg får vite ja eller nei, og jeg ser det bli til virkelighet om det ble ja. Mesteparten av gangene, øyeblikkelig.

Men jeg kan ikke ønske meg hva som helst. Gud selv gjør det klart hva jeg skal be om, og Gud bestemmer om det blir ja eller nei - dette tilhører Gud.

Gud vet hva som skal bes om og Han viser hvordan.

Det er noen ting man kan be om selv om Gud ikke har vist det som en mulig bønn, men da må man først spørre Gud, om det er greit å gjøre denne bønn om x eller y, også svarer Gud, øyeblikkelig, om det er aktuelt eller ikke. 

Bønn er en direkte kommunikasjon med Gud, hvor Gud hører og svarer deg, og hvor Gud får bønnen gjørt til virkelighet, hvis Han velger det.

Jeg snakker ikke om ny-begynnere som enda ikke har fått direkte kontakt og forhold til Gud.

De kan og burde be, "Gud, åpenbar deg selv til meg", eller, "Gud, aksepter meg", osv.

Og ja, det er bare de som ber om materialistiske og andre dumme ting. Det kan dem gjøre, siden de ikke er connected med Gud, men ikke etter.

Vit at Gud velsigner de uverdige med ære, og Han gir dem det høyeste av gaver; Seg selv!

Gud er Stor! Gud er Stor! Gud er Stor!

Endret av Conal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...