Gå til innhold

Usikker på hva jeg skal gjøre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei godtfolk. Trenger et lite innspill på hva som er lurt å gjøre her. Jeg jobber i hjemmesykepleien (100% stilling) Jeg ble syk søndag kveld og måtte ringe meg inn syk mandag. Har vært skikkelig dårlig med feber, snylta forkjøla, kvalme, magevondt , hodepine og helt utmattet. Er hjemme i dag på 3.dagen. Er bedre enn i går, men kjenner fremdeles at kroppen ikke er på topp igjen helt enda. Burde jeg gå på jobb i morgen likevel? Får så dårlig samvittighet også ovenfor jobb 🙈 Skal sies at jeg er nesten aldri syk/borte fra jobb. Så jeg tror heldigvis at kollegaene mine vet at når jeg først er det, så er det en god grunn til det . 

Anonymkode: 75f61...421

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg hjemme til du er i form igjen. Det er ingen som takker deg for at du går på jobb når du er syk og sliter deg ut. 

jeg er selv plaget med dårlig samvittighet, men nå har jeg begynt å gi litt mer f… Lrøv det, det er ganske befriende😅 vi damer må slutte å ha så dårlig samvittighet. Er man syk, så er man syk! Ingen er tjent med å smitte andre rundt seg. Sliter jobben med å få inn vikarer så synd for dem, da får de ansette flere folk og forbedre grunnbemanningen. Ikke ditt problem. 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Tråden flyttes også til riktig underforum, kropp og helse. 

Christina82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...