AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #21 Del Skrevet 24. august 2022 Frodo og Gollum. Anonymkode: bc9c0...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #22 Del Skrevet 24. august 2022 Lol at folk hater de eneste kvinnelige karakterene bare fordi de er der.😅 Anonymkode: 8c927...014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #23 Del Skrevet 24. august 2022 Grima. Anonymkode: 9e2ec...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #24 Del Skrevet 24. august 2022 Pippin. Dum og irriterende. Anonymkode: e50ed...f30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #25 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Lol at folk hater de eneste kvinnelige karakterene bare fordi de er der.😅 Anonymkode: 8c927...014 Kun én kvinnelig karakter har blitt nevnt i negativ forstand.. og det er pga rollen hennes var dårlig skrevet, ikke fordi hun er kvinne. Anonymkode: c1e7a...a37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Promethea Skrevet 24. august 2022 #26 Del Skrevet 24. august 2022 Hutula, får helt fnatt av henne hver gang jeg leser bøkene. Hater edderkopper! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #27 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lol at folk hater de eneste kvinnelige karakterene bare fordi de er der.😅 Anonymkode: 8c927...014 det er vel fordi de kvinnelige karakterene egentlig ikke "bidrar" noe særlig til selve handlingen. mest for å røre inn ett eller annet romantisk kliss... Anonymkode: 81277...306 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #28 Del Skrevet 25. august 2022 Drizzt skrev (19 timer siden): Ellers har jeg minst sans for orkene 😄 Både i bøker og i filmer. Stygge som fanden. Alvene derimot er mine favoritter 😄 I boka har jo orkene mer personlighet, de varierer ganske mye fra Ugluk som er en god soldat og leder (brutal da så klart) til sleipe eklinger som Grishnakh. Og Shagrat var artig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #29 Del Skrevet 25. august 2022 Promethea skrev (11 timer siden): Hutula, får helt fnatt av henne hver gang jeg leser bøkene. Hater edderkopper! Ja Hutula er fæl. Men så er hun etterkommer av en demon fra det ytre mørket utenfor skapelsen, som var så fæl at hun skremte Morgoth, som måtte ha hjelp av alle balrogene sine for å jage henne. Ikke drepe altså, bare jage 😱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #30 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg hater ingen i Ringnes. Herre min, de lager jo godt øl. Anonymkode: ef1b7...18f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #31 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hater ingen i Ringnes. Herre min, de lager jo godt øl. Anonymkode: ef1b7...18f Meget uenig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2022 #32 Del Skrevet 25. august 2022 kaskazini skrev (20 timer siden): Det jeg hater mest er at Tom Bombadill ikke har fått plass i filmene! Akkurat han og hans nådige, vakre frue i sin trivelige del av historien er jeg glad for å ikke kople opp mot noen skuespillere, for de er alltid beroligende å lese om slik som de er i boken. I hodet mitt er den sekvensen komplett, men det kunne det ikke ha blitt med noen altfor få scener i en film. Syns jeg. Promethea skrev (11 timer siden): Hutula, får helt fnatt av henne hver gang jeg leser bøkene. Hater edderkopper! Hva hadde vandringen igjennom huler og fjell blitt uten den fortellingen? Sabla fin spinneteknikk!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #33 Del Skrevet 25. august 2022 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Akkurat han og hans nådige, vakre frue i sin trivelige del av historien er jeg glad for å ikke kople opp mot noen skuespillere, for de er alltid beroligende å lese om slik som de er i boken. I hodet mitt er den sekvensen komplett, men det kunne det ikke ha blitt med noen altfor få scener i en film. Syns jeg. Enig Selv om jeg savner Bombadil & Gamleskogen og gravhaugene 👻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #34 Del Skrevet 25. august 2022 Siden tråden tar utgangspunkt i filmversjonen, må jeg si at jeg hater at filmene i det hele tatt ble laget, siden dette er i strid med hva forfatteren ønsket. Hadde det vært en helt ny historie og manus laget spesielt for film, hadde det vært greit; men jeg hater det faktum at bildene og handlingen i filmen roter til den opplevelsen jeg har av bøkene. Så den jeg hater mest i Ringenes Herre-filmene er Peter Jackson. 11 minutter siden, Entern said: Meget uenig! Frydenlund? Anonymkode: b5b90...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2022 #35 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så den jeg hater mest i Ringenes Herre-filmene er Peter Jackson. Anonymkode: b5b90...ab3 ...men tenk på alle de millioner av detaljerte muligheter som han måtte stokke og sortere ørten ganger for å få resultatet slik som det ble. Han får ståkarakter av meg på den veldige jobben. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #36 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lol at folk hater de eneste kvinnelige karakterene bare fordi de er der.😅 Anonymkode: 8c927...014 🤦🏼♀️ Anonymkode: bc9c0...12f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #37 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Siden tråden tar utgangspunkt i filmversjonen, må jeg si at jeg hater at filmene i det hele tatt ble laget, siden dette er i strid med hva forfatteren ønsket. Hadde det vært en helt ny historie og manus laget spesielt for film, hadde det vært greit; men jeg hater det faktum at bildene og handlingen i filmen roter til den opplevelsen jeg har av bøkene. Så den jeg hater mest i Ringenes Herre-filmene er Peter Jackson. Frydenlund? Anonymkode: b5b90...ab3 Enig om Jackson! Foretrekker Aas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #38 Del Skrevet 25. august 2022 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: ...men tenk på alle de millioner av detaljerte muligheter som han måtte stokke og sortere ørten ganger for å få resultatet slik som det ble. Han får ståkarakter av meg på den veldige jobben. Jeg ser det annerledes: Tolkiens formidable og nitidige arbeid ble rasert for å lage disse filmene. Jackson skulle latt være, og heller funnet et annet prosjekt, Bad Taste 2 eller noe. Anonymkode: b5b90...ab3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #39 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser det annerledes: Tolkiens formidable og nitidige arbeid ble rasert for å lage disse filmene. Jackson skulle latt være, og heller funnet et annet prosjekt, Bad Taste 2 eller noe. Anonymkode: b5b90...ab3 Enig, verdenen i filmene er forenklet og banalisert og Jackson misforstår eller forvrenger Tolkiens budskap ved et par anledninger også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #40 Del Skrevet 25. august 2022 2 minutter siden, Entern said: Enig, verdenen i filmene er forenklet og banalisert og Jackson misforstår eller forvrenger Tolkiens budskap ved et par anledninger også. Takk for at du forstår! Anonymkode: b5b90...ab3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå