Woah0 Skrevet 24. august 2022 #1 Del Skrevet 24. august 2022 Vet kanskje hvem alle tenker på. Men etter min mening, han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. august 2022 #2 Del Skrevet 24. august 2022 Rohirrim, unntatt Theoden og på en god dag Eowyn. Død over Forgoil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Del Skrevet 24. august 2022 Maiaen Sarumann sviktet dem han skulle beskytte. Anonymkode: bf812...0f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. august 2022 #4 Del Skrevet 24. august 2022 Tenker du bøkene eller filmene? For Lurtz er ikke i bøkene. Men, ja, for filmene må jeg si meg enig med deg. For bøkene tror jeg at jeg velger Sarumann, han ødela veldig mye for veldig mange. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #5 Del Skrevet 24. august 2022 Frodo, helt åpenbart. Platt og kjedelig karakter, dårlig skuespiller. Nesten like ille som Harry Potter. Anonymkode: e62f2...b0e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg synes faktisk at Arwen var ganske irriterende. Alle mulige slags følelser og romantikk, i stedet for å bare fokuser på viktigere ting... Anonymkode: 81277...306 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 24. august 2022 #7 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Frodo, helt åpenbart. Platt og kjedelig karakter, dårlig skuespiller. Nesten like ille som Harry Potter. Anonymkode: e62f2...b0e Faen, helt enig. Gjelder både i boka og filmen. Og Arwen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #8 Del Skrevet 24. august 2022 Synes de der hylende hestene er ekle. Også han onkelen eller hvem det var, han som kontrollerte han kongen av hestefolka. (Nei, jeg kan ikke så mange navn). Anonymkode: 75b5d...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #9 Del Skrevet 24. august 2022 Han fæle rådgiveren til king Theoden (Grima... ettellerannet) Anonymkode: 9079b...36d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #10 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Maiaen Sarumann sviktet dem han skulle beskytte. Anonymkode: bf812...0f1 Og feiget ut gjorde han også. Anonymkode: 160d7...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. august 2022 #11 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og feiget ut gjorde han også. Anonymkode: 160d7...26f Sarumann feiget ikke ut, han stakk av og så tok han igjen med hobbitene og Gandalf ved å føkke opp Hobbitun. Og han ville ha sluppet unna med det og, hvis han ikke hadde fornærmet Grima Ormstunge en gang for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2022 #12 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg hater ingen av dem. Alle rollene hadde sin misjon for å lage motsetninger nok til å skape balanse i en ellers så utrolig velskrevet historie. Jeg takker J.R.R. Tolkien av hele mitt hjerte for å ha gitt oss verdenene han skapte til evig eie. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaskazini Skrevet 24. august 2022 #13 Del Skrevet 24. august 2022 Hater og hater, fru Blom - den jeg misliker aller mest er helt klart Frodo. Han er (slik jeg ser det) den kjedeligste figuren av dem alle, både i bok og i film. Det jeg hater mest er at Tom Bombadill ikke har fått plass i filmene! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 24. august 2022 #14 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg synes faktisk at Arwen var ganske irriterende. Alle mulige slags følelser og romantikk, i stedet for å bare fokuser på viktigere ting... Anonymkode: 81277...306 Faktisk helt enig, hun er bare irriterende! Sarumann f.eks har jo på en måte en sentral rolle i å tilføre historien noe, hva er en hvilken som helst historie uten antagonisten liksom.. Arwen virker bare påtatt, en sentral rolle som egentlig ikke tilfører historien noen verdens ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 24. august 2022 #15 Del Skrevet 24. august 2022 I filmen; Legolas. Lol. Sjukt at Bloom hanket den rollen🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #16 Del Skrevet 24. august 2022 Frodo er sykt emo Anonymkode: 1050e...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 24. august 2022 #17 Del Skrevet 24. august 2022 Denethor II 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 24. august 2022 #18 Del Skrevet 24. august 2022 blåbærpai skrev (2 minutter siden): I filmen; Legolas. Lol. Sjukt at Bloom hanket den rollen🤣 Kom igjen. Han var jo alle unge jenters drøm 😄 Jeg synes alle passet rollene sine. Jeg vet at han som spilte Saruman hadde veldig lyst å spille Gandalf og var stor fan av bøkene. Ellers har jeg minst sans for orkene 😄 Både i bøker og i filmer. Stygge som fanden. Alvene derimot er mine favoritter 😄 Hvis jeg skal peke ut 1 favoritt, så er det Aragorn. Han var 150% spot on som valg av skuespiller! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #19 Del Skrevet 24. august 2022 Drizzt skrev (7 minutter siden): Hvis jeg skal peke ut 1 favoritt, så er det Aragorn. Han var 150% spot on som valg av skuespiller! Og han ville ikke gjøre filmen først heller. Men sønnen hans hadde lest bøkene og overbeviste han om å ta rollen 😁 Anonymkode: d3a1a...911 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 24. august 2022 #20 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Og han ville ikke gjøre filmen først heller. Men sønnen hans hadde lest bøkene og overbeviste han om å ta rollen 😁 Anonymkode: d3a1a...911 Alle må takke sønnen 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå