Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hej - tak for mange gode indlæg og beskrivelser - er en stor hjælp for mig. Jeg er dansk (som I ser/ læser!), men bosat i Norge. Også jeg vil gerne have større bryster og overvejer at blive opereret i foråret, hvor min mand, forhåbentlig, har mere tid til at være hjemme, mens jeg "kommer til hægterne" efter en operation.

Af jeres indlæg ser det ud til, at Fornebuklinikken klarer sig godt!! Men også jeg vil prøve et par konsultationer først. Tak CeCe for gode spørgsmål til konsultationen!

Jeg er meget i tvivl om størrelsen - læser jo, at man skal gå 2 str. højere op, end forventet. Jeg er 175 cm høj og vejer 65 kg. Jeg har født 3 børn og ammet alle 3 i et år ca., så mine bryster er ret flade nu (80A).

Forestiller mig, at en D-skål vil passe flot - eller er der nogen kommentarer til det?

Tak for en fint forum. Og tak for eventuelle svar.

Mange hilsner Bibe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor store brystene skal være er vel egentlig en smakssak. Personlig synes jeg kanskje D er litt stort på deg som er ganske slank. Men som sagt, det er en smakssak. Noen liker at andre kan se at de har silikon i brystene, andre vil ha mer "anonyme" bryster. Vil tro en D-cup synes ganske godt... Du sier ingenting om hvilken størrelse du hadde før du begynte å amme, kanskje greit å gå tilbake til "match"-størrelse?

Lykke til! :)

Skrevet

Hei Bibe!

Jeg tror en D cup vil passe deg veldig bra. Du er ganske høy, og det "tar av" litt av størrelsen.

Bryster med silikon ser som oftest mindre ut enn naturlige bryster i samme størrelse, særlig i klær. Det er derfor det er smart å gå en, eller helst to, størrelser større enn hva man i utgangspunktet hadde tenkt. Så dersom du velger en D-cup, vil du mest sannsynlig se ut som en C-cup i klær. Jeg er en C cup, men ser ut som en B-cup i klær.

Lykke til!

Hilsen CeeCee!

Skrevet

Jeg skal legge inn silikonproteser neste uke og gruer meg veldig. Noen som har noen gode råd? Skal gjøre det på Nobelklinikken. Har enda ikke bestemt meg for størrelse. Er liten og tynn, med full A nå. Har ikke lyst på noen "kjempepupper". Sto egentlig mellom 175 g og 200g, under brystmuskelen, men begynner lnå, etter å ha lest alle inneleggene, å tenke at dette kanskje er litt lite? Veier ca 50 kg.

T

Skrevet

Hus at ca 20% av protesen "forsvinner" når du legger den under muskelen. Hvor mye du bør legge inn avhenger av hvor store bryster du kunne tenke deg etter operasjonen.

På www.justbreastimplants.com kan du lese mer, og se leseres egne før og etter bilder, i tillegg til godkjente plastikkirurgers før og etter bilder. Der kan du kanskje danne deg et inntrykk av hvor mye du vil legge inn.

Jeg ønsker også å legge inn proteser (saltvann) under muskelen. Jeg er 1,60 høy og er passe slank. For øyeblikket har jeg størrelse 65DD, noe som er litt større enn en håndfull på hver pupp. Jeg ønsker å gå opp to størrelser, og regner med å måtte legge inn mellom 350 - 400cc for å få det til.

Skrevet

Jeg hadde 80AAA før operasjonen, hadde full A cup før jeg ammet barna. La inn 290ml silikongel over muskel, og bruker nå 80B eller 75C. Er 172 høy og veier 63 kg.

Ingen kan se at jeg operert, noe som var viktig for meg. Men jeg ser det hver dag, og synes det er helt fantastisk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...