AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Jeg hadde ytelser fra nav i fjor, dagpenger. Jeg har ikke noe å gjøre med nav å gjøre lengre nå. Har nå fått skatteoppgjøret mitt ferdig idag, og lurer på om dette er noe jeg skal levere til nav eller om de henter det opp selv bare når ikke har noe med dem å gjøre lengre? Mulig jeg spør dumt, men kom til å tenke på det. Selve skattekortet hentet de opp på nyåret selvom jeg var ferdig med dagpenger i slutten av januar- det er altså snakk om skatteoppgjøret nå. Anonymkode: c31bb...43e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 Hvorfor tenker du det? Hvis du ikke har noe med NAV å gjøre nå, så er det vel ingen grunn til at de skal trenge skatteoppgjøret ditt? Hvis ikke det er noe jeg ikke kommer på her. Anonymkode: fa5a0...656
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Skrevet 23. august 2022 Nei og du kunne sannsynligvis fått enda mer penger tilbake på skatten siden du har fått dagpenger. Anonymkode: 1b557...b8a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #4 Skrevet 23. august 2022 Jeg lurer fordi jeg har et enkeltmannsforetak, burde kanskje nevnt det. Det er grunnen til at jeg får skatteoppgjøret så sent. Men som sagt har ingen ytelser fra nav nå. Ts Anonymkode: c31bb...43e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei og du kunne sannsynligvis fått enda mer penger tilbake på skatten siden du har fått dagpenger. Anonymkode: 1b557...b8a Hva mener du? Anonymkode: c31bb...43e
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei og du kunne sannsynligvis fått enda mer penger tilbake på skatten siden du har fått dagpenger. Anonymkode: 1b557...b8a ?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 Hvorfor i alle dager skulle NAV ha interesse av skatteoppgjøret ditt? Anonymkode: 05c22...f0d
Baktusen Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg lurer fordi jeg har et enkeltmannsforetak, burde kanskje nevnt det. Det er grunnen til at jeg får skatteoppgjøret så sent. Men som sagt har ingen ytelser fra nav nå. Ts Anonymkode: c31bb...43e Men hvorfor tror du NAV vil ha skatteoppgjøret ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå