AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Noen som vet? Anonymkode: c2d2a...7e2
Portia Catonis Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Det kommer jo an på hvilket studiested du går på, og hvilke fag det er snakk om, men jeg regner det som svært sannsynlig at de er på engelsk. Du finner sikkert tidligere pensumlister på studiets nettside. Jeg studerte biologi en gang tidlig på 2000-tallet, og vi hadde én norsk bok. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Du må regne med mange bøker på engelsk. Det positive er at de store engelske læreverkene gjerne oppdateres ofte, og det er skikkelig lekre og gjennomarbeidede bøker. Anonymkode: 193ca...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 Jeg begynte på et studie der det meste av pensumet var på engelsk. Det stresset meg stort i forkant, men jeg lover at du lærer fort! jeg brukte ordbok på mobil hyppig i starten, men nå leser jeg engelsk uten å tenke meg om. Anonymkode: e9301...fdb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg begynte på et studie der det meste av pensumet var på engelsk. Det stresset meg stort i forkant, men jeg lover at du lærer fort! jeg brukte ordbok på mobil hyppig i starten, men nå leser jeg engelsk uten å tenke meg om. Anonymkode: e9301...fdb Kan jeg spørre om en ting? Hvor bra fungerer slike ordbøker på fagord? Anonymkode: 3670a...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå