AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Hei jeg er en gutt på 20 som nettopp har kommet inn på vg1 etter å ha strøket flere ganger på grunn av for mye fravær, da jeg har sosial angst. Jeg har blitt grovt mobba tidligere både på vgs og ungdomsskole, og sliter veldig med å bli kjent med nye folk etter dette. Jeg har også blitt mobba nettopp på grunn av sosial angsten min siden jeg har en tendens til å trekke meg tilbake og heller sitte for meg selv å ikke si noe. Kjenner jeg er veldig nervøs da jeg ikke kjenner noen og at det er i en helt ny by. Noen som har noe tips til en som sliter med sosial angst og som etter et år uten skole nå skal på skolebenken igjen? Anonymkode: 9fe7a...70d
Topsi Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 (endret) Jeg vil ihvertfall oppfordre deg til å ha god kontakt med helsesøster fra starten av, så du kan få litt støtte.... Endret 23. august 2022 av Topsi 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Skrevet 23. august 2022 Har dessverre ikke noe tips til deg, men kanskje nettopp dette miljøskifte er bra for deg 👍 Masse lykke til 🥰 Anonymkode: e7703...a12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå