Gå til innhold

Uansvarlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

for en stund siden oppdaget jeg en liten katt som satt og skrek utenfor døra vår. jeg prøvde å si til den at den måtte gå hjem. senere samme dag satt den utenfor verandadøra og skrek. vi fant ut at det måtte være naboens kattunge,og vi prøvde å få den til å gå hjem. men den satt altså foran døra eller veranda døren vår konstant hele den dagen. det første jeg så da jeg sto oppvar katten som satt der fortsatt. den begynte å skrike da den så meg.

Jeg begynte å bli bekymret for den siden den hadde sittet der så lenge,og at den skrek så fælt. Samboeren min sa at det sikkert var naboen sin katt,men de hadde akkurat flyttet,og ville tydligvis ikke ha med seg kattungen sin på flyttelasset.

Noe så uansvarlig å få seg kattunge og så bare flytte fra den. Det var jo tydelig at den ikke var vant med å være ute og ikke klarte den å skaffe seg noe mat.

Vi kunne ikke ha noe katt pga allergi,men vi kjøpte jo mat og drikke til den og lagde et lite hus til den ute.

men den ville jo inn hele tiden og jeg syntes så synd på den, den var jo så liten og pen. heldigvis fant vi et hjem til den ganske fort..

Men noe så uaansvarlig å bare dra fra et så hjelpeløst dyr! :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Smarties - ikke innlogget
Skrevet

Blir både :frustrert: og :grine: igrunn... Håper pusen har det bra nå, da!

Skrevet

Ja den har det veldig bra nå. En kompis av samboeren min ble jo helt forelsket i den, så nå bor den hos han :)

Skrevet

Har de flyttet langt? Kanskje den hadde stukket av fra sitt nye hjem og gått tilbake der den bodde før?

Gjest seroxata
Skrevet

Herregud, folk slutter aldri å oppføre seg idiotisk!!! Slike hjernedøde idioter! skulle vært sertfikat for å få lov til å skaffe seg dyr!

Bara at denne katten fikk et godt hjem iallefall!

Gjest Kålungen
Skrevet
Herregud, folk slutter aldri å oppføre seg idiotisk!!! Slike hjernedøde idioter! skulle vært sertfikat for å få lov til å skaffe seg dyr!

Bara at denne katten fikk et godt hjem iallefall!

:ler::ler: Så stilig avatar du har!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...