AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 Vi hater alle menn og vil bare koke suppe på dem.. Neida, en allsidig fyr fri for machofakter. Foretrekker intelligente og pene menn som ikke er så brautende, liker godt å prate omtrent halvparten av tida, samt å få ta ca halvparten av avgjørelsene. Anonymkode: adda4...f92 12 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Skrevet 23. august 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Vi hater alle menn og vil bare koke suppe på dem.. Neida, en allsidig fyr fri for machofakter. Foretrekker intelligente og pene menn som ikke er så brautende, liker godt å prate omtrent halvparten av tida, samt å få ta ca halvparten av avgjørelsene. Anonymkode: adda4...f92 Tørker ikke dåsa inn når det ikke er noe maskulinitet i fyren 😆 Anonymkode: 97968...e9f 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #4 Skrevet 23. august 2022 Er temmelig sikker på at de ikke drømmer om menn, med mindre de har mareritt Anonymkode: ffed4...06b 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tørker ikke dåsa inn når det ikke er noe maskulinitet i fyren 😆 Anonymkode: 97968...e9f AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er temmelig sikker på at de ikke drømmer om menn, med mindre de har mareritt Anonymkode: ffed4...06b Troll kan vennligst holde seg unna tråden min. Anonymkode: 0be48...0d8 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 En som ikke bruker SoMe aktivt, (kan godt ha god kjennskap til alle SoMe men har ikke noe spesielt eksponeringsbehov). Det mest sexy for meg som ultrafeminist må være en mann som bare har en dyp forståelse for mine behov uten at jeg må fortelle i klarttekst hva jeg trenger - eller be om det/vise det. etc. Det er ikke særlig sannsynlig, og selvsagt bare en drøm. Men å bli virkelig sett, helt ned til elementære hverdagsting... Anonymkode: 0129b...98e 9 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 Drømmer om eksen min: staut kar, snill og omgjengelig. Typisk "hel ved"-type. Tok alt med knusende ro, aldri sint og oppfarende. Gav aldri upassende oppmerksomhet til andre kvinner. Standard mann som tar vare på seg og sine❤ Anonymkode: d650f...93c 11 3
ClausSaus Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En som ikke bruker SoMe aktivt, (kan godt ha god kjennskap til alle SoMe men har ikke noe spesielt eksponeringsbehov). Det mest sexy for meg som ultrafeminist må være en mann som bare har en dyp forståelse for mine behov uten at jeg må fortelle i klarttekst hva jeg trenger - eller be om det/vise det. etc. Det er ikke særlig sannsynlig, og selvsagt bare en drøm. Men å bli virkelig sett, helt ned til elementære hverdagsting... Anonymkode: 0129b...98e Og folk betviler at feminisme er en form for narsissisme… 😆 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 ClausSaus skrev (33 minutter siden): Og folk betviler at feminisme er en form for narsissisme… 😆 Ikke narsissime, men manglet omsorg fra far i oppveksten. 🙂 Fint førsteinntrykk av menn der, for å si det sånn. Anonymkode: 0129b...98e 4 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #10 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tørker ikke dåsa inn når det ikke er noe maskulinitet i fyren 😆 Anonymkode: 97968...e9f Jo. Men maskulinitet er ikke det samme som machofakter. Anonymkode: d5aca...9c9 13 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #11 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jo. Men maskulinitet er ikke det samme som machofakter. Anonymkode: d5aca...9c9 Hva er nå "maskulinitet" da? Synes ikke det er særlig sjarmerende med dominerende og høylytte menn, de som tar for mye plass og høye på seg selv, samtidig som de ikke kan eller vet noe særlig. . Kombinasjonen selvgod, inkompetent og dominerende er ..det absolutt verste. Anonymkode: adda4...f92 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #12 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En som ikke bruker SoMe aktivt, (kan godt ha god kjennskap til alle SoMe men har ikke noe spesielt eksponeringsbehov). Det mest sexy for meg som ultrafeminist må være en mann som bare har en dyp forståelse for mine behov uten at jeg må fortelle i klarttekst hva jeg trenger - eller be om det/vise det. etc. Det er ikke særlig sannsynlig, og selvsagt bare en drøm. Men å bli virkelig sett, helt ned til elementære hverdagsting... Anonymkode: 0129b...98e Helt enig. For meg ønsker jeg å gi det samme tilbake også, og derfor har jeg en mann som har dybde og innsikt, og som ikke vil ha bekreftelse på overfladiske og usanne ting, men på ekte og personlige ting. Anonymkode: adda4...f92 7 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #13 Skrevet 24. august 2022 Hva slags menn de liker oppsummeres fint i det norske bandet Raga Rockers sin klassiker «Hun er fri». Søk opp teksten, les og lær! Anonymkode: 43bc7...18d 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #14 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt enig. For meg ønsker jeg å gi det samme tilbake også, og derfor har jeg en mann som har dybde og innsikt, og som ikke vil ha bekreftelse på overfladiske og usanne ting, men på ekte og personlige ting. Anonymkode: adda4...f92 Ja, samme! Antok at TS/hvem enn tok for gitt at jeg selvfølgelig gir tilbake like mye. Jeg er ellers utrolig flink å se venner og families behov før de må "be" om det selv. Jeg gir alltid det lille ekstra på måter jeg kan. Skulle bare ønske jeg kunne finne en mann som kunne gi meg det samme. Anonymkode: 0129b...98e 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #15 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tørker ikke dåsa inn når det ikke er noe maskulinitet i fyren 😆 Anonymkode: 97968...e9f Det kommer jo an på hva du ser på som maskulint. Menn med sminke eller kvinneklær kan være døds sexy! Det samme med men som er selvsikre nok til å vise følelser og være sensitive😍 Jeg synes ikke den «tradisjonelle» macho mannen som er «red» for rosa, ikke vil snake om følelser og kun interesserer seg for fotball/ skru bill er særlig attraktivt, men det finnes jo mange andre måter å være maskulin på! Min drømmemann er omtenksom og behandler meg med respekt. Han er intelligent og interesserer seg for de samme tingene som meg slik at vi kan diskutere ting jeg synes er spennene. Så ser han på seg selv som feminist fordi han mener alle mennesker er vært like mye. Det er et pluss om han er høy og mørk, men det er ikke det viktigste. Anonymkode: f213a...1fa 4 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #16 Skrevet 24. august 2022 Det spørs jo om svarene du får representerer det de egentlig vil ha da Anonymkode: 56a99...bb4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #17 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En som ikke bruker SoMe aktivt, (kan godt ha god kjennskap til alle SoMe men har ikke noe spesielt eksponeringsbehov). Det mest sexy for meg som ultrafeminist må være en mann som bare har en dyp forståelse for mine behov uten at jeg må fortelle i klarttekst hva jeg trenger - eller be om det/vise det. etc. Det er ikke særlig sannsynlig, og selvsagt bare en drøm. Men å bli virkelig sett, helt ned til elementære hverdagsting... Anonymkode: 0129b...98e Du virker ha et sykelig bekreftelsesbehov? Gjetter at du manglet en tydelig og sterk farsfigur som barn? Du vil altså bli bekreftet hver dag hele tiden helt ned på elementærbehov. Lykke til Anonymkode: 11e04...100 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #18 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det spørs jo om svarene du får representerer det de egentlig vil ha da Anonymkode: 56a99...bb4 Hvorfor? Anonymkode: f213a...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #19 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Troll kan vennligst holde seg unna tråden min. Anonymkode: 0be48...0d8 Fordi de sier sannheten ? Feminister sier mange ting men gjør noe annet i praksis... Har lest, hørt og sett hardbarka feminister tiltrekkes av ultra maskuleine menn med sterk personlighet og dominante holdninger. I noen tilfeller har de endt opp med patrialkalske muslimske menn med et kvinnesyn fra middelalderen. Prøv å forstå det du ! Anonymkode: 27e87...751 4
Gjest Raffalayla Skrevet 24. august 2022 #20 Skrevet 24. august 2022 Spiller ingen rolle, da ingen menn vil ha en feminist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå