Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en kjole på Voice of Europe som er litt vid i livet, men som passer bra ellers. Den er i XS, så jeg finner den ikke i mindre størrelser. Er det noen her som vet om de tar inn klær til omsying? Evt noen som vet om billige sydamer i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? Jeg kjøpte en genser på Cubus for noen uker siden som raknet i halsen etter en gangs bruk, og de sendte den til skredder for å få fikset den. Tenkte kanskje VoE hadde lignende ordninger.

Skrevet

Jeg jobber på Voice i Oslo, og vi har hvertfall sydame. Dra tilbake dit du kjøpte kjolen, så hører du med de om de kan sende den til skredderen for deg.

Skrevet

Det er en sydame på Møllenberg (mellom Rema og Fretex tror jeg, er så dårlig på retninger..) Hun syr drakter og bunader, men tar i mot andre ting. Jeg var og snakket med henne, og skal levere inn en kåpe til omsøm. Vet ikke hvilken pris hun tar.

Skrevet

Symann i Olav Tryggvasosns gate er kjempeflinke og ikke minst billige!

Mange butikker i Trondheim pleier å levere "rettesøm" dit og du kan også gå dit som privatperson. Jeg har brukt dem mange ganger og klærne ser helt fabrikksydde ut.

De holder til i Olav Tryggvasons gate 21, i 3. etasje tror jeg. Du ser et skilt utenfor der :)

Skrevet
Symann i Olav Tryggvasosns gate er kjempeflinke og ikke minst billige!

Takk for tips! Jeg tror jeg prøver der. Aner du hvor mye de kan ta for å sy inn en kjole i livet?

Skrevet
Takk for tips! Jeg tror jeg prøver der. Aner du hvor mye de kan ta for å sy inn en kjole i livet?

Jeg vil tippe rundt 50 - 80 kroner. Det er ikke dyrt!

Du kan også snakke med de på Voice og Europe - kanskje de kan ordne det gratis for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...