Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Jeg har kjøpt en kjole på Voice of Europe som er litt vid i livet, men som passer bra ellers. Den er i XS, så jeg finner den ikke i mindre størrelser. Er det noen her som vet om de tar inn klær til omsying? Evt noen som vet om billige sydamer i Trondheim?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 Ingen som vet? Jeg kjøpte en genser på Cubus for noen uker siden som raknet i halsen etter en gangs bruk, og de sendte den til skredder for å få fikset den. Tenkte kanskje VoE hadde lignende ordninger.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #3 Skrevet 24. november 2005 Jeg jobber på Voice i Oslo, og vi har hvertfall sydame. Dra tilbake dit du kjøpte kjolen, så hører du med de om de kan sende den til skredderen for deg.
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #4 Skrevet 24. november 2005 Det er en sydame på Møllenberg (mellom Rema og Fretex tror jeg, er så dårlig på retninger..) Hun syr drakter og bunader, men tar i mot andre ting. Jeg var og snakket med henne, og skal levere inn en kåpe til omsøm. Vet ikke hvilken pris hun tar.
Ephemera Skrevet 25. november 2005 #5 Skrevet 25. november 2005 Symann i Olav Tryggvasosns gate er kjempeflinke og ikke minst billige! Mange butikker i Trondheim pleier å levere "rettesøm" dit og du kan også gå dit som privatperson. Jeg har brukt dem mange ganger og klærne ser helt fabrikksydde ut. De holder til i Olav Tryggvasons gate 21, i 3. etasje tror jeg. Du ser et skilt utenfor der
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #6 Skrevet 25. november 2005 Symann i Olav Tryggvasosns gate er kjempeflinke og ikke minst billige! Takk for tips! Jeg tror jeg prøver der. Aner du hvor mye de kan ta for å sy inn en kjole i livet?
Ephemera Skrevet 25. november 2005 #7 Skrevet 25. november 2005 Takk for tips! Jeg tror jeg prøver der. Aner du hvor mye de kan ta for å sy inn en kjole i livet? ← Jeg vil tippe rundt 50 - 80 kroner. Det er ikke dyrt! Du kan også snakke med de på Voice og Europe - kanskje de kan ordne det gratis for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå