AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Klarer dere å stå i jobben, eller søker dere ny jobb? Anonymkode: 0d02c...da9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 Jeg prøvde å være "snill og grei" i et halvt år før jeg søkte meg over til ny jobb. Dette er ikke en kamp du kan vinne om ikke ledelsen tar tak. Sånn var det ikke i mitt tilfelle. Firmaet ble solgt og vedkommende måtte gå på timen. Fikk ikke engang rydde kontoret sitt alene. Da var jeg allerede ute. Anonymkode: 000c7...ed8 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Har hatt en sjef jeg vil betegne som psykopat og narcissist. I ettertid skjønner jeg ikke at jeg holdt ut😞… Ble diagnostisert med stress, angst og utbrenthet, men sa nei til sykemelding. Hadde en sterk følelse av at sjefen kom til å forsvinne av seg selv pga helsa, og heldigvis hadde jeg rett. Det er to år siden, og angsten og stresset sitter fortsatt i. Hvis du har en annen jobb å gå til: Bytt! Anonymkode: a23d3...a64 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har hatt en sjef jeg vil betegne som psykopat og narcissist. I ettertid skjønner jeg ikke at jeg holdt ut😞… Ble diagnostisert med stress, angst og utbrenthet, men sa nei til sykemelding. Hadde en sterk følelse av at sjefen kom til å forsvinne av seg selv pga helsa, og heldigvis hadde jeg rett. Det er to år siden, og angsten og stresset sitter fortsatt i. Hvis du har en annen jobb å gå til: Bytt! Anonymkode: a23d3...a64 Har ingen annen jobb. Sjefen over sjefen er samme typen. Så og si alle mistrives. Anonymkode: 0d02c...da9 2
blåbærpai Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 Søkte ny jobb. Aldri møtt et menneske så uegnet til å være leder… 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 Jeg holdt ut, men tror ikke det hadde gått om jeg visste det skulle ta så mange år før vedkommende ble avslørt. Anonymkode: ed19c...540
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 Hadde en sånn sjef en periode. Alle medarbeidere ble syke. Tilslutt ble psykopaten syk og sluttet. Sånne folk bryter deg ned, du får ingen medalje for å holde ut. Anonymkode: c7926...4fa
iNord Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 jeg ble rett og slett syk av sjefen min som passer beskrivelsen. noen burde aldri ha personalansvar... heldigvis er jeg organisert og var fast ansatt, da kunne jeg bli flyttet til annet sted i organisasjonen. selv nå, 4år senere sliter jeg med å tenke at jeg er noe, at jeg kan klare noe i jobbsammeheng, for det var slik h#n fremstillte meg. som totalt ubrukelig.. heldigvis har jeg en fantastisk sjef nå, og klarer litt etter litt å skjønne at jeg nailer jobben min. Må være helt forferdelig å stå alene i noe sånt og rett og slett bestemme sg for å slutte i en jobb, håper ingen må oppleve det!!! 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 Det er aldri verdt det. Søk ny jobb, ha en leder som ser deg og hvor god du er, og ha gode kollegaer som bygger deg opp. Ingen fortjener en leder som trykker deg ned hver dag, og det er ingen som kommer til å gi deg noe som helst for å stå i møkken over lengre tid. En slik leder bare tar og tar, og du vil aldri få noe tilbake. Du fortjener rett og slett et bedre arbeidsmiljø. Anonymkode: 68ae5...c69 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #10 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ingen annen jobb. Sjefen over sjefen er samme typen. Så og si alle mistrives. Anonymkode: 0d02c...da9 Høres ut som min arbeidsplass...😪🤨 Anonymkode: ce595...706
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå