Gå til innhold

Pizza Pronto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har slik Pizza Pronto? Blir pizzaen bra og hvor lang tid tar det å steke pizza med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overgår frossenpizza mange ganger, det er helt sikkert. Tomatsausen som følger med er god. Bunnen blir supertynn, og de gangene vi har hatt det (2) har vi stekt på litt lavere varme enn det som er anbefalt, hvis ikke ,må du passe på som en hauk, ellers blir det fort brent. :)

Skrevet

Jeg mente egentlig slik pizza ovn,tror de heter pizza pronto.Mente om hvor lang tid det tar å steke pizza i en slik pizza ovn? :)

Skrevet

Har bare testet en sånn ovn et par ganger, ikke obh ordica sin,men ganske lik en. Det går fort å steke pizza og resultatet blir bra.

Men det er en stor maskin da.. Selv kjøpte jeg sånn stenplate til å legge i ovnen. Da kan jegl legge den sammen med platene når den ikke er i bruke og det er greiere syns jeg. Samme resultat ang bunn :)

http://www.pizzaovner.no/ denne som jeg testet. Ligger noe oppskrifte der også forresten :)

Skrevet

Det går ikke an å få tykk bunn med slik pizzaovn?

Skrevet
Det går ikke an å få tykk bunn med slik pizzaovn?

Jo, men trenger litt lengre steketid bare. Vi lagde en med forholdsvis tykk bunn og det ble også godt.

Skrevet
Jo, men trenger litt lengre steketid bare. Vi lagde en med forholdsvis tykk bunn og det ble også godt.

Ok, supert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...