AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Del Skrevet 23. august 2022 Hva tenker dere om det? Ikke sykelig feit, men utrent nok til at litt av fetter rister mens han dunker på. Er det turn off? Jeg husker jo han Brovold89, pulte damer over en lav sko og var overvektig, så mistenker damer driter i kroppen. Anonymkode: 28251...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Del Skrevet 23. august 2022 45 minutter siden, AnonymBruker said: Hva tenker dere om det? Ikke sykelig feit, men utrent nok til at litt av fetter rister mens han dunker på. Er det turn off? Jeg husker jo han Brovold89, pulte damer over en lav sko og var overvektig, så mistenker damer driter i kroppen. Anonymkode: 28251...7e5 Det gjør magen til kjæresten min,men eg ser heller på puppene som vaier fram å tilbake eller ansiktet hennes hva hun nyter det. Eg lar det bare ikkje bli ein greie liksom 😉 Anonymkode: c8e7f...25e 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det gjør magen til kjæresten min,men eg ser heller på puppene som vaier fram å tilbake eller ansiktet hennes hva hun nyter det. Eg lar det bare ikkje bli ein greie liksom 😉 Anonymkode: c8e7f...25e Men blir annereldes når det er på damer. Jeg tenker mer på menn. Anonymkode: 6069a...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 23. august 2022 #4 Del Skrevet 23. august 2022 Jeg har aldri brydd meg om det, så ingen turn-off for min del. Men liker best menn med noen kilo for mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Del Skrevet 23. august 2022 Har jeg aldri tenkt over faktisk. Men liker at mannen har noen ekstra kosekilo da. Anonymkode: 34904...f98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #6 Del Skrevet 23. august 2022 Jeg synes det er turn off hvis jeg har inntrykk av eller vet det er fordi mannen er lat, ikke i aktivitet og har et dårlig kosthold. Og det er det jo ofte. Anonymkode: 940c9...dc8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #7 Del Skrevet 23. august 2022 Lurer på det samme med oss damer egentlig? Er det noe dere menn tenker på? Jeg bryr meg lite om mannens mage under sex, har aldri tenkt på det - og jeg har vært med et par store menn. Anonymkode: e95ee...a01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #8 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Lurer på det samme med oss damer egentlig? Er det noe dere menn tenker på? Jeg bryr meg lite om mannens mage under sex, har aldri tenkt på det - og jeg har vært med et par store menn. Anonymkode: e95ee...a01 Hvor store snakker vi da? Anonymkode: 6069a...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #9 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har jeg aldri tenkt over faktisk. Men liker at mannen har noen ekstra kosekilo da. Anonymkode: 34904...f98 Hva er ekstra kosekilo da? Har du et eksempelbilde? Anonymkode: 6069a...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #10 Del Skrevet 23. august 2022 Aldri tenkt over det før nå. Tror aldri jeg har lagt merke til noe spesiell mageristing heller. Er liksom andre ting jeg er mer interessert i 😛 Anonymkode: a52ba...ad2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. august 2022 #11 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva tenker dere om det? Ikke sykelig feit, men utrent nok til at litt av fetter rister mens han dunker på. Er det turn off? Jeg husker jo han Brovold89, pulte damer over en lav sko og var overvektig, så mistenker damer driter i kroppen. Anonymkode: 28251...7e5 Det er bare i guttegjengen GUFF, dette er turn-off😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #12 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri tenkt over det før nå. Tror aldri jeg har lagt merke til noe spesiell mageristing heller. Er liksom andre ting jeg er mer interessert i 😛 Anonymkode: a52ba...ad2 Du har bare vært med trente karer da Anonymkode: 28251...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #13 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenker dere om det? Ikke sykelig feit, men utrent nok til at litt av fetter rister mens han dunker på. Er det turn off? Jeg husker jo han Brovold89, pulte damer over en lav sko og var overvektig, så mistenker damer driter i kroppen. Anonymkode: 28251...7e5 Er umulig for meg å få orgasme av en overveltig mann. Litt lubben er greit, men dad body er for mye for meg. Anonymkode: 51e9d...ca4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #14 Del Skrevet 24. august 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Lurer på det samme med oss damer egentlig? Er det noe dere menn tenker på? Jeg bryr meg lite om mannens mage under sex, har aldri tenkt på det - og jeg har vært med et par store menn. Anonymkode: e95ee...a01 For meg som liker kvinner med litt å ta i synes jeg det er ekstra turn-on når magen hennes rister (disser? norsk trenger et bedre ord - litt som jiggle på engelsk) under sex og ellers. Anonymkode: 3528c...c72 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #15 Del Skrevet 24. august 2022 Nei, det spiller virkelig ingen rolle. Når jeg har sex, er det ikke det visuelle jeg er opptatt av, men det jeg føler og lukter. Dessuten: hvis jeg liker en mann, så liker jeg alt ved ham. Inkludert hans dissende mage, store nese eller arrete hud. Anonymkode: 21b58...589 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #16 Del Skrevet 24. august 2022 Damer liker jo store menn, mitt inntrykk er at mye fett gir deg mer draget enn hvis du er tynn Anonymkode: 0c63a...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #17 Del Skrevet 24. august 2022 Aldri, noen gang tenkt over. Kunne vel ikke brydd meg mindre🤷🏼♀️ Anonymkode: 2351a...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #18 Del Skrevet 24. august 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Lurer på det samme med oss damer egentlig? Er det noe dere menn tenker på? Jeg bryr meg lite om mannens mage under sex, har aldri tenkt på det - og jeg har vært med et par store menn. Anonymkode: e95ee...a01 Helt klart. Derfor styrer man unna overvektige damer med mindre man ikke har noe annet valg. Anonymkode: 092c5...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #19 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men blir annereldes når det er på damer. Jeg tenker mer på menn. Anonymkode: 6069a...51c Det bryr jeg meg ikke om. Er ikke så overfladisk. Anonymkode: 06b78...7df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffalayla Skrevet 24. august 2022 #20 Del Skrevet 24. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men blir annereldes når det er på damer. Jeg tenker mer på menn. Anonymkode: 6069a...51c Se på puppene hans som vaier frem og tilbake.. Endret 24. august 2022 av Raffalayla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå