Gå til innhold

Hvilken DPO har du testet positivt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på det. Tidligtestene sier at man kan teste fra 4-6 dager før mensen kommer. Er det noen her som har vært gravid eller fått positiv test, og hvor mange dager før mensen kom den? Evt hvor mange dager DPO? 

Anonymkode: 194e5...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk svak positiv 10 dpo ved forrige graviditet, testet med rfsu tidlig.

Denne gangen hadde jeg negativ rfsu tidlig og babyplan tidlig både det jeg tror var 10 dpo og 12 dpo. Fikk positiv babyplan først 14dpo, men da var det ingen svak strek som på første men en ganske tydelig strek.

jeg tenkte at egget festet seg sent, men jeg hadde ganske tydelige symptomer så jeg heller mer mot at jeg produserte hcg veldig sent denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske noen flere ville svare på denne, jeg☺️

Anonymkode: 02f9c...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12dpo. Testet ikke før, men den var ikke veldig sterk 12dpo, så tror ikke jeg ville fått positiv før det heller

Anonymkode: 0614f...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av dette forumet trodde jeg mens jeg var langtidsprøver at når jeg først ble gravid ville den bli positiv 8-9 dpo. Jeg testet hver syklus fra 7 dpo, og har ordentlig strekøye. Når jeg faktisk ble gravid hadde jeg gitt opp 9dpo men fikk heldigvis verdens tynneste strek 10dpo. Den var blenda hvit dagen før😅

Anonymkode: 63534...12b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På grunn av dette forumet trodde jeg mens jeg var langtidsprøver at når jeg først ble gravid ville den bli positiv 8-9 dpo. Jeg testet hver syklus fra 7 dpo, og har ordentlig strekøye. Når jeg faktisk ble gravid hadde jeg gitt opp 9dpo men fikk heldigvis verdens tynneste strek 10dpo. Den var blenda hvit dagen før😅

Meg igjen; er forresten helt sikker på eggløsning da det ble sjekket av gyn. Mange som sier feks 10 dpo uten å ha tatt eggløsningstest, men bare basert på syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med nr 1 testet jeg svaaaakt ettermiddag 8 dpo (negativt samme morgen)

Testet positivt 7 (!!) dpo, men denne mistet jeg i uke 5. 

med nr 2 testa jeg svaaaakt positivt 10dpo morgen, såvidt synlig strek etter 2 timer (trodde først den var negativ siden det ikke var strek innen tidsfristen). Samme dagen etter, men sterkere 12 dpo. 

Anonymkode: dbb67...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg var ca 12 dpo.. og den streken var sinnsykt svak. Ganske tydelig 13 dpo 

Anonymkode: 791b7...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet klart positivt 9 dpo, og svakt positivt 15 dpo (blenda 14 dpo) i mine 2 svangerskap. Tempet begge gangene så er helt sikker på når eggløsning var 😊

Anonymkode: 20961...130

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8/9 var den veldig svak, helt tydelig 11dpo, begge 25miu på sensitivitet

Anonymkode: bce1f...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dag 13 tror jeg det var, med vanlig test. Testet dag 9 med tidligtest og den var blendahvit.

Anonymkode: 1c6ab...da0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Første gang 2 uker etter IKM, alt var blendahvit frem til da. Skjønte ingenting, trodde ærlig ikke at jeg var gravid.  testet ikke for eggløsning den gang. Endte i en MA. Så i ettertid har jeg tenkt at den sene hcg-stigningen har hatt noe med at det egentlig ikke var liv laget, men at kroppen ikke skjønte det.

- andre gang (som er nå): 11 dpo, som også var IKM (har lutealfase på 10 dager). Nå gjenstår det å se om spiren holder seg der😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...