Gå til innhold

Ta frem gitaren og synge litt på 2. date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal hjem til meg og jeg har lyst til å synge en sang jeg har laget. 

Hva tenker du? 

Anonymkode: ab8ad...b8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst ikke.. Jeg hadde blitt klein

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud jeg måtte lide meg igjennom noe lignende for noen år siden. Får frysninger av å tenke på det. Don’t do it! 

Anonymkode: b230a...005

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Det kommer HEEEEEELT an på ... så umulig å svare på! Kan være imponerende, kult og spennende, men også så kleint at man vil synke i jorda! 

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Huff nei, det er bare kleint.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud jeg måtte lide meg igjennom noe lignende for noen år siden. Får frysninger av å tenke på det. Don’t do it! 

Jeg og:laugh: 

Det faller sjeldent i god jord, ts.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo en perfekt måte å finne ut om h*n liker deg for den du er da. Hvis det blir for mye så er h*n kanskje ikke den rette for deg.

Anonymkode: 1db4b...7b9

• Liker 1
Skrevet

Du skal virkelig ha talent og skape noe helt unikt i det øyeblikket, for at det skal bli en magisk stund. Nå kjenner ikke jeg deg, men jeg vil si at det svært sjelden dette slår an sånn man tenker det skal, så jeg ville definitivt stått over. Senere en gang, når dere har fått en spesiell kontakt dere imellom, blir det noe annet. Da er det personlig og mer betydningsfullt, og vil slå an mye bedre, uansett kvalitet på det du deler😉

Anonymkode: 00ad3...41f

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker nei. Ha gitaren stående fremme og ta et vers eller to av en godt innøvd sang om det blir spørsmål om det. Så kan du synge egenkomponerte ved en senere anledning.

• Liker 1
Skrevet

Høres veldig kleint ut. Hva blir det neste, dikt opplesning? 

Anonymkode: 97169...5f6

• Liker 1
Skrevet

Bare hvis du uoppfordret blir bedt om det.

• Liker 1
Skrevet

Syng Wonderwall. Det elsker jenter

Anonymkode: 95495...aa4

• Liker 1
Skrevet

Neeei 🙈

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg tenker at det lett kan bli kleint. Det hadde vært kjipt om han satt der med forventningsfulle øyne og spurte hva jeg synes og så var det ikke noe bra i det hele tatt. Jeg klarer jo ikke å lyve uten at folk merker det så det kunne blitt kleint om han var typen som hadde blitt fornærmet og ikke taklet at noen ikke synes det var bra. Så ikke spør om hun likte det om du ikke takler svaret i hvert fall.

Men dette er vel en sånn ting som fungerer bra på film. Der hun sitter begeistret og hører på og forteller henrykt hvor bra det. Ikke alltid det er sånn i virkeligheten :P

Skrevet

Syyykt kleint. Mannen min gjorde det (og han lever av å lage musikk).  Vi ble ikke gift på grunn av det, men på tross av det 😅  

Anonymkode: afe96...406

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Kun luftgitar. Og da kule lydløse riff

Anonymkode: 9d328...ed7

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Syng Wonderwall. Det elsker jenter

Anonymkode: 95495...aa4

😹😹

Anonymkode: faea7...5f3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Har opplevd det før. Det er kleint.  Visste ikke hvordan jeg skulle reagere. Det er jo sånn det er når det blir kleint. Kunne likt det når tryggheten var på plass.

Anonymkode: faea7...5f3

Skrevet

Kun fordi jeg er redd du fortsatt kanskje nøler og håper noen vil si kjør på… bare nei! Ikke gjør det!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Åh, jeg går som vanlig mot strømmen .Hadde synes det var kjempekoselig ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...