Hege q Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Jeg vet ikke om jeg møter på feil folk hele tiden, men for meg er det helt umulig å elske noen, bare jeg viser litt følelser ovenfor personen bruker de det til å manipulere meg siden de vet jeg liker dem, vennene mine mener det samme. Har det bare blitt sånn nå? Kan man aldri vise at man liker motsatt kjønn uten at de får ick av det, og mister følelser ? Jeg mener eks å sende personen melding daglig, være snill, støttende, og gi personen oppmerksomhet og kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 Hege q skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke om jeg møter på feil folk hele tiden, men for meg er det helt umulig å elske noen, bare jeg viser litt følelser ovenfor personen bruker de det til å manipulere meg siden de vet jeg liker dem, vennene mine mener det samme. Har det bare blitt sånn nå? Kan man aldri vise at man liker motsatt kjønn uten at de får ick av det, og mister følelser ? Jeg mener eks å sende personen melding daglig, være snill, støttende, og gi personen oppmerksomhet og kjærlighet. Du får prøve ner kostbar Anonymkode: 21b79...61a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå