Helene Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Jeg vet at jeg har plaget vettet av alle dere på kg om x sambo og brudd. Alt irriterer meg. Og jeg har gitt utløp for det her inne. Fakta, jeg bestemte meg for lenge siden å gå. Jeg greide ikke gjennomføre det som planlagt. Fakta, jeg ba om psykologhjelp. Da jeg endelig fikk det, var klar til å gå, så tok søsteren min livet av seg. Gikk helt ned i kjelleren. Da trengte jeg en person ved min side. Fakta, han var ikke der da heller. Så jeg har svevd i det ukjente, hjelpeverden siden. Spurt om psykolog hjelp, avvist. Ville bare ha noen å snakke med. Sette ord på tankene. Det er skikkelig vondt å innse at sambo ikke ønsker å høre på meg. Jeg vet at han bryr seg, men han vet ikke hvordan. Nå har jeg brukt et par år etterpå. Ting tar tid. 1
Helene Skrevet 23. august 2022 Forfatter #2 Skrevet 23. august 2022 Ting tar tid. Selge felles bolig. Han kommer innom når det passer han. Slitsomt. Hele meg elsket han. Kan bare ikke leve med hans regler. Jeg prøver å opprettholde en hverdag. Lager middag til oss, han får ikke sex, der har han såret meg for mye med ord. Prøver å fokusere framover.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Skrevet 23. august 2022 Hvorfor oppretter du ikke bare en dagbok her på kg istedenfor å lage masse tråder hvor du ikke en gang stiller noen spørsmål. Jeg forstår at du har det vondt, men disse intetsigende innleggende dine oppnår jo ingenting. Anonymkode: e2b23...3b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå