Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at jeg har plaget vettet av alle dere på kg om x sambo og brudd. Alt irriterer meg. Og jeg har gitt utløp for det her inne. Fakta, jeg bestemte meg for lenge siden å gå. Jeg greide ikke gjennomføre det som planlagt. Fakta, jeg ba om psykologhjelp. Da jeg endelig fikk det, var klar til å gå, så tok søsteren min livet av seg. Gikk helt ned i kjelleren. Da trengte jeg en person ved min side. Fakta, han var ikke der da heller. Så jeg har svevd i det ukjente, hjelpeverden siden. Spurt om psykolog hjelp, avvist. Ville bare ha noen å snakke med. Sette ord på tankene. Det er skikkelig vondt å innse at sambo ikke ønsker å høre på meg. Jeg vet at han bryr seg, men han vet ikke hvordan. Nå har jeg brukt et par år etterpå. Ting tar tid. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting tar tid. Selge felles bolig. Han kommer innom når det passer han. Slitsomt. Hele meg elsket han. Kan bare ikke leve med hans regler.  Jeg prøver å opprettholde en hverdag. Lager middag til oss, han får ikke sex, der har han såret meg for mye med ord. Prøver å fokusere framover. 

Skrevet

Hvorfor oppretter du ikke bare en dagbok her på kg istedenfor å lage masse tråder hvor du ikke en gang stiller noen spørsmål. Jeg forstår at du har det vondt, men disse intetsigende innleggende dine oppnår jo ingenting.

Anonymkode: e2b23...3b5

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...