Gå til innhold

Trenger tips til konfirmasjonsgave til jente??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bruke ca 2000 kr. Har dere noen litt orginale tips utover smykker (som hun har mye av og sikkert får av mange andre gjester..)

Setter stor pris på tips!

Anonymkode: f2303...b21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ønsker hun seg, da? Vanskelig å gi tips om sånt når man ikke kjenner henne eller vet hva hun ønsker seg. Hvorfor ikke gi penger? Det setter de fleste konfirmanter pris på.

Skrevet

Gi henne penger eller aksjer

• Liker 1
Skrevet

Penger!

Anonymkode: 69f1d...d5a

• Liker 2
Skrevet

Man kan fint gi en gave for 2000 kr, trenger ikke være penger det. 

Opplevelser for livet. Det være seg en utrolig reise, rafting, snorkling, ekstremsport, eller fritt valg

Koffert

Sovepose

Ting hun kan ha når hun flytter for seg selv. 

Bibelen i skinn med navn og dato for konfirmasjon i gullskrift - så sant hun er kristen da

Kamera

Kniver

Klokke

Bare å google litt, så kan du få gode idéer

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.8.2022 den 20.41):

Vi skal bruke ca 2000 kr. Har dere noen litt orginale tips utover smykker (som hun har mye av og sikkert får av mange andre gjester..)

De fleste i den alderen setter vel pris på penger!!

Anonymkode: 45346...480

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville bare gitt penger. Irriterer meg grønn over at gutter ender opp med å få mye mer til konfirmasjonen fordi folk absolutt skal kjøpe smykker og andre gaver til jenter. 

Anonymkode: 9c5e9...9fb

• Liker 2
Skrevet

Tipper hun ønsker seg penger. Håper I alle fall min datter ender opp med penger akkurat som broren sin og ikke masse gaver, spesielt da smykker. Om det er noe hun virkelig ønsker seg kan hun kjøpe det i etterkant. Som vedkommende over meg, det er en uting at jenter ender opp med masse greier mens guttene får penger. Jentene ønsker seg vel også penger?

Anonymkode: c652e...475

• Liker 1
Skrevet

Dersom hun skal ha bunad - skrin til bunadssølvet + evt litt penger oppi. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.8.2022 den 20.41):

Penger

Gjest Anonyme-meg
Skrevet

Gi det i penger. Blir nok mest glad for det, Hvis hun ikke har noen andre ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...