AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Vi har hatt det veldig trøblete i det siste. Daglige krangler om filleting, småting som daglig blåses opp til problemer. Småkjekling hele tiden. Ting er bare ikke greit. Vi har også ulikt behov for aktivitet, kontakt, sex, ønsker for ferie, hverdag, helg, ulik måte å kommunisere på, ønsker for fremtiden, ønsker for forholdet. Det har blitt verre og verre den siste tiden, og vi har det mer dårlig enn bra. Vi har det ikke greit sammen mer. For tiden prater vi ikke engang sammen. Det sier jo sitt.. Det går jo mot slutten. Det er nok det beste. Vi har avtalt å treffes på lørdag for å prate om forholdet. Hvordan bør jeg forberede meg på at det blir slutt? Selv om det er det beste, så er har jeg jo følelser og det vil bli tungt. Tiden etter blir tøff, uansett hvor riktig det er. Hvordan bør jeg forberede meg? Anonymkode: ae31c...b92
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Hei! Huff, det er kjipt å høre. Har dere snakket sammen? Du forteller ingenting om hvor lenge dere har vært sammen. Det kan være fint å inkludere. Er det et forhold som har vart noen få måneder, så er det kanskje like greit å gjøre det slutt nå. Er det snakk om et langvarig samliv, så ville jeg vurdert å undersøke om det kan være noe grums som ligger bak, som dere må snakke om. Det er lørdag i dag . Hvordan går det? 🥺 Anonymkode: eaf19...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå