Tøvftta Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Jeg bodde på tidspunktet hunden ble gitt bort langt fra barna og var ikke klar over at det skjedde før etterpå. Jeg kunne heller ikke ha hunden akkurat da. Nå er jeg flyttet tilbake og barna og jeg ønsker selvfølgelig å få hunden tilbake. Men vedkommende som har hunden nå nekter å gi den fra seg, og den onde stemoren fryder seg over det hele…. 😢 Kan vi gjøre noe for å få hunden tilbake eller er det helt tapt…? 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 Hvem har hun gitt hunden til? Anonymkode: 29cfd...8b7 1
Tøvftta Skrevet 23. august 2022 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvem har hun gitt hunden til? Anonymkode: 29cfd...8b7 En fyr i nærområdet. Tror ikke hun kjenner fyren særlig.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Skrevet 23. august 2022 Er hunden registrert, og på hvem? Anonymkode: c943a...47d 2 2
Tøvftta Skrevet 23. august 2022 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2022 Athena Catalina skrev (12 minutter siden): Så stygt gjort Ja, jeg har tatt det opp så mange ganger med barnefaren..men han er likegyldig 😭 Barna er frustrert over dette, og jeg er rasende for dette.
Tøvftta Skrevet 23. august 2022 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er hunden registrert, og på hvem? Anonymkode: c943a...47d Ikke registrert, blandingshund som jeg kjøpte til jentungen. Hunden ble i tillegg gitt bort for 1 år siden, så det er ikke akkurat ferskt.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #8 Skrevet 23. august 2022 Tøvftta skrev (5 minutter siden): Ikke registrert, blandingshund som jeg kjøpte til jentungen. Hunden ble i tillegg gitt bort for 1 år siden, så det er ikke akkurat ferskt. Du har gitt en hund til barnet som skal bo hos eksen og hans nye dame? Skjønner godt at hun protesterte og nektet å ha hund i hus. Anonymkode: d241c...341 9 1
Tøvftta Skrevet 23. august 2022 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har gitt en hund til barnet som skal bo hos eksen og hans nye dame? Skjønner godt at hun protesterte og nektet å ha hund i hus. Anonymkode: d241c...341 Nei, hunden ble kjøpt som valp til barnet for 6 år siden. Den onde stemoren kom inn i bildet lenge etter det… mens jeg bodde ett stykke fra de pga jobb så denne stemoren sitt snitt til å gi bort hunden til barnet, mest fordi hun ikke likte hunden! Nå har jeg flyttet tilbake og har mulighet for å ha hund og barna har flere ganger gitt uttrykk for at de savner hunden og vil ha den tilbake, i utgangspunktet ville ikke barna gi den bort i det hele… men her ble vi alle overkjørt! 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 23. august 2022 #10 Skrevet 23. august 2022 Tøvftta skrev (16 minutter siden): Ja, jeg har tatt det opp så mange ganger med barnefaren..men han er likegyldig 😭 Barna er frustrert over dette, og jeg er rasende for dette. Har du noen former for bevis at det er din hund? Du kan jo prøve å anmelde for tyveri.
Tøvftta Skrevet 23. august 2022 Forfatter #11 Skrevet 23. august 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Har du noen former for bevis at det er din hund? Du kan jo prøve å anmelde for tyveri. Nei, har selvfølgelig ikke det 😢
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #12 Skrevet 23. august 2022 Tøvftta skrev (4 minutter siden): Nei, hunden ble kjøpt som valp til barnet for 6 år siden. Den onde stemoren kom inn i bildet lenge etter det… mens jeg bodde ett stykke fra de pga jobb så denne stemoren sitt snitt til å gi bort hunden til barnet, mest fordi hun ikke likte hunden! Nå har jeg flyttet tilbake og har mulighet for å ha hund og barna har flere ganger gitt uttrykk for at de savner hunden og vil ha den tilbake, i utgangspunktet ville ikke barna gi den bort i det hele… men her ble vi alle overkjørt! Du kunne ikke ha hunden men ville at den skulke bo hos stemor?? Og visste hun når du kom til å flytte tilbake og ha hunden? Anonymkode: 4cf25...625 5
Tøvftta Skrevet 23. august 2022 Forfatter #13 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kunne ikke ha hunden men ville at den skulke bo hos stemor?? Og visste hun når du kom til å flytte tilbake og ha hunden? Anonymkode: 4cf25...625 Det var barnas hund, og den skulle bo med barna og barnefar! Stemoren flyttet inn i barnefars og barnas hus når hunden var 5 år…. Stemoren hadde selv med sin egen hund, som ble boende…. Mens barnas hund ble gitt bort!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #14 Skrevet 23. august 2022 Her tror jeg ikke du kommer så veldig langt. Man kan ikke kjøpe seg et dyr, dumpe det hos noen andre som omplasserer det og så komme å kreve den tilbake fordi man ikke gadd å ta vare på den et år. Anonymkode: c378f...c4a 7 3
Tøvftta Skrevet 23. august 2022 Forfatter #15 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her tror jeg ikke du kommer så veldig langt. Man kan ikke kjøpe seg et dyr, dumpe det hos noen andre som omplasserer det og så komme å kreve den tilbake fordi man ikke gadd å ta vare på den et år. Anonymkode: c378f...c4a Jeg er ganske klar på at jeg ikke kommer noe sted! Men det er overhodet ikke snakk om å kjøpe ett dyr og overlate det til noen andre!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #16 Skrevet 23. august 2022 Så hunden har aldri bodd hos deg? Hvem kjøper hund som skal bo hos noen andre egentlig. Forstår egentlig stemor og barnefar har nok også vært enig. Hund er mye styr om barna og barnefar ikke tok sin del av ansvaret havnet kanskje mye på stemor Anonymkode: a46a1...091 1 2
Tøvftta Skrevet 23. august 2022 Forfatter #17 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hunden har aldri bodd hos deg? Hvem kjøper hund som skal bo hos noen andre egentlig. Forstår egentlig stemor og barnefar har nok også vært enig. Hund er mye styr om barna og barnefar ikke tok sin del av ansvaret havnet kanskje mye på stemor Anonymkode: a46a1...091 😂😂😂😂😂 Dagens kverrulant…??? Jeg bodde i huset med barnefar og barna og hunden! Så ble det slutt. Stemoren flyttet inn, jeg flyttet pga jobb og så fikk jeg høre at hunden var gitt bort. Ga det noe mer mening?? 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #18 Skrevet 23. august 2022 For å dempe konfliktnivået ; ikke kall henne ond... Fikk du mulighet til å overta hunden før de ga den bort? hva var avtalen før du flyttet bort fra hunden? Anonymkode: 60506...19b
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #19 Skrevet 23. august 2022 Tøvftta skrev (3 minutter siden): Det var barnas hund, og den skulle bo med barna og barnefar! Stemoren flyttet inn i barnefars og barnas hus når hunden var 5 år…. Stemoren hadde selv med sin egen hund, som ble boende…. Mens barnas hund ble gitt bort! Nei, det er ikke barnas hund! Barn har ikke lov til å eie dyr. Da har det i så fall vært barnefars hund og da har han lov til å gi den bort dersom han ønsker det. Anonymkode: c378f...c4a 7
Tøvftta Skrevet 23. august 2022 Forfatter #20 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er ikke barnas hund! Barn har ikke lov til å eie dyr. Da har det i så fall vært barnefars hund og da har han lov til å gi den bort dersom han ønsker det. Anonymkode: c378f...c4a Det ene ‘barnet’ 16 år på tidspunktet hunden ble gitt bort. Og da er det faktisk lov ☺️ Hun ville ikke at hunden skulle bli gitt bort! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå